eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa systemu stanowisk resuscytacyjnych - zamówienie w ramach dotacji zadania pn.: Dofinansowanie zakupu sprzętu z dziedziny intensywnej terapii



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu stanowisk resuscytacyjnych – zamówienie w ramach dotacji zadania pn.: Dofinansowanie zakupu sprzętu z dziedziny intensywnej terapii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu stanowisk resuscytacyjnych – zamówienie w ramach dotacji zadania pn.: Dofinansowanie zakupu sprzętu z dziedziny intensywnej terapii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b200988e-7972-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/82/TP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 460868,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P.
ASORTYMENT
SZCZEGÓŁOWY
JEDN. MIARY
ILOŚĆ

CENA NETTO
CENA BRUTTO
WARTOŚĆ NETTO
WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT I
NUMER KATALOGOWY

1. Defibrylator. szt. 4
RAZEM :




Opis Parametr wymagany Parametr oceniany Punktacja
1 Aparat przenośny z torbą transportową, testerem wyładowań.
TAK
2 Zasilanie akumulatorowe z akumulatorów bez efektu pamięci. TAK
3 Ładowanie akumulatorów z sieci 230 V AC TAK
4 Czas pracy urządzenia na jednym akumulatorze – 180 minut monitorowania lub 200 defibrylacji x 200J
TAK
5 Ciężar defibrylatora do 10kg TAK
6 Codzienny auto test poprawności działania urządzenia bez udziału użytkownika, bez konieczności włączania urządzenia. Potwierdzenie poprawności działania z datą, godziną, numerem aparatu umieszczone na wydruku lub przytoczony wydruk i przesłane/transmisja danych do: działu technicznego szpitala, koordynatora medycznego pogotowia



TAK
7 Norma IP 43 TAK
8 Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna
TAK
9 Defibrylacja w trybie ręcznym i AED TAK
10 Metronom reanimacyjny z możliwością ustawień rytmu częstości uciśnięć dla pacjentów zaintubowanych i nie zaintubowanych, oraz dla dorosłych i dzieci.

TAK
11 Dwufazowa fala defibrylacji w zakresie energii od 2 do 360 J

TAK/NIE Do 200 J – 0 pkt.
Od 201 J do 300 J – 10 pkt.
Od 301 J do 360 J – 20 pkt.
12 Dostępne poziomy energii zewnętrznej – 25

TAK
13 Automatyczna regulacja parametrów defibrylacji z uwzględnieniem impedancji ciała pacjenta

TAK
14 Defibrylacja przez łyżki defibrylacyjne zewnętrzne, elektrody naklejane

TAK
15 Łyżki twarde z regulacją energii defibrylacji, wyposażone w przycisk umożliwiający drukowanie na żądanie. Mocowanie łyżek twardych bezpośrednio w obudowie urządzenia spełniające normę PN-EN 1789.


TAK
16 Pełna obsługa defibrylatora z łyżek defibrylacyjnych zewnętrznych (wybór energii, defibrylacja, wydruk start/stop na żądanie)

TAK
17 Stymulacja przezskórna w trybie sztywnym i na żądanie TAK
18 Częstość stymulacji 40-170 impulsów/minutę
TAK
19 Regulacja prądu stymulacji 0-170 mA TAK
20 Odczyt 3 i 12 odprowadzeń EKG TAK
21 Automatyczna interpretacja i diagnoza 12-odprowadzeniowego badania EKG uwzględniająca wiek i płeć pacjenta

TAK
22 Alarmy częstości akcji serca TAK
23 Zakres pomiaru tętna od 20-250 u/min
TAK
24 Zakres wzmocnienia sygnału EKG od 0,5 do 4cm/Mv, min 6 poziomów wzmocnienia.

TAK/NIE 6 poziomów – 5 pkt.
Powyżej 6 poziomów – 20 pkt.
25 Prezentacja zapisu EKG – 3 kanały na ekranie
TAK
26 Ekran kolorowy o przekątnej 8,4’’. TAK
27 Wydruk EKG na papierze o szerokości 100 mm. TAK
28 Wydruk trendów czasowych mierzonych parametrów oraz pomiarów uniesienia odcinka ST na każdym odprowadzeniu EKG
TAK
29 Moduł pomiaru SpO2 w zakresie 50-100% z czujnikiem typu klips na palec.
TAK
30 Moduł do pomiaru NiBP z mankietem dla dorosłych ( dwa rozmiary) i dla dzieci.
TAK
31 Moduł EtCO2 z zakresem pomiaru od 0 do 99 mmHg, z automatyczną kalibracją bez udziału użytkownika.

TAK
32 Możliwość transmisji danych przez wbudowany lub zewnętrzny modem do istniejących stacji odbiorczych w pracowniach kardiologii inwazyjnej.

TAK
33 Urządzenie nowe, nie powystawowe, rok produkcji 2023 TAK
34 Wyposażenie: 3-odprowadzeniowy kabel EKG pacjenta (3 żyłowy) – 1 sztuka
TAK
35 Gwarancja 24 miesiące. TAK




UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” ( tylko w miejscu gdzie do wyboru jest tylko odpowiedź TAK) są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 401196,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P.
ASORTYMENT
SZCZEGÓŁOWY
JEDN. MIARY
ILOŚĆ

CENA NETTO
CENA BRUTTO
WARTOŚĆ NETTO
WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT I
NUMER KATALOGOWY

1. Urządzenie do kompresji klatki piersiowej. szt. 1
RAZEM :





OPIS Parametr wymagany Parametr oceniany Punktacja
1 Urządzenie przenośne przeznaczone do mechanicznej resuscytacji krążeniowo-oddechowej

TAK
2 Urządzenie wyposażone w ramię do ucisku klatki piersiowej montowane na desce pod plecy

TAK
3 Cykl pracy: 50% kompresja / 50 % dekompresja TAK
4

Głębokość i częstość kompresji zgodnie z wytycznymi ERC
Głębokość – od 5 do 6 cm
Częstość – od 102 do 120 +/- 2 uc./minutę.

TAK

5 Możliwość wykonania defibrylacji bez konieczności zdejmowania urządzenia z pacjenta
TAK
6

2 tryby pracy:
30:2
ciągły

TAK
7 Waga kompletnego urządzenia wraz z akcesoriami i torbą/ plecakiem do 13 kg
TAK
8 Zapis na dysku wewnętrznym lub karcie pamięci parametrów przeprowadzonej resuscytacji i jej przebiegu od momentu włączenia urządzenia

TAK
9 Alarmy wizualne i dźwiękowe zintegrowane z przyciskiem start/stop
TAK
10 Klasa odporności IP44 TAK
11 Ładowarka wewnątrz urządzenia TAK
12 Możliwość automatycznego doładowywania akumulatora wewnętrznego w urządzeniu podczas jego pracy (wykonywanie RKO) z zewnętrznego źródła zasilania (230 V AC lub 12 V DC)


TAK
13

Źródło zasilania:
- akumulator wewnętrzny
- zasilanie z gniazda sieci AC min. 210 - 240 V

TAK
14 Działanie urządzenia w pełni elektryczne
TAK
15
Źródła zasilania:
- akumulator
- zasilanie z gniazda sieci 230V ~AC
TAK
16 Czas pracy na akumulatorze: 45 minut
TAK
17 Czas ładowania akumulatora wewnętrznego do 120 minut.



TAK/NIE Do 100 min. – 20 pkt. Od 101 min do 120 min – 10 pkt.
18 Brak ograniczeń wagowych pacjenta do stosowania urządzenia. TAK
19 Bezprzewodowa transmisja (bluetooth, wi- fi) danych z pamięci urządzenia o parametrach prowadzonej resuscytacji i jej przebiegu w czasie do komputera.


TAK/NIE

Tak – 20 pkt.
Nie – 0 pkt.
20
Wyposażenie aparatu:
Torba lub plecak
deska pod plecy
podkładka stabilizująca pod głowę
pasy do mocowania rąk pacjenta do urządzenia
jednorazowe elementy bezpośredniego kontaktu z pacjentem przy masażu (ssawki, 2 szt.)
akumulator




TAK
21 Wspomaganie odprężenia klatki piersiowej przez ssawkę ( podciśnienie podczas ruchu zwrotnego przyśpiesza relaksację)

TAK
22 Gwarancja 24 miesiące. TAK





UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” ( tylko w miejscu gdzie do wyboru jest tylko odpowiedź TAK) są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 59672,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu umowy z Ministerstwem Zdrowia na , „Dofinansowanie zakupu sprzętu z dziedziny intensywnej terapii stosowanego w opiece nad pacjentami kardiologicznymi w 2023 r. na realizację Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia na lata 2022-2032’’ Zamawiający uznał że popełnił błąd poprzez nieprawidłowy podział sprzętu. W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu umowy z Ministerstwem Zdrowia na , „Dofinansowanie zakupu sprzętu z dziedziny intensywnej terapii stosowanego w opiece nad pacjentami kardiologicznymi w 2023 r. na realizację Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia na lata 2022-2032’’ Zamawiający uznał że popełnił błąd poprzez nieprawidłowy podział sprzętu. W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.