eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › SZP/242-386/2023 Dostawa wielokana³owego modu³owego systemu pomiarowego do rejestracji pomiarów ...



Og³oszenie z dnia 2023-11-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
SZP/242-386/2023 Dostawa wielokana³owego modu³owego systemu pomiarowego do rejestracji pomiarów ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WROC£AWSKA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zakupów i Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-386/2023 Dostawa wielokana³owego modu³owego systemu pomiarowego do rejestracji pomiarów ...

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a8612e8-8d24-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00516404

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00004898/63/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.390 Wielokana³owy modu³owy system pomiarowy do rejestracji pomiarów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a8612e8-8d24-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê:
1.1 przy u¿yciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, w szczególno¶ci w zakresie udostêpnienia Wykonawcom: Og³oszeñ, SWZ z za³±cznikami, Informacji dla Wykonawców oraz Z£O¯ENIA Oferty;
1.2. za pomoc± poczty elektronicznej katarzyna.trela@pwr.edu.pl, w szczególno¶ci w zakresie zadawania pytañ, przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e Oferta mo¿e zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± platformy e-Zamówienia
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê) musi posiadaæ konto z rol± „Wykonawca”, posiadaj±cy uprawnienia do sk³adania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont u¿ytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. U¿ytkownik zalogowany, jako konto uproszczone ma dostêpne formularze:
– Wniosek – s³u¿±cy m. in. do zadawania pytañ do SWZ,
– Inne.
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ z infolinii Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami (bez ujawnienia ¼ród³a zapytania) udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowi± integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia i dotycz± wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w ww. postêpowaniu. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ ofertê uwzglêdniaj±c± wszelkie zmiany i wyja¶nienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.
12. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniem dot. ¶rodków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 7. KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych w zwi±zku z przeprowadzanym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
W celu wype³nienia prawnych obowi±zków Politechniki Wroc³awskiej (wynikaj±cych z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. „RODO”) informujemy poni¿ej o przetwarzaniu danych tych osób, których dane trafiaj± na Politechnikê Wroc³awsk± w zwi±zku ze z³o¿onymi nam ofertami, formularzami i za³±cznikami.
A. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Wroc³awska z siedzib± we Wroc³awiu (50-370) przy Wybrze¿u Wyspiañskiego 27. Uczelnia decyduje o celach i sposobach przetwarzania danych podawanych w zwi±zku z realizacj± procedur udzielania zamówieñ publicznych. Kontakt z Administratorem mo¿na nawi±zaæ przy pomocy formularza na stronie pwr.edu.pl/kontakt albo bezpo¶rednio w formie pisemnej na adres siedziby Administratora lub bezpo¶rednio na adres Dzia³u Zakupów i Zamówieñ Publicznych Politechniki Wroc³awskiej. W Uczelni wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych - r.pr. Sebastiana Zalipskiego - adres e-mail: IOD@pwr.edu.pl
B. Dane osobowe osób fizycznych, które trafiaj± na Uczelniê, przetwarzane bêd± przez ni± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO i w celach zwi±zanych z udzielaniem konkretnego zamówienia publicznego. Jest to niezbêdne do realizacji obowi±zków prawnych na³o¿onych na Politechnikê Wroc³awsk±. Jeste¶my uczelni± publiczn± i dzia³amy na zasadach okre¶lonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej uPzp) i w zwi±zku z art. 44 ust. 4 ustawy o finansach publicznych. Realizacja takich obowi±zków wymaga zbierania okre¶lonych informacji (w tym czasami danych osobowych) a tak¿e (i w okre¶lonych przypadkach) ujawniania takich informacji (m.in. zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp). Zakres tych danych mo¿e w szczególno¶ci obejmowaæ co do zasady dane zwyk³e takiej jak imiê, nazwisko, dane kontaktowe, adres. Zakres danych udostêpnianych przez pracodawców mo¿e byæ (w uzasadnionych przypadkach, zale¿nie od specyfiki przedmiotu zamówienia) szerszy i obejmowaæ dane o zatrudnieniu czy zakresie obowi±zków jak np. okres i forma zatrudnienia u Wykonawcy lub podmiotów wspó³pracuj±cych z Wykonawc±, niekaralno¶æ itp.
C. Odbiorcami Pana/Pani danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu w³a¶nie o powy¿sze przepisy. Tak¿e inne podmioty mog± zostaæ Odbiorcami – to np. takie podmioty, którym na podstawie odrêbnych przepisów przys³uguje prawo kontroli. Pana/Pani dane mog± te¿ zostaæ udostêpnione w oparciu o odpowiednie przepisy dotycz±ce dostêpu do informacji publicznej. Jeszcze innym Odbiorc± Pani/Pana danych bêdzie dostawca us³ugi elektronicznej platformy zakupowej wybrany przez Zamawiaj±cego.
D. Zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp., Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata to okres przechowywania obejmie te¿ ca³y czas trwania umowy. Bêdziemy przetwarzaæ dane przez okres przedawnienia roszczeñ mog±cych wynikaæ z przeprowadzonego postêpowania i zawartej umowy. Ewentualnie okres dalszego przechowywania danych wynikaæ mo¿e z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, na której podstawie taki okres wyznaczy szczegó³owo „Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Politechniki Wroc³awskiej”. Dodatkowo dokumentacja postêpowania o zamówienie publiczne finansowanego ze ¶rodków pochodz±cych z funduszy Unii Europejskiej (UE) przechowywana bêdzie przez odpowiedni okres wynikaj±cy z naszych umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE.
E. Administrator bêdzie przetwarzaæ dane osobowe w zakresie procedury postêpowania maj±cej na celu wy³onienie Wykonawcy i zawarcie umowy, na mocy której udzieli mu zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Oznacza to, ¿e danymi przetwarzanymi w procedurze udzielania zamówienia bêd± wszelkie dane osobowe znajduj±ce siê w ofertach i innych dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê. Dotyczy to danych osób fizycznych - takich jak: dane osobowe samych wykonawców sk³adaj±cych ofertê, w tym konsorcjantów, dane podwykonawców, osób trzecich udostêpniaj±cych swój potencja³, dane ich pe³nomocników a tak¿e pracowników itp. Wystarczaj±ce dla Zamawiaj±cego bêdzie wskazanie ¶ci¶le takich danych, których Zamawiaj±cy wyra¼nie za¿±da oraz takich, które wprost potwierdzaj± spe³nienie wymagañ stawianych przed Wykonawc±. W odniesieniu do Pani/Pana osoby nie bêd± wydawane jakiekolwiek decyzje bazuj±ce na zautomatyzowanym przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych. Zamawiaj±cy nie u¿yje tych danych do tworzenia dotycz±cych Pani/Pana profili ale mo¿e byæ zobowi±zany do ujawnienia i upublicznienia takich danych w przypadkach okre¶lonych prawem.
F. W zwi±zku z powy¿szym przys³uguj± Panu/Pani pewne uprawnienia okre¶lone w RODO. W szczególno¶ci jest to prawo ¿±dania od Zamawiaj±cego:
- potwierdzenia, czy przetwarzane s± przez Zamawiaj±cego dane osobowe Pana/Pani dotycz±ce a w razie potwierdzenie powy¿szego tak¿e dostêpu do tre¶ci tych danych osobowych (na podstawie art. 15 RODO). Zamawiaj±cy mo¿e wymagaæ w takim przypadku wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego ¿±danie dotyczy;
- sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO). Zastrzegamy jednak¿e, ¿e korzystanie z prawa do sprostowania nie bêdzie mog³o skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 18 ust. 1 RODO i z w³±czeniami o których mowa w art.18. ust. 2 RODO. Wynika to z tego, ¿e ograniczenie przetwarzania danych nie powinno powodowaæ np. naruszenia integralno¶ci dokumentacji ani uniemo¿liwiaæ dzia³añ podejmowanych w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 RODO, nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Co do zasady nie przys³uguje Panu/Pani prawo ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”). Nie przys³uguje te¿ prawo ¿±dania przeniesienia danych osobowych ani te¿ sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
G. W ka¿dym przypadku gdy uzna Pan/Pani, ¿e dzia³ania Zamawiaj±cego naruszaj± RODO mo¿e wnie¶æ Pan/Pani skargê do organu nadzorczego w³a¶ciwego dla Pana/Pani miejsca pobytu - w Polsce jest to Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
H. Zamawiaj±cy (Politechnika Wroc³awska) mo¿e otrzymaæ dane osobowe nie bezpo¶rednio od Pani/Pana ale te¿ z innego ¼ród³a – w szczególno¶ci od Wykonawcy, który mo¿e byæ waszym pracodawc± lub pozostawaæ z wami w innej relacji uzasadniaj±cej pos³ugiwanie siê waszymi danymi (np. umowa cywilnoprawna, umowa konsorcjum, kontrakt mened¿erki i inne). Zamawiaj±cy wymaga aby przed udostêpnieniem mu Pani/Pana danych osobowych Wykonawca zapozna³ Pani±/Pana z niniejszymi informacjami.
I. Obowi±zek podania danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Tam równie¿ opisano konsekwencje niepodania okre¶lonych danych – np. danych osobowych ludzi, którymi Wykonawca zamierza siê pos³u¿yæ wykonuj±c zamówienie publiczne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/242-386/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielokana³owego modu³owego systemu pomiarowego do rejestracji pomiarów z wykorzystaniem czujników tensometrycznych i czujników ICP oraz sygna³ów napiêciowych lub pr±dowych w warunkach terenowych i laboratoryjnych.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê odpowiednio w Za³±czniku nr 3 do SWZ - OPZ.
3. Szczegó³owy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, bêd±cy projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje siê we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 SWZ.
4. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
31644000-2 Ró¿ne rejestratory danych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31644000-2 - Ró¿ne rejestratory danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najtañszej oferty:
Oferowana cena ogó³em brutto za ca³o¶æ przedmiotu zamówienia [„Cena” - C]

W celu ustalenia rankingu (kolejno¶ci) z³o¿onych Ofert (okre¶leniu Ofert od najkorzystniejszej tj. najtañszej, do najdro¿szej) Zamawiaj±cy przyjmie nastêpuj±cy sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium ceny:
Warto¶æ punktowa ceny wyliczana bêdzie wed³ug wzoru:
(Cmin : Cn) x 100, gdzie:
Cmin - najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogó³em brutto ocenianej ofert
Wyniki zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli zrealizowa³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwiema dostawami wielokana³owych systemów pomiarowych, o warto¶ci minimum 150 tys. z³ netto ka¿dy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
4.1 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4.2 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 4.1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
7. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
7.1 mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
7.2 podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
8. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
4.2 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalaj±cego stwierdziæ zgodno¶æ z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi odpowiednio w Za³±czniku nr 3 do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Za³±cznik nr 3 do SWZ OPZ.
Za przedmiotowy ¶rodek dowodowy Zamawiaj±cy uznaje wskazane przez Wykonawcê w Za³±czniku 3 do SWZ OPZ – oferowane przez Wykonawcê parametry.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalaj±cego stwierdziæ zgodno¶æ z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi odpowiednio w Za³±czniku nr 3 do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Za³±cznik nr 3 do SWZ OPZ.
Za przedmiotowy ¶rodek dowodowy Zamawiaj±cy uznaje wskazane przez Wykonawcê w Za³±czniku 3 do SWZ OPZ – oferowane przez Wykonawcê parametry.
Wymóg wskazania „Producent/Model” nie stanowi przedmiotowego ¶rodka dowodowego.
Zgodnie z art. 107 uPzp, w przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zasady tej nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert, tj. uzupe³nieniu/z³o¿eniu na podstawie art. 107 ust.3 uPzp nie podlega wskazanie przez Wykonawcê informacji ocenianych w kryteriach oceny ofert lub pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

16. Oferta musi sk³adaæ siê z:
a. formularza ofertowego Wykonawcy – Za³±cznik Nr 1 do SWZ;
b. o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SWZ
c. zobowi±zania innego podmiotu, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 3 SWZ (je¿eli dotyczy)
d. wykazania zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa zgodnie rozdz. XI pkt 6 (je¿eli dotyczy);
e. dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa zgodnie z rozdz. XI pkt 10 SWZ (je¿eli dotyczy);
f. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalaj±cego stwierdziæ zgodno¶æ z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi odpowiednio w Za³±czniku nr 3 do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Za³±cznik nr 3 do SWZ OPZ.
Za przedmiotowy ¶rodek dowodowy Zamawiaj±cy uznaje wskazane przez Wykonawcê w Za³±czniku 3 do SWZ OPZ – oferowane przez Wykonawcê parametry.
Wymóg wskazania „Producent/Model” nie stanowi przedmiotowego ¶rodka dowodowego.
Zgodnie z art. 107 uPzp, w przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zasady tej nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert, tj. uzupe³nieniu/z³o¿eniu na podstawie art. 107 ust.3 uPzp nie podlega wskazanie przez Wykonawcê informacji ocenianych w kryteriach oceny ofert lub pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do Oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany opisane we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta mo¿e zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1.1. w art. 108 ust. 1 uPzp,
1.2. w art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, tj.:
1.2.1. (pkt 4) w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
1.3. w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.