eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Badawczej - Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Badawczej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Badawczej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c704ca-3697-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.35.2023.389.PKO[OSE2023][OSE2024][LDU2023]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1050886,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 1 jest sukcesywne świadczenie usług pocztowych w rozumieniu art. 2 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1640) w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK-PIB”, zgodnie z SOPZ i ofertą, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek pocztowych oraz zwracania przesyłek
2. Szacowana liczba przesyłek pocztowych z wyszczególnieniem liczby dla danego rodzaju została określona w tabelach z wyceną, znajdujących się w Formularzu cenowym w arkuszu kalkulacyjnym w Excelu, stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ dla Części 1. Wskazane tam liczby są danymi szacunkowymi opracowanymi na podstawie dotychczasowej liczby przesyłek pocztowych i kurierskich nadawanych przez Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wysyłania w/w ilości przesyłek w terminie obowiązywania umowy. Rzeczywiste zapotrzebowanie może być większe lub mniejsze dla każdej z pozycji. W zakresie Części 1 Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 40 % z wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 pkt 1) Załącznika nr 4a do SWZ-wzoru Umowy dla Części 1.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.
4. Termin wykonania zamówienia w zakresie Części 1:
1) Umowa obwiązuje od dnia zawarcia przez okres 24. miesięcy albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1) Załącznika nr 4a do SWZ-wzoru Umowy dla Części 1 (w przypadku Części 1), w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej;
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w § 1 ust. 5 pkt 1) lit. a) lub c) Umowa obowiązuje do upływu okresu, o jaki Zamawiający wydłużył okres obowiązywania Umowy w ramach prawa opcji (maksymalnie o 6. miesięcy w stosunku do terminu, o którym mowa w ust. 1 albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1 i 2 dla Części 1 w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza.
3) W przypadku niewykorzystania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1) dla Części 1 w okresie równym okresowi obowiązywania Umowy w ramach zamówienia podstawowego (pkt 1 powyżej) i w ramach prawa opcji (pkt 2 powyżej) łącznie 30. miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają wydłużenie okresu obowiązywania Umowy o okres do kolejnych 3. miesięcy, albo do dnia wyczerpania maksymalnej całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1) dla Części 1, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wydłużenie okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa zdaniem poprzednim, może zostać dokonane na podstawie zawartego pomiędzy Stronami aneksu do Umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
6. Zamawiający w zakresie Części 1 nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudniania na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64000000-6 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne

64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

64111000-7 - Usługi pocztowe dotyczące gazet i czasopism

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64114000-8 - Usługi okienka pocztowego

64115000-5 - Wynajem skrzynek pocztowych

64116000-2 - Usługi poste-restante

64122000-7 - Wewnętrzne biurowe usługi pocztowe i kurierskie

4.5.5.) Wartość części: 149244,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 2 jest sukcesywne świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz NASK-PIB, zgodnie z SOPZ i ofertą wraz z zapewnieniem w cenie przesyłki niezbędnych opakowań (dedykowanych dla przesyłek kurierskich do 1 kg), zwanych dalej „Usługami kurierskimi”.
2. Szacowana liczba przesyłek kurierskich z wyszczególnieniem liczby dla danego rodzaju została określona w tabelach z wyceną, znajdujących się w Formularzu cenowym w arkuszu kalkulacyjnym w Excelu, stanowiącym Załącznik nr 2b do SWZ dla Części 2. Wskazane tam liczby są danymi szacunkowymi opracowanymi na podstawie dotychczasowej liczby przesyłek pocztowych i kurierskich nadawanych przez Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wysyłania w/w ilości przesyłek w terminie obowiązywania W zakresie Części 2 Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 25 % z wynagrodzenia brutto określonego w § 9 ust. 1 pkt 1) Załącznika nr 4b do SWZ-wzoru Umowy dla Części 2.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.
4. Termin wykonania zamówienia w zakresie Części 2:
1) Umowa obwiązuje od dnia zawarcia przez okres 24. miesięcy albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 9 ust. 1 pkt 1) Załącznika nr 4b do SWZ-wzoru Umowy dla Części 2 (w przypadku Części 2),w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej;
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w § 1 ust. 5 pkt 1) lit. a) lub c) Umowa obowiązuje do upływu okresu, o jaki Zamawiający wydłużył okres obowiązywania Umowy w ramach prawa opcji (maksymalnie o 6. miesięcy w stosunku do terminu, o którym mowa w ust. 1 albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 9 ust. 1 pkt 1 i 2 dla Części 2, w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza.
3) W przypadku niewykorzystania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 9 ust. 1 pkt 1) dla Części 2 w okresie równym okresowi obowiązywania Umowy w ramach zamówienia podstawowego (pkt 1 powyżej) i w ramach prawa opcji (pkt 2 powyżej) łącznie 30. miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają wydłużenie okresu obowiązywania Umowy o okres do kolejnych 3. miesięcy, albo do dnia wyczerpania maksymalnej całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 9 ust. 1 pkt 1) dla Części 2 w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wydłużenie okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa zdaniem poprzednim, może zostać dokonane na podstawie zawartego pomiędzy Stronami aneksu do Umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
6. Zamawiający w zakresie Części 2 stosownie do art. 95 ustawy P.z.p. wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań (tj.: jednej osoby wykonującej czynności bieżącej obsługi Umowy wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym, przez cały okres realizacji Przedmiotu Umowy (tj.: osoba koordynująca pracę kurierów, której czynności zostały określone w Rozdziale V ust. 5, 9 i 21 SOPZ oraz w § 7 Załącznika nr 4b do SWZ-wzoru umowy dla Części 2), czynności w zakresie realizacji zamówienia i bezpośrednio związanych z wykonywaniem zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64122000-7 - Wewnętrzne biurowe usługi pocztowe i kurierskie

4.5.5.) Wartość części: 901642,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353136,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353136,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353136,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich, nr 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353136,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2206821,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2206821,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2206821,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL EXPRESS SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223006166

7.3.3) Ulica: ul. Dzwonkowa, nr 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-290

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

UPS POLSKA Sp. z o.o. ul. Prądzyńskiego 1/3, 01-222 Warszawa (Doręczenia i odbiór przesyłek poza Warszawą)
DPD Polska Sp. z o.o., Mineralna 5a,, 02-274 Warszawa (Doręczenia i odbiór przesyłek poza Warszawą)
Federal Express Poland Sp. z o.o., Wirażowa 35, 02-158 Warszawa (Doręczenia i odbiór przesyłek poza Warszawą)
DHL Parcel Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 2 02-823 Warszawa (Doręczenia i odbiór przesyłek poza Warszawą)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1106227,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Umowa w zakresie Części 1 i 2 obwiązuje od dnia zawarcia przez okres 24. miesięcy albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1 dla Części 1 oraz w § 9 ust. 1 pkt 1 dla Części 2, w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza, z zastrzeżeniem ust. 2;
2. W zakresie Części 1 i 2 w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w § 1 ust. 5 pkt 1 lit. a) lub c) Umowa obowiązuje do upływu okresu, o jaki Zamawiający wydłużył okres obowiązywania Umowy w ramach prawa opcji (tj.: maksymalnie o 6. miesięcy w stosunku do terminu, o którym mowa w ust. 1 albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1 i 2 dla Części 1 oraz w § 9 ust. 1 pkt 1 dla Części 2 w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej).
3. W zakresie Części 1 i 2 w przypadku niewykorzystania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1 i 2 dla Części 1 oraz w § 9 ust. 1 pkt 1 dla Części 2 w okresie równym okresowi obowiązywania Umowy w ramach zamówienia podstawowego (ust. 1 wyżej) i w ramach prawa opcji (ust. 2 wyżej) łącznie 30. miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają możliwość wydłużenia okresu obowiązywania Umowy o okres do kolejnych 3. miesięcy, albo do dnia wyczerpania maksymalnej całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1 i 2 dla Części 1 oraz w § 9 ust. 1 pkt 1 dla Części 2 w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wydłużenie okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa zdaniem poprzednim, może zostać dokonane na podstawie zawartego pomiędzy Stronami aneksu do Umowy.
4. Całkowite łączne wynagrodzenie w zakresie Części 1 Wykonawcy za realizację Przedmiotu Umowy określa się na kwotę nie większą niż 353 136,60 złotych brutto, przy czym na wynagrodzenie składa się wynagrodzenie:
1) w ramach zamówienia podstawowego w kwocie całkowitej nie większej niż 111 664,20 złotych brutto
2) w ramach prawa opcji (maksymalna wartość opcji) w kwocie całkowitej nie większej niż 241 472,40 złotych brutto.
5. Kwota, o której mowa w ust. 4 określa górną granicę zobowiązań, jakie Zamawiający może zaciągnąć na podstawie Umowy. Kontrola wykorzystania tej kwoty leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 40 % z wynagrodzenia brutto określonego w ust. 4 pkt 1) wyżej.
6. Całkowite łączne wynagrodzenie w zakresie Części 2 Wykonawcy za realizację Przedmiotu Umowy określa się na kwotę nie większą niż 1 106 227,29 złotych brutto, przy czym na wynagrodzenie składa się wynagrodzenie:
1) w ramach zamówienia podstawowego w kwocie całkowitej nie większej niż 738 423,76 złotych brutto
2) w ramach prawa opcji (maksymalna wartość opcji) w kwocie całkowitej nie większej niż 367 803,53 złotych brutto.
7. Kwota, o której mowa w ust. 6 określa górną granicę zobowiązań, jakie Zamawiający może zaciągnąć na podstawie Umowy. Kontrola wykorzystania tej kwoty leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 25% z wynagrodzenia określonego w ust. 6 pkt 1.
8. Łączna cena oferty brutto dla Części 1 i 2 nie stanowi wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, lecz służy do celów porównawczych złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zawrze umowę na maksymalną wartość, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach Części 1 i 2. Rozliczenia pomiędzy Stronami będą następowały według cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu wyceny).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.