eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi dojazdowej w celu połączenia Terenów Inwestycyjnych, będących własnością Związku Międzygminnego BZURA (III postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi dojazdowej w celu połączenia Terenów Inwestycyjnych, będących własnością Związku Międzygminnego BZURA (III postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Międzygminny "BZURA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100745837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pijarska 1/9

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmbzura@zmbzura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmbzura.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi dojazdowej w celu połączenia Terenów Inwestycyjnych, będących własnością Związku Międzygminnego BZURA (III postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b1c253c-55bf-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056906/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uzbrojenie terenów inwestycyjnych ZM BZURA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

6. Projekt realizowany z wykorzystaniem środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. OŚ PRIORYTETOWA: II. INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA DZIAŁANIE: II.1 OTOCZENIE BIZNESU PODDZIAŁANIE: II.1.1 TERENY INWESTYCYJNE, TYP PROJEKTU 1

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412353/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZM.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej wraz z odwodnieniem w celu połączenia Terenów Inwestycyjnych, będących własnością Związku Międzygminnego BZURA, oznaczonej w dokumentacji projektowej jako DD- 1 od skrzyżowania z drogą 152 do skrzyżowania z drogą wewnętrzną DD4, drogę dojazdową stanowiącą część placu manewrowego punktu odbioru odpadów od mieszkańców, oznaczonego w dokumentacji projektowej jako OB. 27, zgodnie za załącznikiem pn. Zakres z pozwolenia na budowę, stanowiącym uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia.

1. Droga
Długość odcinka DD-1 (od skrzyżowania z drogą 152 do skrzyżowania z drogą wewnętrzną DD-4 – ok 170 m wraz z odwodnieniem
Parametry konstrukcji
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 5 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 6 cm
Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22 P 7 cm
Podbudowa z kruszywa 0/31.5 mm, stabilizowanego mechanicznie 20 cm
Grunt stabilizowany cementem klasy 1,5/2,0 o min.Rm=2,5 MPa 15 cm
Warstwa mrozoochronna 10 cm
SUMA 63

2. Droga stanowiąca część placu manewrowego
Należy uwzględnić zamknięcie wykonywanej nawierzchni od strony parkingu utwardzonym poboczem w celu umożliwienia wykorzystania części placu manewrowego jako tymczasowej drogi – dojazdu do planowanej drogi dojazdowej.
Przebieg oraz zakres robót został wskazany na załączniku graficznym pn.: „Zakres z pozwolenia na budowę branża drogowa”. Droga ta będzie połączona z drogą wskazaną w załączniku pn. „Zakres - droga tereny inwestycyjne”, która jeszcze nie jest zrealizowana i nie znajduje się w zakresie zamówienia, na którą prowadzone jest odrębne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zamknięcie wykonanej nawierzchni utwardzonym poboczem nie jest wyszczególnione w dokumentacji projektowej. Wykonawca musi uwzględnić w kosztach zamknięcie krawędzi poboczem, zgodnie z przedmiarem.
Długość odcinka drogi ok. 100 mb
Parametry konstrukcji
Drogi wewnętrzne, parkingi i place manewrowe
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 5 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 6 cm
Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22 P 7 cm
Podbudowa z kruszywa 0/31.5 mm, stabilizowanego mechanicznie 20 cm
Warstwa mrozoochronna 10 cm
SUMA 48 cm

Długość całkowita drogi ok. 270mb.
Ilość studni kanału deszczowego -9 szt.
Ilość wpustów wraz z przykanalikiem do studni -7 szt.
Szacunkowa długość krawężników ok. 450 mb
Szacunkowa długość kanału deszczowego ok. 250 mb
Szacunkowa długość odwodnienia liniowego ok. 90 mb
Pobocze z kruszywa w nasypie od strony parkingu – ok 100 mb
Zamawiający zaleca zweryfikować ww. wielkości z załączoną dokumentacją oraz terenem. Wykonawca przygotuje dokumenty niezbędne do zgłoszenia na użytkowanie części wykonanego obiektu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (za wyjątkiem wykonania zamknięcia drogi stanowiącej część placu manewrowego) opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załączonych przedmiarach.
Przedmiary są załączone wyłącznie pomocniczo i mogą być dowolnie modyfikowane przez Wykonawcę przy wycenie oferty.

Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w dokumentacji projektowej norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową i swz powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, ST i swz) zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w Opisie przedmiotu zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w opisie przedmiotu zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

Wspólny Słownik CPV:
45000000-7 Roboty budowlane;
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne;
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233100-0 Roboty drogowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 977862,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 977862,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371705609

7.3.3) Ulica: ul. GAWŁOWSKA 179A

7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 977862,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.