Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431789/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie toalet publicznych w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 177874122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.um.mielec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie toalet publicznych w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f06a3d4-6014-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027535/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Konserwacja i bieżące utrzymanie, remonty i naprawy toalet publicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431789/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.68.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie toalet publicznych w Mielcu.
Bieżące utrzymanie toalet obejmuje:
1) Codzienny bieżący przegląd toalet, w którego skład wchodzi:
a) zapewnienie nieprzerwanego dostępu do toalety, czystości i właściwych warunków sanitarno-higienicznych korzystania z niej,
b) przygotowanie i naklejenie odpowiednich piktogramów informacyjnych,
c) sprawdzanie i utrzymanie czystości wewnątrz toalety zgodnie z planem higieny, instrukcją czyszczenia toalety oraz ewentualnego zmycia lub doczyszczenia zabrudzeń w razie wystąpienia takiej potrzeby,
d) wyposażanie toalety w środki czystości oraz środki sanitarne, higieniczne,
dezynfekujące i odkażające, niezbędne do jej użytkowania i sprzątania tj. m.in.: papier toaletowy, mydło w płynie, sprzęt i środki do sprzątania oraz do dezynfekcji i odkażania,
e) obsługa układu sterowania w toalecie,
f) opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników na odpady higieniczne wraz z ich wywozem na miejsce składowania,
g) pełnienie pod wskazanym przez Wykonawcę numerem telefonu dyżuru
w godzinach od 6 rano do 22 wieczorem (również w dni wolne od pracy i święta) umożliwiającego rozpoczęcie próby uruchomienia toalety w przypadku jej awarii (blokady) w czasie mieszczącym się w przedziale od 20 do 60 minut, liczonym od chwili zgłoszenia lub powzięcia informacji o awarii (blokadzie),
h) codzienne sprawdzanie drożności kanalizacji sanitarnej i działania instalacji wody,
i) sprawdzanie poprawności działania urządzeń, a w przypadku stwierdzenia awarii lub uszkodzeń urządzeń zabezpieczenia ich i zgłaszanie ich do Zamawiającego,
j) niezwłoczne usuwanie awarii urządzeń i uszkodzeń toalety wynikających
z niewłaściwego korzystania z niej,
k) bieżąca wymiana elementów zużywalnych np. żarówek, świetlówek.
2) Codzienne sprawdzanie i utrzymanie czystości na zewnątrz przed toaletą tj. m.in.: zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń, grabienie liści, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym wywóz nieczystości i ewentualnych odpadów na miejsce składowania).
3) Zapewnienie obsługi osobowej w toalecie w każdym dniu tygodnia (z wyłączeniem niedziel i innych świąt kościelnych i państwowych),
4) Wykonawca odpowiada za stan utrzymania toalet przed instytucją sprawującą nadzór sanitarno-epidemiologiczny nad tego typu obiektami i urządzeniami.
5) Wykonawca jest zobowiązany dokonać przeglądu rocznego toalet z wpisem do książki obiektu budowlanego.
6) W przypadku toalet samoobsługowych (z automatem wrzutowym na monety), Wykonawca zobowiązuje się co najmniej raz na dwa tygodnie otwierać kasety i wyjmować zgromadzone w nich bilony, oraz komisyjne przeliczać i wpłacać zebraną kwotę w punkcie kasowym filii banku (mieszczącym się w siedzibie Zamawiającego tj. w budynku przy ul. Żeromskiego 26).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
71356000-8 - Usługi techniczne
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIVIO Sp. zo. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133723061
7.3.3) Ulica: ul. Szlak 77/222
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-153
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego dla boiska piłkarskiego w Trześni (postępowanie powtórzone)
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- Budowa parkingu przy hali sportowej MOSIR Mielec ul. Solskiego 1 na działkach nr: 1517/17, 1517/18, 2913/2, 2913/8 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103701 R - ul. Racławickiej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przeglądy i konserwacja placów zabaw i innych obiektów małej architektury
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich dotyczące obiektów przeznaczonych na wystawę otwarcia nowego budynku Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie"
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.