eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługa montażu i demontażu dekoracji świątecznych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa montażu i demontażu dekoracji świątecznych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa montażu i demontażu dekoracji świątecznych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b88fdb-7d92-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa montażu i demontażu dekoracji świątecznych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy ZP.261.43.2023.ZP4.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 352224,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dostarczeniu, montażu i demontażu dekoracji świątecznych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego.
PRZEDMIOT USŁUGI - usługa obejmuje następujący zakres prac:
1) dostarczenie, montaż i demontaż dekoracji świątecznych na teren Skweru im. Pierwszych Słupszczan, bulwarów nad rzeką Słupią oraz projektorów do oświetlenia elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku wraz z rozpoczęciem ekspozycji do dnia 06 grudnia 2023 r.,
2) zamontowanie dekoracji świątecznej i projektorów wraz z instalacjami elektrycznymi, przyłączami i rozdzielniami, w porozumieniu z pracownikiem Działu Eksploatacji i Inwestycji Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku,
3) podłączenie oświetlenia do sieci miejskiej,
4) kontrolowanie i nadzorowanie stanu technicznego dekoracji świątecznych tj. prawidłowego ich działania oraz usuwanie ewentualnych awarii i uszkodzeń wynikłych w trakcie eksploatacji,
5) zdemontowanie dekoracji świątecznej po odłączeniu od sieci miejskiej wraz z zabezpieczeniem instalacji elektrycznych, przyłączy i rozdzielni.
Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania awarii i uszkodzeń wynikłych w trakcie eksploatacji w ciągu maksymalnie 48 godzin od zawiadomienia.
Uwaga: czas przystąpienia Wykonawcy do usunięcia awarii i uszkodzeń stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Wszelkie awarie i uszkodzenia powinny zostać usunięte w przeciągu 4 dni roboczych licząc od czasu przystąpienia do ich naprawy.
Warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy są wskazane w SWZ oraz Wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31522000-1 - Lampki choinkowe

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

39298910-9 - Choinki

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430484,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430484,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430484,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multidekor S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342487835

7.3.3) Ulica: Noakowskiego

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430484,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.