eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Srebrna Góra › Działania promocyjne w ramach projektu dofinansowanego ze środków RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Działania promocyjne w ramach projektu dofinansowanego ze środków RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Twierdza Srebrna Góra Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891503946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kręta 4

1.5.2.) Miejscowość: Srebrna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-215

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@forty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.forty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Działania promocyjne w ramach projektu dofinansowanego ze środków RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e39bb251-8211-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

REWALORYZACJA DLA POTRZEB RUCHU TURYSTYCZNEGO ORAZ FUNKCJI KULTURALNYCH, ZDEGRADOWANYCH I NIEDOSTĘPNYCH CZĘŚCI POMNIKA HISTORII - TWIERDZY SREBRNA GÓRA, WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ/Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://forty.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://forty.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem: https://forty.logintrade.net , pozostałe warunki zostały zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-9/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań promocyjnych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
1) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5* lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert a przypadku usług powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych lub w przypadku usług wykonywanych co najmniej 1 usługę:
● polegającą na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej w zakresie podobnym jak przedmiot zamówienia, tj. w zakresie zawierającym co najmniej: uruchomienie i prowadzenie strony internetowej, przeprowadzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych, produkcję spotu – materiału audiowizualnego nie krótszego niż 30 sekund o wartości tej kampanii nie mniejszej niż 80.000,00 zł netto.

* Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415), w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza, aby wykaz o którym mowa w pkt XIII lit. j , dotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż ostatnie 3 lata przed upływem terminu składania ofert. W związku z powyższym Zamawiający wydłuża okres wykonania zamówienia do 5 lat przed upływem terminu składania ofert.

2) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:
● Koordynator - osoba posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu minimum jedną kampanią promocyjną o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł netto i zakresie podobnym jak przedmiot zamówienia, tj. wykorzystującą co najmniej: prowadzenie strony internetowej, przeprowadzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych, produkcję spotu – materiału audiowizualnego nie krótszego niż 30 sekund;
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące podmiotowe środki dowodowe: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wg załącznika nr 4a do SWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, w celu wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 1, lit. d, ppkt 1);
k) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wg załącznika nr 4b do SWZ), w celu wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 1, lit. d, ppkt 2).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do oferty należy dołączyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wg załącznika nr 4c do SWZ),) – w celu przyznania odpowiedniej ilości punktów; niezałączenie do oferty przedmiotowego dokumentu, skutkowało będzie przyznaniem wykonawcy 0 pkt w kryterium „Doświadczenie zawodowe”

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodnie z art. 125 ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ,
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, zgodnie z art. 125 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa także oświadczenie zgodnie z art. 125 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ dotyczące tych podmiotów,
d) oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 7a ustawy sankcyjnej oraz 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 wg wzoru – Załącznik nr 3 do SWZ, (dla podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru – Załącznik nr 3a do SWZ)
e) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
f) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2 e) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
g) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
h) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy),
i) Oświadczenie i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego paragrafu.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w ust. 3 niniejszego paragrafu.
3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. - Prawo zamówień publicznych,
b) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy poprzez ich wydłużenie lub skrócenie
i) w przypadku zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, zawartego w SWZ, stanowiącej stanowiącym załącznik nr 1a do Umowy,
ii) w przypadku zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, których te przepisy wymagają,
iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
iv) w przypadku wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie poza kontrolą Strony, występujące po podpisaniu umowy, nieprzewidywalne, nadzwyczajne, niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające racjonalne wykonanie przez jedną ze Stron jej zobowiązań wynikających z umowy (takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, zamieszki, ataki terrorystyczne, rewolucje, pożary, epidemie, embarga przewozowe, ogłoszone strajki generalne w odnośnych gałęziach przemysłu, klęski żywiołowe),
v) w przypadku wystąpienia przestojów lub opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich oraz mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy lub dochowanie terminów pośrednich,
vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy,
vii) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa lub wytycznych mających wpływ na realizację umowy,
c) zmiany osobowe w przypadku:
i) zmiany osób realizujących umowę pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SWZ,
ii) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, wskazanego w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1b do umowy, w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca,
iii) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1b do umowy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy,
iv) powierzenia części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji Umowy, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania Umowy przy pomocy podwykonawcy(-ców) na etapie składania ofert, (…)
Szczegóły zmian zostały zawarte Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik Nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem: https://forty.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Grzegorz Basiński tel. +48 74 818 00 99, 515 353 209

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.