eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa: broszury informacyjnej, kalendarzy książkowych na rok 2024, kalendarzy ściennych trójdzielnych na rok 2024 oraz okolicznościowego papieru firmowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa: broszury informacyjnej, kalendarzy książkowych na rok 2024, kalendarzy ściennych trójdzielnych na rok 2024 oraz okolicznościowego papieru firmowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cpe.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa: broszury informacyjnej, kalendarzy książkowych na rok 2024, kalendarzy ściennych trójdzielnych na rok 2024 oraz okolicznościowego papieru firmowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e6e6080-636e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119413/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Opracowanie graficzne i druk kalendarzy na 2024

1.3.10 Opracowanie graficzne i druk broszury informacyjnej o programie oraz teczek na dokumenty okolicznościowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program współpracy Interreg Polska – Saksonia 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429790

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.45.2023.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14936,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje usługę opracowania graficznego, składu, druku i dostawy: broszury informacyjnej, kalendarzy książkowych na rok 2024, kalendarzy ściennych trójdzielnych na rok 2024, oraz okolicznościowego papieru firmowego dla Programu współpracy Interreg Polska – Saksonia 2021-2027.
Maksymalny termin realizacji zamówienia wraz z dostawą do 8 tygodni od daty podpisania umowy.

Szczegółowy opis zamówienia
I. OPRACOWANIE GRAFICZNE, OPRACOWANIE KONCEPCJI, SKŁAD I DRUK BROSZURY INFORMACYJNEJ

Zamówienie obejmuje opracowanie graficzne, opracowanie koncepcji (kolorystyka 4+4 CMYK), formatowanie, korekta, skład, łamanie, przygotowanie do druku i druk oraz dostawę:
• broszury informacyjnej na temat Programu współpracy Interreg Polska – Saksonia 2021-2027, a także przygotowanie wersji elektronicznej broszury, według poniższej specyfikacji. Broszura będzie przygotowana w dwóch językach (polskim i niemieckim).

1. Zakres usługi:

• Opracowanie koncepcji graficznej zawierającej projekt okładki (zdjęcia Zamawiającego lub zakupione przez Wykonawcę – maksymalnie 3-4 zdjęcia), przygotowanie layoutu stron. Zdjęcia do zamieszczenia na każdej stronie publikacji (z wyjątkiem spisu treści i zakładek oddzielających poszczególne cele tematyczne) z projektów realizowanych w ramach Programu dostarczy Zamawiający.
• Stworzenie i dostarczenie do składu publikacji indywidualnych form graficznych, takich jak mapki, infografiki, tabele, ikony, wykresy, piktogramy itp.
• Ilość kreowanych przez Wykonawcę form graficznych dotyczy wypełnienia do 25% maksymalnej objętości publikacji. Istotą zamówienia jest kreatywna praca Wykonawcy na podstawie wytycznych i potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego, który może zgłaszać poprawki do proponowanych przez Wykonawcę projektów, jeśli uzna, że te nie spełniają swojego przeznaczenia.
• Łamanie tekstów.
• Dostarczenie niezwłocznie po ostatecznym zatwierdzeniu projektu ostatecznych wersji plików graficznych z projektami broszury w rozdzielczości drukarskiej (PDF drukarski) i rozdzielczości ekranowej (PDF dostosowany do umieszczenia na stronie internetowej) oraz pliki (CDR/AI/INDD – w zależności od używanego oprogramowania) ze wszystkimi mapkami, infografikami, tabelami do wykorzystania w mediach internetowych lub innych publikacjach drukowanych.
• Przedstawienie propozycji użycia materiałów (w przypadku broszury informacyjnej i papieru okolicznościowego Zamawiający żąda papieru ekologicznego) i technik drukarskich (np. hot stamp, tłoczenie, itp.).

Teksty i zdjęcia dostarcza Zamawiający. Wykonawca przedstawi pierwszy projekt broszury (w dwóch językach – polskim i niemieckim) w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych od otrzymania materiałów od Zamawiającego. W przypadku jakichkolwiek uwag Zamawiającego do projektu publikacji, naniesienie poprawek i ponowne przedstawienie projektu do akceptacji Zamawiającego nastąpi najpóźniej w przeciągu 2 dni roboczych lub w uzasadnionych przypadkach wymagających większego nakładu pracy (po uzgodnieniu z osobą nadzorującą produkcję ze strony Zamawiającego) w ciągu kolejnego dnia roboczego; poprawki będą wprowadzane w ten sam sposób do momentu ostatecznej akceptacji projektu przez Zamawiającego. Ostateczna akceptacja projektu zostanie dokonana przez Zamawiającego drogą elektroniczną.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania informacji tekstowych/liczbowych w już wykonanym projekcie graficznym publikacji.
Zamawiający akceptuje wyłącznie druk wysokiej jakości, bez przebarwień, rozmyć i innych wad związanych z nieprawidłowym przygotowaniem publikacji do druku lub z powodu złej kalibracji maszyn drukarskich. W przypadku stwierdzenia wad Wykonawca zobowiązuje się do powtórzenia druku
w ciągu 3 dni kalendarzowych od momentu stwierdzenia wad.

Zamówienie obejmuje również dostawę i wniesienie publikacji na koszt Wykonawcy na adres:
ul. Św. Mikołaja 81, IV piętro (budynek jest wyposażony w windę mieszczącą małą paletę), 50-126 Wrocław.

2. Specyfikacja wydruku:

• druk wysokiej jakości, po obu stronach kartek, maksymalnie 32 strony z okładkami
• kolor 4x4
• format A4
• okładka: papier ekologiczny matowy minimum285 do 300 g/m2, zadruk dwustronny. Uszlachetnienia: jednostronne foliowanie folią mat, lakier UV wybiórczy;
• środek: papier ekologiczny matowy minimum 120 g/m2, zadruk dwustronny.
• oprawa zeszytowa
• publikacja zszyta.
• nakład: 300 egzemplarzy (200 w języku polskim i 100 w języku niemieckim).

II. OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA KALENDARZY KSIĄŻKOWYCH na 2024 rok
Zamówienie obejmuje: skład graficzny, projektowanie infografik oraz druk.
KALENDARZ KSIĄŻKOWY B5, ZINTEGROWANY Z INFORMATOREM O PROGRAMIE - 200 SZTUK
• papier biały, matowy, minimum 80 g/m2
• Format – B5, oprawa twarda (okładka usztywniona tekturą minimum 1,2 mm), introligatorska
• Oprawa:
- syntetyczna matowa lub tekstylna, z delikatną fakturą,
- kolor zielony zbliżony do CMYK 100/10/90/0 lub Pantone 348 C

Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (przesłania) Zamawiającemu wzornika dostępnych materiałów i kolorów w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający ma prawo do ostatecznego wyboru tkaniny oraz do ostatecznego wyboru koloru danej tkaniny spośród tych, jakie są dostępne w standardowej ofercie w sieci sprzedaży (wzornik przedstawiony przez Wykonawcę). Zamawiający zaakceptuje wzory bez zbędnej zwłoki. Zamówienie obejmuje także tłoczenie na okładce przedniej łącznie maksymalnie 2 znaków graficznych (logotyp Programu + rok), w tym tłoczenie folią znaków graficznych oraz obejmuje ewentualny nadruk maksymalnie
2 kolorowych znaków graficznych (tłoczenie z folią białą lub nadruk full color) – Wykonawca dokona wyboru najlepszej możliwej metody w zależności od rodzaju tkaniny i specyfiki znaku).
Zamówienie obejmuje tłoczenie jednego znaku graficznego (adres strony internetowej)
na tylnej okładce.

• Kalendarium białe w kolorystyce szary-czarny-niebieski
• Wklejka z przodu i tyłu, wklejki mają zawierać mapy Europy, Polski i Niemiec.
• osiem wklejek reklamowych (INFORMATORY) zadrukowanych dwustronnie fullkolor, papier matowy
• Drukowany register
• Bok kalendarza szyty nićmi i klejony
• Zakładka: 1 tasiemka niebieska lub zielona, solidnie przymocowana
• Kalendarium zawiera:
- strony z kalendarzem na rok 2023 i 2024, po dwanaście miesięcy na stronie,
- strony z kalendarzem na rok 2023 i 2024 w ujęciu miesięcznym (po 3 pionowe kolumny z miesiącami na stronie),
- kalendarium właściwe - tygodniowe - na rozkładówce cały tydzień od poniedziałku do niedzieli, dni rozłożone w poziomych wierszach po 3 wiersze na stronie (na prawo od każdego dnia miejsce na notatki bez podziału godzinowego); sobota i niedziela rozdzielone na jednym, wspólnym wierszu,
- Oznaczenie miesięcy, dni i świąt, w języku polskim i niemieckim (dopuszczalne inne języki, np. angielski).
- Wykonawca musi przedstawić projekt kalendarium do akceptacji przez Zamawiającego.
• Dodatkowe kartki na notatki za kalendarium (minimum 10 kartek).
• Do kalendarzy dołączone pudełka tekturowe białe do samodzielnego złożenia lub tekturowe koperty białe do zapakowania w ilości 100 sztuk o wielkości odpowiadającej rozmiarom kalendarza.
• Pakowanie zbiorcze do wysyłki w pudła tekturowe po maksymalnie 30 sztuk (inna ilość jedynie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego).

III. OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA KALENDARZY ŚCIENNYCH TRÓJDZIELNYCH na 2024 rok
Zamówienie obejmuje: skład graficzny, projektowanie infografik oraz druk. Dostawa opisana poniżej wraz z dostarczeniem do wskazanego pomieszczenia.

Kalendarz trójdzielny:
Ilość: 200 sztuk
format: ok. 330x840 mm
materiał: sztywny biały karton min. 350g -
druk: fullcolor
główka i podkład uszlachetnione folią matową

kalendarium:
nazwy miesięcy i dni w języku polskim, niemieckim, angielskim
format: minimum 290x150 mm
materiał: papier biały, min. 90g -
druk - kolory: szary/czarny/niebieski
okienko do kalendarza
opakowanie: papierowe wzmocnione

IV. OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA 500 ARKUSZY OKOLICZNOŚCIOWEGO KOLOROWEGO PAPIERU FIRMOWEGO
Zamówienie obejmuje: skład graficzny, projektowanie infografik oraz druk. Dostawa opisana poniżej wraz z dostarczeniem do wskazanego pomieszczenia.
500 arkuszy kolorowego papieru firmowego:
- format A4
- papier ekologiczny biały matowy minimum 80 g / m2
- zadruk full color jednostronny
- szybkoschnący
- do wszystkich typów drukarek

V. HARMONOGRAM PRAC
Wykonawca w przeciągu 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy przygotuje i przedstawi Zamawiającemu, drogą poczty elektronicznej, projekty graficzne wraz z ich odpowiednim oznakowaniem, zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od Zamawiającego. Zamawiający bez zbędnej zwłoki zaakceptuje przedstawione projekty lub przekaże Wykonawcy uwagi i poprawki, które Wykonawca naniesie w przeciągu do 3 dni roboczych. Zamawiający niezwłocznie zaakceptuje poprawiony projekt graficzny lub zgłosi do niego kolejne uwagi na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Procedura akceptacji może być wielokrotnie powtarzana do momentu ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. Ostateczna akceptacja projektu graficznego zostanie dokonana przez Zamawiającego drogą elektroniczną. Wykonawca może rozpocząć produkcję wszystkich publikacji tylko po uprzedniej akceptacji projektów graficznych. Akceptacja ze strony Zamawiającego może nastąpić drogą poczty elektronicznej i stanowić będzie automatycznie wezwanie do wykonania usługi.
Druk wszystkich publikacji musi być wysokiej jakości, bez przebarwień, rozmyć i innych wad związanych z nieprawidłowym przygotowaniem do druku lub z powodu złej kalibracji maszyn drukarskich. W przypadku stwierdzenia wad Wykonawca zobowiązuje się do powtórzenia druku w ciągu 2 dni roboczych od momentu stwierdzenia wad.

Termin kompletnej realizacji zamówienia wraz z dostawą maksymalnie do 8 tygodni. W przypadku broszury informacyjnej (poz. 1 i 2 formularza ofertowego) , termin zgodny z oświadczeniem złożonym w kryterium nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25285,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29382,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29382,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Barbara Fedorowicz Eureka Plus Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz; Ryszard Fedorowicz Eureka Plus Agencja Reklamy Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-13-59-042

7.3.3) Ulica: 3 Maja 11/10

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29382,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.