eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003677051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Studzienna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-544

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6c907b-4479-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00362182/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377720/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR/8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7056148,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23, zakup wraz
z montażem wyposażenia Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 681/2, 681/3, 681/5 obręb 0016 przy ul. Chęcińskiej 23 w Kielcach. Dobudowywana część budynku będzie o konstrukcji żelbetowej, dach płaski.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego im. Marii Majewskiej w Kielcach w celu utworzenia dodatkowej placówki - Środowiskowego Domu Samopomocy typu D – dla osób ze spektrum autyzmu lub niepełnosprawnościami sprzężonymi.
2) Wyposażenie:
• pracowni ogrodniczej
• pracowni biurowej
• kuchni
• jadalni
• pracowni rękodzieła
• szatni
• pomieszczenia: doświadczania świata/wyciszenia
• sali ogólnej
• toalet

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

39100000-3 - Meble

44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze

30213300-8 - Komputer biurkowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

39130000-2 - Meble biurowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

44510000-8 - Narzędzia

30213100-6 - Komputery przenośne

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 4946571,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76
UWAGA – ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE TYLKO ZADANIA 2 I 3 WSKAZANE W PROJEKCIE BUDOWLANYM

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce.
Budynek podzielony na kilka części – skrzydeł o różnej ilości kondygnacji od 1 do 5.
1) Instalacja wodociągowa
W ramach inwestycji wykonana zostanie wymiana rur (po tej samej trasie) instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji oraz wykonane zostanie podłączenie hydrantów do instalacji wodociągowej poprzez zawór antyskażeniowy w zakresie poziomów w piwnicy oraz pionów.
Uwaga prace remontowe należy prowadzić tak aby zapewnić funkcjonowanie obiektu.
Należy przewidzieć instalacje tymczasowe do zasilania odciętych pionów instalacyjnych
2) Instalacja kanalizacji sanitarnej
W ramach inwestycji wykonana zostanie zmiana istniejących pionów oraz poziomów w piwnicy instalacji kanalizacji sanitarnej na nowe rury PVC-U. Pod każdym pionem należy zamontować rewizję. Piony na dole zakończyć dwoma kolanami 45O. W celu wymiany pionów kanalizacyjnych należy rozkuć istniejące szachty oraz w razie potrzeby zdemontować przybory sanitarne. Po wykonaniu robót należy naprawić ściany oraz zamontować przybory lub wymienić je na nowe. Poziomy w piwnicy należy prowadzić z jednakowym spadkiem tak ja to ma miejsce obecnie. Piony należy wyprowadzić na dach wraz z wykonaniem wymiany istniejących wywiewek na nowe wraz z remontem obróbek.
Przejścia nowych przewodów przez ściany i stropy wymaga rozkucia otworów oraz ich naprawienia wraz z wykonaniem przejść przeciwpożarowych. W wypadku wykonania zbyt
dużych otworów należy wykonanie otworów skonsultować z Projektantem Konstruktorem.
Zaleca się wykonać ekspertyzę konstrukcyjną w celu wykonania otworów.
Uwaga prace remontowe należy prowadzić tak aby zapewnić funkcjonowanie obiektu.
Należy przewidzieć instalacje tymczasowe do odbioru ścieków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 2109577,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4056540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4056540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4056540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMELA INWESTYCJE Anna Kamela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590330989

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-456

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4056540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1715850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1822996,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1715850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMELA INWESTYCJE Anna Kamela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590330989

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-456

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1715850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.