eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › usługi porządkowe w budynkach Prokuratury Okręgowej i podległych jej prokuratur rejonowych położonych na terenie miasta Wrocławia oraz w budynku Prokuratury Rejonowej w Wołowie z podziałem na 5 zadań



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi porządkowe w budynkach Prokuratury Okręgowej i podległych jej prokuratur rejonowych położonych na terenie miasta Wrocławia oraz w budynku Prokuratury Rejonowej w Wołowie z podziałem na 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale, 30

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-950

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3718114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.kielczyk@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.po.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c32893e-63f5-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi porządkowe w budynkach Prokuratury Okręgowej i podległych jej prokuratur rejonowych położonych na terenie miasta Wrocławia oraz w budynku Prokuratury Rejonowej w Wołowie z podziałem na 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c32893e-63f5-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069271/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług porządkowych w budynkach Prokuratury Okręgowej i podległych jej prokuratur rejonowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436649/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3047-7.261.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 600081,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług porządkowych w budynku Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 30.
Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach o łącznej powierzchni ok. 3 000 m2 oraz myciu okien o powierzchni ok. 600 m2, przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi obejmuje również utrzymanie czystości w archiwach, pomieszczeniu kasy i w piwnicach, sprzątanie portierni, utrzymanie w czystości schodów wejściowych do Prokuratury: od strony ulicy Muzealnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 167000,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług porządkowych w położonym przy ul. Podwale 27 budynku 1 wydziału Prokuratury Okręgowej, Prokuratur Rejonowych dla miasta Wrocławia tj. Prokuratury Rejonowej dla Wrocławia - Fabryczna, Prokuratury Rejonowej dla Wrocławia - Psie Pole, Prokuratury Rejonowej dla Wrocławia - Stare Miasto, Prokuratury Rejonowej dla Wrocławia - Śródmieście. Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach, w windach, przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi obejmuje również mycie okien oraz utrzymanie czystości w archiwach i piwnicach, sprzątanie pomieszczeń biura podawczego i portierni oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku a także jej zimowe utrzymanie.
Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych i pomocniczych wynosi ok. 5 000 m2, powierzchnia okien – ok. 700 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 266511,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług porządkowych w budynku Prokuratury Rejonowej dla Wrocławia – Krzyki Wschód przy ul. Piłsudskiego 38b.
Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach, o łącznej powierzchni ok. 750 m2 oraz myciu okien o powierzchni ok. 119 m2, przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości.
Zakres usługi obejmuje również utrzymanie czystości w archiwach, sprzątanie portierni oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku a także jej zimowe utrzymanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 66627,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług porządkowych w budynku Prokuratury Rejonowej dla Wrocławia – Krzyki Zachód przy ul. Powstańców Śląskich 161.
Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach,
o łącznej powierzchni ok. 900 m2 oraz myciu okien o powierzchni ok. 55 m2, przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi obejmuje również utrzymanie czystości w archiwach, w piwnicach, sprzątanie portierni oraz utrzymanie czystości
na terenie posesji przy budynku a także jej zimowe utrzymanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 66627,83 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług porządkowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Wołowie
przy ul. Wojska Polskiego 2.
Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach,
o łącznej powierzchni ok. o łącznej powierzchni ok. 463 m2 oraz mycie okien
o powierzchni ok.46 m2, przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi obejmuje również utrzymanie czystości w archiwach, w piwnicach i sprzątanie portierni oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku a także jej zimowe utrzymanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 33313,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do
usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wyznaczono na dzień 23.11.2022 r., godz. 11:30. Oferty należało złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
W wyznaczonym terminie złożono 6 ofert. Po upływie wyznaczonego terminu Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Podczas czynności otwarcia ofert okazało się, że Zamawiający nie był w stanie otworzyć przesłanych przez Wykonawcę PURGATO Dorota Pajdzik – Kościewicz plików mogących zawierać ofertę w postępowaniu. W informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.11.2022 r. o godz. 14:09 wskazano, że nie było możliwe otwarcie plików przesłanych przez ww. Wykonawcę. W wyniku podjętych czynności wyjaśniających okazało się, że brak możliwości otwarcia przesłanych plików leżał po stronie Zamawiającego.
Otwarcie ofert następuje w sposób określony w art. 222 ustawy Prawo zamówień publicznych i następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert. Nie jest możliwe dokończenie przerwanego, czy nie w pełni przeprowadzonego otwarcia ofert. Otwarcie ofert nie może zostać powtórzone w danym postępowaniu, jest to bowiem czynność faktyczna oraz jednokrotna.
W świetle zasady jawności i przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy uznać, że czynność otwarcia ofert nie została przeprowadzona prawidłowo z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zachodzi zatem przypadek, w którym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393292,80 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do


usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wyznaczono na dzień 23.11.2022 r., godz. 11:30. Oferty należało złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
W wyznaczonym terminie złożono 6 ofert. Po upływie wyznaczonego terminu Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Podczas czynności otwarcia ofert okazało się, że Zamawiający nie był w stanie otworzyć przesłanych przez Wykonawcę PURGATO Dorota Pajdzik – Kościewicz plików mogących zawierać ofertę w postępowaniu. W informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.11.2022 r. o godz. 14:09 wskazano, że nie było możliwe otwarcie plików przesłanych przez ww. Wykonawcę. W wyniku podjętych czynności wyjaśniających okazało się, że brak możliwości otwarcia przesłanych plików leżał po stronie Zamawiającego.
Otwarcie ofert następuje w sposób określony w art. 222 ustawy Prawo zamówień publicznych i następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert. Nie jest możliwe dokończenie przerwanego, czy nie w pełni przeprowadzonego otwarcia ofert. Otwarcie ofert nie może zostać powtórzone w danym postępowaniu, jest to bowiem czynność faktyczna oraz jednokrotna.
W świetle zasady jawności i przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy uznać, że czynność otwarcia ofert nie została przeprowadzona prawidłowo z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zachodzi zatem przypadek, w którym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287568,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583682,40 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do


usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wyznaczono na dzień 23.11.2022 r., godz. 11:30. Oferty należało złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
W wyznaczonym terminie złożono 6 ofert. Po upływie wyznaczonego terminu Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Podczas czynności otwarcia ofert okazało się, że Zamawiający nie był w stanie otworzyć przesłanych przez Wykonawcę PURGATO Dorota Pajdzik – Kościewicz plików mogących zawierać ofertę w postępowaniu. W informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.11.2022 r. o godz. 14:09 wskazano, że nie było możliwe otwarcie plików przesłanych przez ww. Wykonawcę. W wyniku podjętych czynności wyjaśniających okazało się, że brak możliwości otwarcia przesłanych plików leżał po stronie Zamawiającego.
Otwarcie ofert następuje w sposób określony w art. 222 ustawy Prawo zamówień publicznych i następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert. Nie jest możliwe dokończenie przerwanego, czy nie w pełni przeprowadzonego otwarcia ofert. Otwarcie ofert nie może zostać powtórzone w danym postępowaniu, jest to bowiem czynność faktyczna oraz jednokrotna.
W świetle zasady jawności i przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy uznać, że czynność otwarcia ofert nie została przeprowadzona prawidłowo z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zachodzi zatem przypadek, w którym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80942,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190359,27

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do


usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wyznaczono na dzień 23.11.2022 r., godz. 11:30. Oferty należało złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
W wyznaczonym terminie złożono 6 ofert. Po upływie wyznaczonego terminu Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Podczas czynności otwarcia ofert okazało się, że Zamawiający nie był w stanie otworzyć przesłanych przez Wykonawcę PURGATO Dorota Pajdzik – Kościewicz plików mogących zawierać ofertę w postępowaniu. W informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.11.2022 r. o godz. 14:09 wskazano, że nie było możliwe otwarcie plików przesłanych przez ww. Wykonawcę. W wyniku podjętych czynności wyjaśniających okazało się, że brak możliwości otwarcia przesłanych plików leżał po stronie Zamawiającego.
Otwarcie ofert następuje w sposób określony w art. 222 ustawy Prawo zamówień publicznych i następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert. Nie jest możliwe dokończenie przerwanego, czy nie w pełni przeprowadzonego otwarcia ofert. Otwarcie ofert nie może zostać powtórzone w danym postępowaniu, jest to bowiem czynność faktyczna oraz jednokrotna.
W świetle zasady jawności i przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy uznać, że czynność otwarcia ofert nie została przeprowadzona prawidłowo z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zachodzi zatem przypadek, w którym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113142,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209952,69 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do


usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wyznaczono na dzień 23.11.2022 r., godz. 11:30. Oferty należało złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
W wyznaczonym terminie złożono 6 ofert. Po upływie wyznaczonego terminu Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Podczas czynności otwarcia ofert okazało się, że Zamawiający nie był w stanie otworzyć przesłanych przez Wykonawcę PURGATO Dorota Pajdzik – Kościewicz plików mogących zawierać ofertę w postępowaniu. W informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania w dniu 23.11.2022 r. o godz. 14:09 wskazano, że nie było możliwe otwarcie plików przesłanych przez ww. Wykonawcę. W wyniku podjętych czynności wyjaśniających okazało się, że brak możliwości otwarcia przesłanych plików leżał po stronie Zamawiającego.
Otwarcie ofert następuje w sposób określony w art. 222 ustawy Prawo zamówień publicznych i następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert. Nie jest możliwe dokończenie przerwanego, czy nie w pełni przeprowadzonego otwarcia ofert. Otwarcie ofert nie może zostać powtórzone w danym postępowaniu, jest to bowiem czynność faktyczna oraz jednokrotna.
W świetle zasady jawności i przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy uznać, że czynność otwarcia ofert nie została przeprowadzona prawidłowo z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zachodzi zatem przypadek, w którym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49898,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57720,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.