Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00446376/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługa serwisowo – konserwacyjna urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na rok 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Usługa serwisowo – konserwacyjna urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na rok 2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae119f1a-6723-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062221/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa serwisowo – konserwacyjna urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446376/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/73/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i konserwacji urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w kompleksach wojskowych będących w administrowaniu przez 21. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, z podziałem odpowiednio na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy i warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w następujących dokumentach (stanowiących integralną część SWZ):a) formularze cenowe (odpowiednio dla zadań) - załącznik nr 2 do SWZ,
b) specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 SWZ,
c) wykaz urządzeń wraz z planowanym harmonogramem realizacji dla poszczególnych zadań - załącznik nr 8 do SWZ,
d) zakres prac - załącznik nr 9 do SWZ,
e) projekt umowy - załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 131700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i konserwacji urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w kompleksach wojskowych będących w administrowaniu przez 21. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, z podziałem odpowiednio na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy i warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w następujących dokumentach (stanowiących integralną część SWZ):a) formularze cenowe (odpowiednio dla zadań) - załącznik nr 2 do SWZ,
b) specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 SWZ,
c) wykaz urządzeń wraz z planowanym harmonogramem realizacji dla poszczególnych zadań - załącznik nr 8 do SWZ,
d) zakres prac - załącznik nr 9 do SWZ,
e) projekt umowy - załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 34500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i konserwacji urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w kompleksach wojskowych będących w administrowaniu przez 21. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, z podziałem odpowiednio na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy i warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w następujących dokumentach (stanowiących integralną część SWZ):a) formularze cenowe (odpowiednio dla zadań) - załącznik nr 2 do SWZ,
b) specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 SWZ,
c) wykaz urządzeń wraz z planowanym harmonogramem realizacji dla poszczególnych zadań - załącznik nr 8 do SWZ,
d) zakres prac - załącznik nr 9 do SWZ,
e) projekt umowy - załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 81300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i konserwacji urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w kompleksach wojskowych będących w administrowaniu przez 21. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, z podziałem odpowiednio na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy i warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w następujących dokumentach (stanowiących integralną część SWZ):a) formularze cenowe (odpowiednio dla zadań) - załącznik nr 2 do SWZ,
b) specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 SWZ,
c) wykaz urządzeń wraz z planowanym harmonogramem realizacji dla poszczególnych zadań - załącznik nr 8 do SWZ,
d) zakres prac - załącznik nr 9 do SWZ,
e) projekt umowy - załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 52500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80073,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95226,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80073,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N3M Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692486914
7.3.3) Ulica: Połczyńska 61
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-811
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80073,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12669,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28954,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12669,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N3M Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692486914
7.3.3) Ulica: Połczyńska 61
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-811
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12669,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34686,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43542,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34686,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N3M Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692486914
7.3.3) Ulica: Połczyńska 61
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-811
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34686,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25338,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44452,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25338,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N3M Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692486914
7.3.3) Ulica: Połczyńska 61
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-811
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25338,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- DOPOSAŻENIE PRACOWNI W ZESPOLE SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W ŚWIDWINIE
- "Cyfryzacja dokumentów Powiatowego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Świdwinie".
- ZP/18/2023 Dostawa sprzętu AGD
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW DLA NAUCZYCIELI ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W ŚWIDWINIE
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
- ZP/20/2023 Obsługa, serwis i konserwacja oczyszczalni ścieków i przepompowni
więcej: przetargi w Świdwinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.