Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454533/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP oraz XPIMER w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774520114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usk-opole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP oraz XPIMER w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5b69e7-6b28-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023351/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opieka serwisowa oprogramowania Simple
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454533/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/134/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie obejmuje:
1) Opiekę konserwacyjną i serwisową dla 55 licencji (równoczesnych operatorów SIMPLE.ERP) na aplikację w zakresie następujących modułów produktu:
SIMPLE.ERP – FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ
SIMPLE.ERP – MAJĄTEK TRWAŁY
SIMPLE.ERP – OBRÓT TOWAROWY
SIMPLE.ERP – PERSONEL
SIMPLE.ERP – INFO
SIMPLE.ERP – ePIT
SIMPLE.ERP – JPK
SIMPLE.ERP – Sprawdzanie VAT
SIMPLE.ERP - PPK
SIMPLE.ERP – eSprawozdania
SIMPLE.ERP – eZLA
oraz niżej wymienionych indywidualnych modyfikacji zaimplementowanych u Zamawiającego:
- Raport wg nr inwentarzowego z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach;
- Raport z planu amortyzacji z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach;
- Skrypt podpowiadający nr kolejny licznika dla grupy GUS w celu wprowadzenia nr inwentarzowego;
- Automatyczne wygenerowanie dokumentów likwidacji dla system amortyzacji podatkowej po amortyzacji;
- Grupowa zmiana konta firmy w przelewach ERP;
- Okno do wyboru produktu;
- Wydruk należności i zobowiązań wymagalnych wg. cech kontrahentów;
- Filtrowanie listy not po korekcie należności, z której powstała nota;
- Przeniesienie danych z repozytorium do uwag noty należności;
- Przeliczenie not do wybranego terminu płatności;
- Skrypt przed sprawdzeniem dekretu, który zaktualizuje identyfikator i treść pozycji;
- Raporty z dokumentów Rozchodów Wewnętrznych;
- Import do faktur sprzedaży w ERP e-faktur XML;
- Modyfikacja raportu bilansu- zmiana i ukrycie wskazanych pól;
- Generowanie dokumentu rozchodu wewnętrznego z dokumentu dostawy;
- Bilans- wydruk sprawozdania;
- Generowanie dokumentu dostawy z umowy;
- Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat;
- Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat, kolejne zmiany
- obszarów dostarczonych na potrzeby implementacji zarządzania czasem pracy personelu medycznego (XPIMER).
2) Opiekę serwisową w wymiarze min 25 godzin miesięcznie (300 godzin do wykorzystania w okresie trwania umowy). Opieka ta może być realizowana zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego. W ramach umowy serwisowej Wykonawca zobowiązuje się do dwóch wizyt serwisanta w siedzibie Zamawiającego, w przypadku zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego w okresie trwania umowy (audyt oprogramowania SIMPLE.ERP i modyfikacji pod względem wydajnościowym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- Świadczenia usług wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w Sądach Rejonowych w Wołowie, Miliczu i Trzebnicy.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.