Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00377720/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00399757/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003677051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Studzienna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-544
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 762.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6c907b-4479-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00362182/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377720/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR/8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7056148,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23, zakup wrazz montażem wyposażenia Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 681/2, 681/3, 681/5 obręb 0016 przy ul. Chęcińskiej 23 w Kielcach. Dobudowywana część budynku będzie o konstrukcji żelbetowej, dach płaski.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego im. Marii Majewskiej w Kielcach w celu utworzenia dodatkowej placówki - Środowiskowego Domu Samopomocy typu D – dla osób ze spektrum autyzmu lub niepełnosprawnościami sprzężonymi.
2) Wyposażenie:
• pracowni ogrodniczej
• pracowni biurowej
• kuchni
• jadalni
• pracowni rękodzieła
• szatni
• pomieszczenia: doświadczania świata/wyciszenia
• sali ogólnej
• toalet
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
39100000-3 - Meble
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
30213300-8 - Komputer biurkowy
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
39130000-2 - Meble biurowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
44510000-8 - Narzędzia
30213100-6 - Komputery przenośne
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 4946571,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76UWAGA – ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE TYLKO ZADANIA 2 I 3 WSKAZANE W PROJEKCIE BUDOWLANYM
Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce.
Budynek podzielony na kilka części – skrzydeł o różnej ilości kondygnacji od 1 do 5.
1) Instalacja wodociągowa
W ramach inwestycji wykonana zostanie wymiana rur (po tej samej trasie) instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji oraz wykonane zostanie podłączenie hydrantów do instalacji wodociągowej poprzez zawór antyskażeniowy w zakresie poziomów w piwnicy oraz pionów.
Uwaga prace remontowe należy prowadzić tak aby zapewnić funkcjonowanie obiektu.
Należy przewidzieć instalacje tymczasowe do zasilania odciętych pionów instalacyjnych
2) Instalacja kanalizacji sanitarnej
W ramach inwestycji wykonana zostanie zmiana istniejących pionów oraz poziomów w piwnicy instalacji kanalizacji sanitarnej na nowe rury PVC-U. Pod każdym pionem należy zamontować rewizję. Piony na dole zakończyć dwoma kolanami 45O. W celu wymiany pionów kanalizacyjnych należy rozkuć istniejące szachty oraz w razie potrzeby zdemontować przybory sanitarne. Po wykonaniu robót należy naprawić ściany oraz zamontować przybory lub wymienić je na nowe. Poziomy w piwnicy należy prowadzić z jednakowym spadkiem tak ja to ma miejsce obecnie. Piony należy wyprowadzić na dach wraz z wykonaniem wymiany istniejących wywiewek na nowe wraz z remontem obróbek.
Przejścia nowych przewodów przez ściany i stropy wymaga rozkucia otworów oraz ich naprawienia wraz z wykonaniem przejść przeciwpożarowych. W wypadku wykonania zbyt
dużych otworów należy wykonanie otworów skonsultować z Projektantem Konstruktorem.
Zaleca się wykonać ekspertyzę konstrukcyjną w celu wykonania otworów.
Uwaga prace remontowe należy prowadzić tak aby zapewnić funkcjonowanie obiektu.
Należy przewidzieć instalacje tymczasowe do odbioru ścieków
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 2109577,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4056540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4056540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4056540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMELA INWESTYCJE Anna Kamela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590330989
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-456
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4056540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1715850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1822996,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1715850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMELA INWESTYCJE Anna Kamela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590330989
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-456
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1715850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części)
- Sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego - uzupełnienie, paski do glukometrów dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
- Sukcesywne dostawy odczynników do wykrywania patogenów z materiałów klinicznych metodą PCR dla potrzeb Pracowni Biologii Molekularnej Zakładu Mikrobiologii WSzZ w Kielcach
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup wraz z dostawą starterów do PCR oraz odczynników do przygotowania bibliotek i przeprowadzenia sekwencjonowania w zintegrowanym sekwenatorze Genexus dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Dostawa zestawów komputerowych dla Instytutu Mikromechaniki i Fotoniki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.