eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa foteli i innych mebli biurowych do Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin i Sali Obsługi Klienta Oddziału ZUS w Białymstoku Oddziału ZUS w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa foteli i innych mebli biurowych do Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin i Sali Obsługi Klienta Oddziału ZUS w Białymstoku Oddziału ZUS w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa foteli i innych mebli biurowych do Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin i Sali Obsługi Klienta Oddziału ZUS w Białymstoku Oddziału ZUS w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3b87181-4b91-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249073/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 'Dostawa foteli i mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku oraz mebli na Salę Obsługi Klientów w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404454/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.17.2022-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380322,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część – Dostawa foteli do CSR:
1. fotele obrotowe – 296 szt.
2. krzesła ISO - 18 szt.
3. fotel obrotowy z zagłówkiem – 1 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin (CSR) i Sali Obsługi Klienta (SOK) Oddziału ZUS w Białymstoku.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
1. Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiane meble winny być dostarczone bezpośrednio pod wskazane w SWZ adresy.
2. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesiące gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 128516,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część - Dostawa mebli biurowych do CSR:
1. biurka - 56 szt.
2. kontenery 3-szufladowe – 8 szt.
3. szafy ubraniowe, szafy aktowe, szafki – 69 szt.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin (CSR) i Sali Obsługi Klienta (SOK) Oddziału ZUS w Białymstoku.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
1. Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiane meble winny być dostarczone bezpośrednio pod wskazane w SWZ adresy.
2. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesiące gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121000-6 - Biurka i stoły

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 56234,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III cześć - Dostawa foteli i krzeseł ISO na SOK:
1. fotele obrotowe na SOK – 26 szt.
2. krzesła ISO na SOK – 96 szt.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
1. Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiane meble winny być dostarczone bezpośrednio pod wskazane w SWZ adresy.
2. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesiące gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 23167,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV część - Dostawa pozostałych mebli na SOK
Dostawa mebli na SOK – 25 pozycji - zestawienie znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 9 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin (CSR) i Sali Obsługi Klienta (SOK) Oddziału ZUS w Białymstoku.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
1. Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiane meble winny być dostarczone bezpośrednio pod wskazane w SWZ adresy.
2. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesiące gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121000-6 - Biurka i stoły

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 172404,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244094,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519153,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244094,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBO SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050615211

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244094,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77940,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268386,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77940,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBO SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050615211

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77940,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37291,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121728,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37291,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBO SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050615211

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37291,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183220,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516708,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183220,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 052117316

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183220,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.