Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00469172/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki OSP
w Lidzbarku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lidzbark
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 05
1.5.8.) Numer faksu: 23 696 21 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lidzbark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8397651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki OSPw Lidzbarku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3020150-770c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010512/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki OSP w Lidzbarku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.1.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201742,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki OSP w Lidzbarku”, spełniającego parametry jakościowe określone w Załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagania techniczno-użyteczne) - stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga by dostawa była wykonana z należyta starannością, warunkami uzgodnień, wymogami norm i przepisów w tym zakresie.
4. Zamówienie jest realizowane przy udziale środków finansowych z budżetu Gminy Lidzbark na 2023 r., w tym pomocy finansowej udzielonej przez Powiat Działdowski.
5. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót, materiałów, systemów spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać
przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych
odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu zamówienia.
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, biorąc pod uwagę całość inwestycji, a nie wybrany fragment całości. W przypadku przyjętych przez Wykonawcę do wyceny technologii, systemów, materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych technologii, systemów, urządzeń lub materiałów, który będzie w swej treści zawierał podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych technologii /systemów /urządzeń/materiałów. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników technologii /systemów /urządzeń /materiałów równoważnych, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. Mając na uwadze treść art. 105 ustawy pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.
6. Poprzez dokumentację potwierdzającą minimalne wymagania parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. W
przypadku zaoferowania materiałów/ wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144210-3 - Wozy strażackie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina Lidzbark, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark Ogłoszeniem nr 2023/BZP 00469172/01 z dnia 30.10.2023 r. zaprosił do złożenia oferty w trybie art. 275 pkt 1 (podstawowym bez negocjacji) o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na dostawę pn: „Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki OSP w Lidzbarku”.W wymaganym terminie wpłynęła jedna oferta Wykonawcy MIR-WIT Sp. z o.o.
Al. Obrońców Tobruku 11, 10-092 Olsztyn, NIP 739-020-57-35, za cenę wykonania przedmiotu zamówienia 264 929,70 zł.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania poinformował, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 275.000,00 zł.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy MIR-WIT Sp. z o.o. Al. Obrońców Tobruku 11, 10-092 Olsztyn, NIP 739-020-57-35 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Mając na uwadze powyższe, na mocy art. 255 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Zakup samochodu specjalnego z drabiną mechaniczną dla OSP w Kątach Węgierskich
- Zakup używanego samochodu specjalnego pożarniczego dla OSP w Starej Kakawie
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z agregatem wysokociśnieniowym i zbiornikiem wody
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 (zabudowa kontenerowa) dla OSP Dąbie".
- Zakup używanego, średniego samochodu pożarniczego ze sprzętem ratowniczo - gaśniczym zamontowanym na stałe dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Posiadałach
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.