Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Borów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział zamówien publicznych UG Borów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934928
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 22
1.5.2.) Miejscowość: Borów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 713933221
1.5.8.) Numer faksu: 713933035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.engel@borow.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwborow.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Borów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5d77087-810e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031391/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Borów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie przeprowadzone przez Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Borów” zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż w terminie składania ofert tj. do dnia 25.11.2022r. do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Gmina Borów zdecydowała się na przeprowadzenie negocjacji z jednym wykonawcą na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f4b21c4b-6591-11ed-aea3-5a7c432eaced
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSiRG.271.013.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Borów do
punktów poboru określonych w Załączniku nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych nie wymienionych,
których potrzeba zasilania wyniknie w okresie obowiązywania umowy. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na
warunkach określonych w ustawie –Prawo energetyczne oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy.
- Szacunkowa ilość dostaw energii elektrycznej 988 726 kWh
- Określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej służy wyłącznie do wyboru najkorzystniejszej oferty i nie stanowi
ze strony Zamawiającego zobowiązania ani przyrzeczenia handlowego
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostaw energii elektrycznej w stosunku do
ilości przewidywanej
- Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa codzienna energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz
- Obiekty przeznaczone do zasilania należą do V grupy przyłączeniowej
- Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat
wynikających ze złożonej oferty
- Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktur VAT na nabywcę wraz ze wskazaniem płatnika, zgodnie ze
wskazaniem kolumn II i III zestawienia „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ
- Zamawiający przewiduje okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru energii zgodny z okresem
rozliczeniowym stosowanym przez OSD.
Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia w formularzu ofertowym, że w przypadku wyboru jego oferty i
podpisania umowy będzie posiadał zawartą umowę generalną OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do
obiektów Odbiorców za pośrednictwem lokalnej sieci dystrybucyjnej OSD przez okres od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa unieważnienia: art. 255 pkt 8 ustawy PzpPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca zaproszony do negocjacji Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. , nie przystąpił do negocjacji, a w konsekwencji w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjno-serwisowe oraz usuwanie usterek i awarii systemu sygnalizacji pożaru Notifire, systemu telewizji przemysłowej CCTV - analogowa
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Klenicy
- "Kompleksowe dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy na lata 2025-2026"
- Dostawa energii elektrycznej w II półroczu 2024 roku do obiektu Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Lublinie
- Dostawa energii elektrycznej do budynku Regionalnego Centrum Technologii i Wiedzy INTERIOR sp. z o.o. w Nowej Soli.
- Kompleksowa usługa dotycząca energii elektrycznej, obejmująca świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz dostawę energii elektrycznej dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.