eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Modernizacja III piętra Urzędu Miejskiego w Strzegomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja III piętra Urzędu Miejskiego w Strzegomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja III piętra Urzędu Miejskiego w Strzegomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ad078be-6beb-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000303/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja III piętra Urzędu Miejskiego w Strzegomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457898/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.21.2022.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 295927,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji III piętra budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu tj. pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń zaplecza socjalnego, WC i korytarzy o łącznej pow. użytkowej ok. 320 m² .
Głównym celem przedsięwzięcia jest zapewnienie bezpiecznego użytkowania obiektu oraz poprawa warunków pracy. Wykonany remont podniesie standard użytkowy w/w pomieszczeń, estetykę i funkcjonalność budynku.
Układ pomieszczeń i ich lokalizacje (stan aktualny i docelowy) obrazują załączniki graficzne do Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający wymaga wysokiego standardu wykończenia.
Wykonanie prac remontowych wymaga pozostawienia ogólnego stanu budynku w stanie niepogorszonym. Wykończenie prac musi spełniać wszystkie aspekty dotyczące zapewnienia estetyki i bezpieczeństwa z uwzględnieniem wymogów dotyczących materiałów i wyposażenia opisanych w Specyfikacji Technicznej, a zwłaszcza w załączniku nr 1 do ST.
Załącznik do SWZ stanowi dokumentacja zdjęciowa istniejącego stanu pomieszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W punkcie 2.5 Specyfikacji Warunków Zamówienia Zamawiający zapisał: „ze względu na kosztorysowy charakter wynagrodzenia podstawą do sporządzenia oferty jest załączony do SWZ przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz niniejsza SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie roboty w ilościach podanych w przedmiarze z uwzględnieniem materiałów i wyposażenia o parametrach opisanych w SWZ oraz w załączniku nr 1 do ST.” Zgodnie z zapisem w punkcie 10.1 SWZ „Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 oraz 1.1 do SWZ.” W związku z rozbieżnością pomiędzy przedmiarem, a załącznikiem 1.1 do SWZ część ofert nie zawiera pozycji dotyczącej tapetowania ściany w pomieszczeniu kuchnia oraz wykonania cokolików z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej w pomieszczeniu WC Damski, a co za tym idzie brak jest możliwości porównania i oceny złożonych ofert.
W związku z wadami dokumentacji postępowania tj. niespójnością przedmiaru z załącznikiem 1.1. do SWZ (wzór kosztorysu ofertowego) nie ma obecnie możliwości wyłonienia wykonawcy z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289386,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389108,56 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.