eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hyżne › Modernizacja szkół podstawowych na terenie gminy Hyżne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja szkół podstawowych na terenie gminy Hyżne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Hyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0172304564

1.5.8.) Numer faksu: 0172295001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.groszek@hyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.hyzne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja szkół podstawowych na terenie gminy Hyżne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5b1704f-586e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060335/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja budynku SP im. PCK w Dylągówce w celu dostosowania do warunków odpowiadających przepisom PPOŻ

1.1.12 Modernizacja sieci centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku SP w Hyżnem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG5.271.12.2023.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 462424,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. PCK w Dylągówce w celu dostosowania do warunków odpowiadających przepisom ppoż.
1) Roboty budowlane
- roboty rozbiórkowe (wykucie z muru ościeżnic stalowych, wywóz gruzu, utylizacja skrzydeł drzwiowych)
- przebudowa (montaż drzwi ognioodpornych, budowa ścianki działowej, uszczelnienie przejść ppoż., uzupełnienie otworów zaprawą cementowo-wapienną, wykonanie tynków zwykłych – mechanicznie, gruntowanie, malowanie farbami)
2) Instalacja elektryczna i oświetlenie ewakuacyjne
-instalacja oświetlenia awaryjnego (montaż listew elektroinstalacyjnych z PCV, układanie kabli, przebijanie otworów w ścianach i stropach, zaprawianie bruzd, montaż opraw oświetleniowych LED, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego)
- zasilanie do zaworu gazowego MAG (montaż listew elektroinstalacyjnych z PCV, układanie kabli, przebijanie otworów w ścianach i stropach)
- instalacja detekcji dymu i sygnalizacji (montaż kompaktowej centrali, montaż czujek pożarowych, montaż sygnalizatora optycznego lub akustycznego, montaż przewodów kablowych, montaż rur winidurowych)
3) Przebudowa przyłącza wody
- roboty ziemnie (roboty ziemne wykonane koparkami, wykopy liniowe, ażurowe umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, zasypywanie wykopów koparkami, ręczne zasypywanie wykopów liniowych, zagęszczenie nasypów ubijarkami, podłoża
z materiałów sypkich)
- roboty montażowe (demontaż rurociągu z tworzyw sztucznych, demontaż armatury
i uzbrojenia, wykonanie rurociągu z rur stalowych, izolacja taśmą, łączenie rur metoda zgrzewania, deskowanie ścian prostych, układanie mieszanki betonowej w ławach fundamentowych, oznakowanie trasy wodociągu, próba szczelności, dezynfekcja rurociągu, montaż trójnika do istniejącego wodociągu, montaż rur ochronnych – osłonowych)
4) Instalacja wodna – hydranty wewnętrzne
- instalacja wodociągowa (demontaż rurociągu stalowego, wykonanie rurociągu z rur stalowych, montaż zaworu zwrotnego, montaż zaworów hydrantowych, montaż szafek hydrantowych, montaż zaworu elektromagnetycznego odcinającego, montaż zaworów przelotowych, próba szczelności, płukanie instalacji wodociągowej)
- izolacja rur wodociągowych (izolacja rurociągu otulinami)
- roboty budowlane (przebicie otworów w ścianach, zamurowanie przebić, przebicie otworów w stropach, zabetonowanie powierzchni otworów)
5) Instalacja gazowa
- instalacja gazowa – roboty demontażowe (demontaż rurociągów stalowych, demontaż zaworu odcinającego)
- instalacja gazowa – roboty montażowe (montaż rurociągu stalowego, próba instalacji gazowej wewnętrznej, montaż zaworu odcinającego MAG – 3, montaż konstrukcji podparć, zawierzeń i osłon)
- instalacja gazowa – zabezpieczenie antykorozyjne (czyszczenie rurociągu ręcznie, odtłuszczenie, malowanie rurociągu pędzlem)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 125612,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2. Modernizacja sieci centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej
w budynku SP w Hyżnem.
1) Roboty demontażowe
Roboty demontażowe polegać będą na pracach związanych z demontażem urządzeń obecnie zamontowanych w kotłowni tj. m.in. demontaż istniejących kotłów, naczynia wybiorczego, pomp, zaworów, filtrów, podgrzewacza, starych kominów, rurociągów stalowych wraz demontażem osprzętu towarzyszącego oraz utylizacją części zdemontowanych urządzeń.
2) Roboty montażowe
Roboty montażowe polegać będą na zakupie, dostawie i montażu: dwóch nowych kotłów gazowych kondensacyjnych, podgrzewacza na ciepłą wodę użytkową z regulacją temperatury, naczynia wybiorczego, nowych kominów spalinowych wraz z niezbędną armaturą towarzyszącą.
3) Prace instalacyjne
Prace instalacyjne polegać będą na przebudowie istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej w Szkole Podstawowej w celu dostosowania orurowania wraz z robotami towarzyszącymi do nowych urządzeń. Prace instalacyjne będą polegać również na zamontowaniu zaworu bezpieczeństwa MAG z przedsionka kotłowni i przeniesieniu go na zewnątrz budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

4.5.5.) Wartość części: 336812,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199506,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199506,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABE Budownictwo Emil Baida

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842597786

7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199506,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425000,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „Alfa – II” Wiesław Sztajura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813 156 21 22

7.3.3) Ulica: ul. E. Orzeszkowej nr 13A

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-006

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.