eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorlice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja druga



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorlice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja druga

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183535762

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorlice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja druga

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-368fe273-4ac7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022241/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorlice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja druga

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390437/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4598376,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Część: Budowa odcinka drogi gminnej nr 270576K „Gurbówka” w Ropicy Polskiej

Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
 budowę drogi gminnej nr 270576K – o parametrach klasy D charakterystycznych dla drogi jednojezdniowej, dwukierunkowej na odcinku o długości 691,4m,
 budowę chodnika dla pieszych na całym odcinku w km 0+000 ÷ 0+393,
 wykonanie oświetlenia ulicznego na odcinku w km 0+399 ÷ 0+692,
 przebudowę istniejącego systemu odwodnienia poprzez: likwidację istniejącego, koryta cieku R-1 i budowę nowego koryta wraz z rozbiórką przepustów istniejących i budową nowych, przebudowę rowów odwadniających i przepustów na rowach, budowę elementów kanalizacji deszczowej (studni wpadowych) wraz z odprowadzeniem wód projektowanymi wylotami
 budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych do posesji,
 rozbiórkę elementów istniejącego zagospodarowania kolidujących z inwestycją
 zabezpieczenie oraz przebudowę kolidujących z przedmiotową inwestycją sieci uzbrojenia terenu tj. sieci teletechnicznej, wod.-kan. gazowej i elektroenergetycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231223-4 - Roboty pomocnicze w zakresie przesyłu gazu

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 2962616,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 Część: Budowa drogi gminnej „Kogutek-Boczna” w Stróżówce na odcinku 0+000-0+300

Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
 wyznaczenie układu geometrycznego projektowanej drogi oraz zjazdów,
 Roboty ziemne: korytowanie, profilowanie pod warstwy konstrukcyjne, budowa nasypów,
 Ułożenie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego,
 Wykonanie warstwy mrozochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2,
 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30,
 Wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej),
 Ułożenie obrzeży betonowych i krawężników,
 Roboty wykończeniowe, utwardzenie podłoży z kruszywa łamanego 0/31,5, obsianie ziemią urodzajną powierzchni zielonych,
 Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 Wykonanie rowu krytego wraz ze studnią,
 Wykonanie rowów wraz z umocnieniem,
 Wykonanie muldy betonowej,
 Wykonanie przepustu pod drogą,
 Wykonanie kanału technologicznego,
 Przebudowę skrzyżowania z drogą gminną klasy D,
 Budowa i przebudowa zjazdów,
 Przebudowa infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowaną budową drogi i budowę związanych z nią nowych elementów w zakresie zgodnym z wydanymi warunkami technicznymi (sieci wod.-kan., energetyczna)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1146137,87 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3 Część: Budowa parkingu przy kościele w Kobylance wraz z infrastrukturą rowerową na działkach nr 696/1, 696/2, 695/5, 699/5 i 1346/2

 Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
 budowa parkingu o łącznej liczbie 10 stanowisk postojowych wraz z jezdnią manewrową,
 wykonanie poszerzenia jezdni drogi wewnętrznej,
 ułożenie krawężnika na krawędzi jezdni drogi wewnętrznej z parkingiem,
 wycinka drzew zlokalizowanych na terenie inwestycji,
 ułożenie prefabrykowanego odwodnienia liniowego przy krawędzi istniejącego chodnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.5.) Wartość części: 210584,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4 Część: Budowa przepustu w ciągu drogi gminnej „Brzezina” w Kobylance

Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
 Rozbiórkę istniejącego przepustu
 Budowę nowego przepustu o konstrukcji skrzynkowej, żelbetowej posadowionej na fundamencie betowym wraz z ścianami czołowymi żelbetowymi z zabezpieczeniem koryta na długości 7,0m powyżej przepustu i 4,0m poniżej przepustu
 Korektę dojazdów do projektowanego obiektu wraz z korektą niwelety drogi wewnętrznej
 Wykonanie elementów odwodnienia – studni wpadowych zlokalizowanych w jezdni drogi nad przepustem z odprowadzeniem wylotem w ścianie przepustu
 Nad przepustem projektuje się dowiązanie istniejącej drogi do nowego obiektu wraz z wykonaniem dojazdów o jezdni szerokości podstawowej 5,0m na odcinku drogi gminnej od km 0+008,8 do km 0+031,5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 279037,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3609133,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3793498,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3609133,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:738-18-02-733

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3609133,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1138142,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1524000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1138142,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:738-18-02-733

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1138142,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225051,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269747,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225051,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:738-18-02-733

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225051,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311478,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311478,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:738-18-02-733

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311478,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.