eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-Stępocina › Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie dróg gminnych - zadanie podzielone na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie dróg gminnych – zadanie podzielone na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.8.) Numer faksu: 486101722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie dróg gminnych – zadanie podzielone na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f3411c2-7189-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie dróg gminnych – zadanie podzielone na 4 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456645

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 392960,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz.1.Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie odcinka drogi gminnej - działka
nr ew. 250 w m. Mazowszany
Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu drogi gminnej, rozpoczyna się od nawierzchni bitumicznej w m. Mazowszany, która posiada nawierzchnię szlakową o szerokości 2,6 m. Wykonanie drogi poprzez wzmocnienie podbudowy i wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5 mm), umocnienie poboczy na całej długości drogi kruszywem łamanym (0-31,5) gr. 10cm, odwodnienie korony drogi powierzchniowe. Poprawa drogi gminnej w m. Mazowszany stanowi ciąg drogi i łączy się z drogą gminną, która komunikuje mieszkańców Gminy Kowala. Odcinek utwardzany, przebiega przez tereny mieszkalne z zabudową zagrodową. Jest to odcinek drogi szlakowej zdegradowanej. Poprawa stanu infrastruktury drogi gminnej na działce 250 projektuje się o następujących parametrach dla ruchu:
- Szerokość nawierzchni 3,8m
- nawierzchnia z destruktu bitumicznego (0-16 mm), gr 7cm (rozkładana za pomocą rozściełacza)
- podbudowa zasadnicza kruszywo łamane (0-63mm), gr. 14 cm
- wzmocnienie podłoża poprzez stabilizację CBGM 1,5/2 gr. 14 cm
- roboty ziemne zdjęcie warstwy ziemi śr. 25 do 30cm
- istniejąca konstrukcja drogi śr 8-10 cm (nawierzchnia szlakowa, gruz budowlany)
- szerokość poboczy 2x 0,5m z umocnieniem kruszywem łamanym z obu stron,
- spadek poprzeczny drogi- 2% daszkowy
- spadek poboczy – 4%

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 60139,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz.2.Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie odcinka drogi gminnej – ul. Wiśniowa (dz. nr ew. 880 w m. Maliszów)
Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu drogi gminnej, rozpoczyna się od nawierzchni bitumicznej w m. Maliszów, która posiada nawierzchnię szlakową o szerokości 2,6 m. Wykonanie drogi poprzez wzmocnienie podbudowy i wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5 mm), umocnienie poboczy na całej długości drogi kruszywem łamanym (0-31,5) gr. 10cm, odwodnienie korony drogi powierzchniowe. Poprawa drogi gminnej w m. Maliszów stanowi ciąg drogi i łączy się z drogą wojewódzką nr 744, która komunikuje mieszkańców Gminy Kowala. Odcinek utwardzany, przebiega przez tereny mieszkalne z zabudową zagrodową. Jest to odcinek drogi szlakowej zdegradowanej. Poprawa stanu infrastruktury drogi gminnej na działce nr 880 projektuje się o następujących parametrach dla ruchu:
- Szerokość nawierzchni 3,8m
- nawierzchnia z destruktu bitumicznego (0-16 mm), gr 7cm (rozkładana za pomocą rozściełacza)
- podbudowa zasadnicza kruszywo łamane (0-63mm), gr. 14 cm
- wzmocnienie podłoża poprzez stabilizację CBGM 1,5/2 gr. 14 cm
- roboty ziemne zdjęcie warstwy ziemi śr. 25 do 30cm (podczyszczenie rowu z namułu śr. 20cm)
- istniejąca konstrukcja drogi śr 10-20 cm (nawierzchnia szlakowa, gruz budowlany, kruszywo)
- szerokość poboczy 2x 0,5m z umocnieniem kruszywem łamanym z obu stron,
- spadek poprzeczny drogi- 2% daszkowy
- spadek poboczy – 4%

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 78432,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz.3.Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie odcinka drogi gminnej –
ul. Podgórska (dz. nr ew. 585, 895, 22) w m. Maliszów, Romanów
Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu drogi gminnej, rozpoczyna się od nawierzchni bitumicznej, ul. Podgórska posiada nawierzchnię szlakową o szerokości 3 - 3,5 m. Wykonanie drogi poprzez wzmocnienie podbudowy i wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5 mm), umocnienie poboczy na całej długości drogi, odwodnienie korony drogi powierzchniowe. Poprawa drogi gminnej w m. Maliszów stanowi ciąg drogi i łączy się z drogą wojewódzką nr 733, która komunikuje mieszkańców Gminy Kowala. Odcinek utwardzany, przebiega przez tereny mieszkalne z zabudową zagrodową. Jest to odcinek drogi szlakowej zdegradowanej. Poprawa stanu infrastruktury drogi gminnej na działkach nr 585,895,22 projektuje się o następujących parametrach dla ruchu:
- Szerokość nawierzchni 4,5 m
- nawierzchnia z destruktu bitumicznego (0-16 mm), gr 7cm (rozkładana za pomocą rozściełacza)
- podbudowa zasadnicza kruszywo łamane (0-63mm), gr. 14 cm
- wzmocnienie podłoża poprzez stabilizację CBGM 1,5/2 gr. 14 cm
- roboty ziemne zdjęcie warstwy ziemi śr. 25 do 30cm (podczyszczenie rowu z namułu śr. 20cm)
- istniejąca konstrukcja drogi śr 10-20 cm (nawierzchnia szlakowa, gruz budowlany, kruszywo)
- szerokość poboczy 2x 0,5m z umocnieniem kruszywem łamanym z obu stron,
- spadek poprzeczny drogi- 2% daszkowy
- spadek poboczy – 4%

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 104584,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz.4.Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie odcinka drogi gminnej –
dz. ew. 157/6 w m. Osiek
Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu drogi gminnej, rozpoczyna się od nawierzchni bitumicznej w m. Osiek, która posiada nawierzchnię szlakową o szerokości 3,5 – 4,0 m. Wykonanie drogi poprzez wzmocnienie podbudowy i wykonanie podbudowy zasadniczej
z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5 mm), nawierzchnia z destruktu bitumicznego (0-16 mm), gr 7 cm po zagęszczeniu, odwodnienie korony drogi powierzchniowe. Poprawa drogi gminnej w m. Osiek stanowi ciąg drogi i łączy się z drogą gminną, która komunikuje mieszkańców Gminy Kowala. Odcinek utwardzany, przebiega przez tereny mieszkalne z zabudową zagrodową. Jest to odcinek drogi szlakowej zdegradowanej. Poprawa stanu infrastruktury drogi gminnej na działce 157/6 projektuje się o następujących parametrach dla ruchu:
- Szerokość nawierzchni 4,5 m
- nawierzchnia z destruktu bitumicznego (0-16 mm), gr 7cm (rozkładana za pomocą rozściełacza km 0+300 do km 0+602)
- podbudowa zasadnicza kruszywo łamane (0-63mm), gr. 14 cm
- wzmocnienie podłoża poprzez stabilizację CBGM 1,5/2 gr. 14 cm (poszerzenie na łuku)
- roboty ziemne zdjęcie warstwy ziemi śr. 25 do 30cm (podczyszczenie rowu z namułu śr. 20cm)
- istniejąca konstrukcja drogi śr 10-20 cm (nawierzchnia szlakowa, gruz budowlany, kruszywo)
- szerokość poboczy 2x 0,5m z umocnieniem kruszywem łamanym z obu stron,
- spadek poprzeczny drogi- 2% daszkowy
- spadek poboczy – 4%

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 149805,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84427,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191363,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84427,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRECIK MARCIN KOBIELA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481330513

7.3.3) Ulica: JANA PAWŁA II NR 126

7.3.4) Miejscowość: KOWALA-STĘPOCINA

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84427,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109617,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181105,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109617,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRECIK MARCIN KOBIELA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481330513

7.3.3) Ulica: JANA PAWŁA II NR 126

7.3.4) Miejscowość: KOWALA-STĘPOCINA

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109617,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128289,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205975,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128289,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ZIEMNE I WODOCIĄGOWE "NOREK" KOBIELA SZCZEPAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482189005

7.3.4) Miejscowość: GRABINA 1D

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128289,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166165,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264494,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166165,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYKO-DRÓG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962310807

7.3.3) Ulica: ŻELAZNA 3

7.3.4) Miejscowość: RADOM

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166165,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA W CZ.1 I 2 ZMIENIŁ NAZWĘ FIRMY I ADRES PRZED PODPISANIEM UMOWY A PO ZŁOŻENIU OFERT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.