eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawę odczynników laboratoryjnych oraz odczynników dla Banku Mleka Kobiecego na okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawę odczynników laboratoryjnych oraz odczynników dla Banku Mleka Kobiecego na okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Borowska 213

1.4.2.) Miejscowość: Wrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 50-556

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.widomska-brycka@usk.wroc.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509118

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00501611

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1) Przedmiotowe środki dowodowe:
a) Katalogi, ulotki producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem,
b) Oświadczenie o posiadaniu Kart Charakterystyki (Karta Bezpieczeństwa) produktu w języku polskim o dostarczenia wraz z pierwszą dostawą.
c) Oświadczenie , że w przypadku dostawy po 1 stycznia 2023 r., karta charakterystyki wystawiona przed 31 grudnia 2022 r zostanie zmieniona zgodnie z wymaganiami w rozporządzeniu (UE) 2020/878,

Po zmianie:
1) Przedmiotowe środki dowodowe:
a) Oświadczenie Wykonawcy , że oferowany przedmiot zamówienia posiada katalogi, ulotki producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia materiałów potwierdzających powyższe.
b) Oświadczenie o posiadaniu Kart Charakterystyki (Karta Bezpieczeństwa) produktu w języku polskim o dostarczenia wraz z pierwszą dostawą.
c) Oświadczenie , że w przypadku dostawy po 1 stycznia 2023 r., karta charakterystyki wystawiona przed 31 grudnia 2022 r zostanie zmieniona zgodnie z wymaganiami w rozporządzeniu (UE) 2020/878,

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-12-29 12:00

Po zmianie:
2022-12-30 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-12-29 12:30

Po zmianie:
2022-12-30 12:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.