eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Modernizacja świetlicy w Stroni - ETAP II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy w Stroni – ETAP II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja świetlicy w Stroni – ETAP II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78cfce24-71b4-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000473/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Modernizacja świetlicy w Stronii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473045/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.2710.26.2022.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja świetlicy w Stroni – ETAP II.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje część działki nr 263, obręb Stronia.
3.Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy remontu budynku świetlicy w Stroni i obejmuje następujące działania:
1)naprawę spękanych ścian nośnych (ściany elewacyjne oraz wewnętrzne) poprzez zszycie rys i pęknięć za pomocą zbrojenia stalowego,
2)wykonanie posadzek wraz z instalacją centralnego ogrzewania w poziomie piwnicy, a także wymianą stolarki okiennej oraz montażem doświetlaczy piwnicznych,
3)wzmocnienie i usztywnienie ścian zewnętrznych poprzez wykonanie konstrukcyjnych stalowych ściągów pod belkami stropu drewnianego nad parterem, ściągi z prętów fi 22 spinające budynek po całej jego szerokości,
4)wykonanie ramy stalowej z ceowników w przejściu miedzy salami świetlicowymi,
5)naprawę oraz impregnację drewnianych belek stropowych pomiędzy parterem, I piętrem oraz strychem wraz z odtworzeniem okładzin podług i sufitów,
6)impregnację więźby dachowej, miejscową naprawę tynków i ich malowanie, rozbiórkę lukarny wraz z odtworzeniem pokrycia dachu,
7)demontaż wraz z odtworzeniem zasilającej instalacji oświetleniowej kondygnacji parteru, I piętra oraz strychu (po odtworzeniu zasilającej instalacji oświetleniowej należy ponownie zamontować zdemontowane poprzednio oprawy oświetleniowe).
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 11 do niniejszej specyfikacji.
5.Projekt budowlany został opracowany przez firmę SEPAGROUP z siedzibą przy ul. Stefana Żeromskiego 62/2, 50-321 Wrocław.
6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
7.Dodatkowe wymagania
1)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
2)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.
3)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót (jeśli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył niżej wymieniony Wykonawca: Zakład Ogólnobudowlany Henryk Grabowski, ul. Zielona 9d/2, 56-420 Bierutów na kwotę 556.404,79 zł brutto, okres gwarancji i rękojmi - 72 miesiące.
Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu oferta firmy Zakład Ogólnobudowlany Henryk Grabowski została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z rozdz. XVII ust. 1 pkt 3 SWZ do oferty Wykonawca zobowiązany był dołączyć kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie załączonego przez Zamawiającego przedmiaru robót.
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu nie załączył do oferty w/w dokumentu.
W sytuacji, kiedy w postępowaniu rozliczenie ma charakter kosztorysowy Wykonawca nie ma możliwości uzupełnienia treści kosztorysu ofertowego. Oferta obarczona jest wadą i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rozliczenie w ramach zamówienia ma charakter kosztorysowy (Wykonawca miał obowiązek załączyć kosztorys do oferty), co oznacza, że kosztorys ofertowy dołączany do oferty staje się jej częścią. Przepisy prawa zamówień publicznych nie pozwalają na uzupełnienie treści oferty w toku prowadzonego postępowania.
Jednoznacznie w tym zakresie wypowiada się także KIO – w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 11 stycznia 2017 r. Izba wskazuje: "W świetle kosztorysowego charakteru wynagrodzenia wykonawcy obligatoryjnym elementem oferty Odwołującego winien być kosztorys ofertowy sporządzony według wskazań wynikających z SWZ. Brak tego dokumentu stanowi wadę oferty, która nie podlega konwalidacji w żadnym z trybów przewidzianych przepisami Pzp i uzasadnia odrzucenie oferty Odwołującego na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp" (KIO 2383/16).
Mając na uwadze powyższe Zamawiający stwierdza, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia. Biorąc pod uwagę stan faktyczny i prawny, odrzucenie oferty złożonej przez Wykonawcę Zakład Ogólnobudowlany Henryk Grabowski, ul. Zielona 9d/2, 56-420 Bierutów jest obligatoryjne i w pełni uzasadnione.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Miasto i Gmina Bierutów informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556404,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 556404,79 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.