eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem automatycznego regału karuzelowego we wskazanych pomieszczeniach budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem automatycznego regału karuzelowego we wskazanych pomieszczeniach budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Polski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140530761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mokotowska 33/35

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzhp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzhp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzhp.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem automatycznego regału karuzelowego we wskazanych pomieszczeniach budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9415c55d-5167-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP/23/TP/D/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem automatycznego regału karuzelowego we wskazanych pomieszczeniach budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie.
2. Kody CPV:
39141100-3 regały
39155000-3 – wyposażenie bibliotek
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych – Certyfikatów CE.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia na podstawie stosunku pracy.
6. Zamawiający, działając na podstawie art. 131 ust. 2 PZP wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej (brak stawienia się na wizję spowoduje odrzucenie złożonej oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp).
7. Wizja lokalna odbędzie się: w dniu 15 września 2023 r. Zbiórka przed wejściem głównym do Muzeum Historii Polski w budowie, Cytadela, ul. Dymińska – ze względów technicznych - obowiązkowe jest zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej do p. Aleksandry Wróbel na adres: aleksandra.wrobel@muzhp.pl wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego. Zamawiający zastrzega, iż każdy Wykonawca może zgłosić maksymalnie 2 osoby.
8. Wykonawca może wnioskować o dodatkowy termin Wizji lokalnej – takie zgłoszenie, należy również kierować do p. Aleksandry Wróbel na adres: aleksandra.wrobel@muzhp.pl wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego. Zamawiający zastrzega, iż każdy Wykonawca może zgłosić maksymalnie 2 osoby.
9. Podczas wizji lokalnej Zamawiający zapozna Wykonawców z miejscem realizacji zamówienia i umożliwi dokonanie ewentualnych pomiarów.
10. Zamawiający informuje, iż podczas wizji lokalnej nie będzie odpowiadał na pytania Wykonawców (zarówno ustne jak i pisemne) - wszelkie pytania i wątpliwości należy zgłaszać do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z zasadami zapisami rozdziału XV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39155100-4 - Wyposażenie bibliotek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387204,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387204,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387204,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. z o. o., ul. Skrajna 3B, 31-331 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792673811

7.3.3) Ulica: ul. Skrajna 3B

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-331

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387204,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.