eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PZP.8.2023 - Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CAPI wśród 1500 przedsiębiorców dotyczącego wpływu biznesu na Cele Zrównoważonego Rozwoju.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PZP.8.2023 - Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CAPI wśród 1500 przedsiębiorców dotyczącego wpływu biznesu na Cele Zrównoważonego Rozwoju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@pie.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec31a40a-682c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PZP.8.2023 - Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CAPI wśród 1500 przedsiębiorców dotyczącego wpływu biznesu na Cele Zrównoważonego Rozwoju.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec31a40a-682c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109480/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CAPI wśród 1500 przedsiębiorców dotyczącego wpływu biznesy na Cele Zrównoważonego Rozwoju.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 297820,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego skierowanego do przedsiębiorstw dotyczącego wpływu biznesu na Cele Zrównoważonego Rozwoju (ang. Sustainable Development Goals SDGs). Celem badania będzie określenie wpływu poszczególnych sektorów polskiej gospodarki na realizację 17 celów SDG.
2. Badanie powinno mieć charakter nadzorowany, czyli być przeprowadzone przez przeszkolonego ankietera. Wywiady należy przeprowadzić wśród kadry menadżerskiej badanego przedsiębiorstwa. Badanie będzie realizowane metodą CAPI na reprezentatywnej próbie 1500 przedsiębiorstw.
3. Badanie powinno być przeprowadzone zgodnie z następującymi parametrami:
A. Dokonanie losowo-warstwowego doboru próby ze względu na:
a. Wielkość przedsiębiorstwa - 1000 średnich przedsiębiorstw (zatrudnienie 50-249 osób), 500 dużych przedsiębiorstw (zatrudnienie 250 i więcej osób);
b. Struktura próby według rodzaju działalności:
Dział Liczba przedsiębiorstw
Administracja publiczna, ochrona zdrowia, edukacja i pomoc społeczna 150
Budownictwo 115
Górnictwo 30
Handel automotive 40
Handel detaliczny 110
Handel hurtowy 65
Hotelarstwo i gastronomia 40
Kultura, sport, rekreacja 40
Magazynowanie 30
Pozostałe usługi 60
Produkcja i przesył energii elektrycznej 30
Przemysł chemiczny 60
Przemysł elektromaszynowy 120
Przemysł lekki 90
Przetwórstwo spożywcze 40
Rolnictwo 40
Transport 60
Usługi finansowe, ubezpieczeniowe i dot. nieruchomości 80
Usługi komunalne i recycling 30
Usługi profesjonalne i biznesowe 270
Razem 1500

B. Czas trwania wywiadu 30-40 min.
C. Rodzaje pytań zawartych w kwestionariuszu:
a. Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią;
b. Pytania zamknięte z wieloma odpowiedziami;
c. Pytania wielo-itemowe ze skalą;
d. Pytania otwarte.
D. Liczba zrealizowanych w całości ankiet: 1500
E. Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania – 5
F. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
a. Konsultacja metodologiczna kwestionariusza z Zamawiającym;
b. Dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla kryterium sektor PKD;
c. Dostarczenie kompletnej bazy danych w postaci pliku .EXCEL, sav.;
d. Dostarczenie raportu podsumowującego realizację badania dotyczącego poziomu realizacji założonej próby.

Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79315000-5 - Usługi badań społecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347229,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IBC Advisory S. A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Centrum Badań Marketingowych Indicator Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 701013084

7.3.3) Ulica: Mokotowska 1,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-640

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.