eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłowice › Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Masłowice 4

1.5.2.) Miejscowość: Masłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0f41efe-7e35-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0f41efe-7e35-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015946/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Środki pozyskane w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju wdrażanej przez Lokalną Grupę Działania „BUD-UJ RAZEM”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484060

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.IOŚ.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. Część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa sceny mobilnej”.
 dostawa sceny mobilnej wraz z pełną dokumentacją techniczną oraz dokumentami jakościowymi w języku polskim.
 Wymiary sceny po rozłożeniu: długość min. 6m, szerokość min. 6m, wysokość do 5 m – dopuszczalna tolerancja do +/- 0,2m.
 asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
 dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem technicznym
 Zamawiający wymaga umieszczenia logo projektu, z którego zakup jest finansowany oraz logo Zamawiającego na plandece lub w innym uzgodnionym w trakcie realizacji umowy miejscu. Logotypy muszą być zgodne z wytycznymi (księgą wizualizacji) umieszczonymi na stronie https://www.gov.pl/web/rolnictwo/ksiega-wizualizacji-i-logotypy
 Przedmiot należy dostarczyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Masłowice 4, 97-515 Masłowice.
 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pokazowego montażu sceny i zapewniania przeszkolenia w zakresie montażu estrady dla min. 2 os.
 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna – scena mobilna" - Załącznik nr 1.1 do SWZ.
 Po podpisaniu umowy w terminie 21 dni należy przedstawić materiał graficzny (wizualizację) ukazujący scenę przed i po rozłożeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.5.) Wartość części: 129888 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2. Część 2 zamówienia – „Zakup i dostawa zestawu nagłośnieniowego”
 Mikser cyfrowy min. 8- kanałowy o moc min. 1000W
 Mikrofony bezprzewodowe - dwa mikrofony doręczne, zasilacz sieciowy, baterie
 min. 4 kolumny o minimalnej łącznej mocy 2000W
 min. 2-kanałowy wzmacniacz dopasowany do reszty składowych
z zestawu
 min. 2 statywy kolumnowe
 Zestaw okablowania i przyłączy.
 Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Masłowice 4, 97-515 Masłowice.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – cz. 2- zestaw nagłaśniający - Załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 12112 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina Masłowice, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP), zawiadamia o unieważnieniu postępowania pn. „Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice” – Część I - „Zakup i dostawa sceny mobilnej” stosowanie do treści art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP), Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 Pzp
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 12 112,00 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy sto dwanaście złotych 00/100 gr).
W dniu 22 listopada 2023 roku działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP, Zamawiający przekazał następujące informacje o:
Nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, cenach lub kosztach zawartych w ofertach:
„Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice” –
część II – Zakup i dostawa zestawu nagłośnieniowego.
Nazwa i adres Wykonawcy
Cena oferty brutto (PLN)

KONVERTA SP. Z O. O.
CZĘSTOCHOWA
ul. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 6A/10
NIP 5732927035 REGON 389170440 22 009,65



Cena najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.