eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Udzielenie dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 1.700.000,00 zł na zadania pn.: "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie", "Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kobelniki"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 1.700.000,00 zł na zadania pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie”, „Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kobelniki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolber@zlotnikikujawskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 1.700.000,00 zł na zadania pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie”, „Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kobelniki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a70ef40-6290-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026676/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 1.700.000,00 zł na zadania pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie”, „Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kobelniki"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426906

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Udzielenie dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 1.700.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2023r. na zadania pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie”, „Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kobelniki”:
a) Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie: wielkość kredytu do kwoty 1.200,000,00 zł, termin uruchomienia kredytu: październik 2023r., spłaty ratalne w okresie 2024-2027, spłata w 16 równych ratach poczynając od pierwszego dnia roboczego miesiąca - pierwsza rata od pierwszego dnia roboczego miesiąca stycznia, możliwość rezygnacji z kredytu w przypadku braku realizacji przedsięwzięcia lub kredytu w niższej wysokości bez dodatkowych kosztów, możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów
b) Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kobelniki: wielkość kredytu do kwoty: 500.000,00 zł, termin uruchomienia kredytu: grudzień 2023r., karencja w spłacie 1 rok, spłaty ratalne w okresie: 2025-2028, spłata w 16 równych ratach poczynając od pierwszego dnia roboczego miesiąca - pierwsza rata od pierwszego dnia roboczego miesiąca stycznia, możliwość rezygnacji z kredytu w przypadku braku realizacji przedsięwzięcia lub kredytu w niższej wysokości bez dodatkowych kosztów, możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251563,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251563,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251563,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540313395

7.3.3) Ulica: ul. Kołłątaja 8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251563,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-10-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.