Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415769/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. “Rozbudowa i przebudowa budynku KW PSP w Gorzowie Wlkp.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210037733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyszyńskiego, 64
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 733 83 04
1.5.8.) Numer faksu: 95 720 89 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-gorzow-wielkopolski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_gorzowwlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. “Rozbudowa i przebudowa budynku KW PSP w Gorzowie Wlkp.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb00962-569e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038834/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski dla zadania pn. "Rozbudowa z przebudową budynków KW PSP w Gorzowie Wlkp."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415769/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. “Rozbudowa i przebudowa budynku KW PSP w Gorzowie Wlkp.”
Usługa Inżyniera Kontraktu rozumiana jest jako usługa świadczona przez interdyscyplinarny zespół specjalistów reprezentujący Zamawiającego w nałożonych na niego - jako Inwestora - obowiązkach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane, w tym również obowiązkach wynikających z kontraktu na wykonanie robót budowlanych, przewidzianego do zawarcia pomiędzy Zamawiającym oraz Generalnym Wykonawcą robót budowlanych, w szczególności dotyczących kontroli parametrów technicznych i jakościowych wykonanych robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy zawarte w niniejszej SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy.
Zakres robót budowlanych został określony w dołączonej dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366786,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366786,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komplet Inwest Granops Prażanowski Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-31-79-595
7.3.3) Ulica: Małorolnych 24
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMPLET INWEST GRANOPS PRAŻANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOMPLET INWEST GRANOPS PRAŻANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366786,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi"
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ MDK ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA NA SIEDZIBĘ FILII BIBLIOTEKI NR 6
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY WSPL SP ZOZ W GORZOWIE WLKP. ( USG okulistyczne, audiometr impedancyjny, głowica endorektalna, sterylizator plazmowy)
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu z osadem oraz dzierżawa analizatorów
- Sukcesywna dostawa pieczywa.
- "Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji drogowych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego.
- Budowa centrum kulturalnego na terenie gminy Warnice.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.