eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojszowy › Wymiana starych źródeł ciepła w budynku komunalnym przy ul. Ruchu Oporu 100 w Bojszowach Nowych.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana starych źródeł ciepła w budynku komunalnym przy ul. Ruchu Oporu 100 w Bojszowach Nowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJSZOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gaikowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Bojszowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojszowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bojszowy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana starych źródeł ciepła w budynku komunalnym przy ul. Ruchu Oporu 100 w Bojszowach Nowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b837035f-797d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090746/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wymiana starych źródeł ciepła w budynku komunalnym przy ul. Ruchu Oporu 100 w Bojszowach Nowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RF.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: „Wymiana starych źródeł ciepła w budynku komunalnym przy ul. Ruchu Oporu 100 w Bojszowach Nowych.”
2. Zamówienie jest objęte zewnętrznym wsparciem finansowym:
Zadanie realizowane jest przy współudziale funduszy Samorządu Województwa Śląskiego z konkursu „Inicjatywa Antysmogowa” w 2023 roku w ramach Marszałkowskiego Programu Poprawy Jakości Powietrza oraz przy współudziale środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w ramach Programu „Poprawa Jakości Powietrza w województwie śląskim – odnawialne źródła energii w obiektach użyteczności publicznej”.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, przyłączenie i uruchomienie systemu dwóch powietrznych pomp ciepła wraz ze wspomagającym układ kotłem kondensacyjnym olejowym, zasilających istniejącą instalację grzewczą dla budynku zlokalizowanego przy ul. Ruchu Oporu 100 w Bojszowach Nowych. Celem zamówienia jest powstanie nowych, ekologicznych i niskoemisyjnych źródeł ciepła dla zasilania istniejącej instalacji – grzewczej oraz cwu.

Zakres zamówienia obejmuje:
 opracowanie dokumentacji powykonawczej dla prac wyszczególnionych poniżej:
 dostawę i montaż urządzeń, pomp ciepła o mocy min. 54,6 kW (instalacja c.o.) oraz 1,65 kW (instalacja cwu) dla parametru A7W35 umożliwiających wytworzenie i dostarczanie ciepła do budynków;
 dostawę i montaż kotła olejowego o mocy 50 kW wraz z infrastrukturą olejową;
 dostawę i montaż zbiorników buforowych, naczyń wzbiorczych;
 dostawę i montaż układów hydraulicznych i armatury odcinającej, zaworów bezpieczeństwa oraz układu pomiarowego;
 włączenie nowych źródeł ciepła do istniejących instalacji wewnętrznych;
 dostawę i montaż instalacji elektrycznej i sterowania;
 wykonanie zabezpieczeń;
 przeprowadzenie rozruchu instalacji i sprawdzenie poprawności jej działania;
 kontrole, próby, umocnienie i regulacja instalacji;
 inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji, takie jak: prace ogólnobudowlane – demontaż dwóch istniejących kotłów węglowych wraz z ich utylizacją, odświeżenie pomieszczeń kotłowni, montaż wkładu kominowego do istniejącego przewodu dymowego, montaż magazynu oleju wraz z instalacją jego napełniania i zasilania kotła, montaż fundamentów pod zewnętrzne jednostki pomp ciepła.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ, który jest podstawą do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia oraz stanowi pełny jego opis.

4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot:
42511110-5 Pompy grzewcze
39370000-6 Instalacje wodne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.

5. Rozwiązania równoważne:
5.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
5.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
5.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie precyzuje wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
9. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
10. Wymagania organizacyjne
Zamawiający nie precyzuje wymagań organizacyjnych związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować m.in. aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, w szczególności dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych, młodocianych, niepełnosprawnych lub innych, wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8).
15. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39370000-6 - Instalacje wodne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244921,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE INSTAL SERWIS Sp. K. Piotr Wroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292503135

7.3.3) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest objęte zewnętrznym wsparciem finansowym:
Zadanie realizowane jest przy współudziale funduszy Samorządu Województwa Śląskiego z konkursu „Inicjatywa
Antysmogowa” w 2023 roku w ramach Marszałkowskiego Programu Poprawy Jakości Powietrza oraz przy współudziale
środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w ramach Programu „Poprawa
Jakości Powietrza w województwie śląskim – odnawialne źródła energii w obiektach użyteczności publicznej”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.