eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › " Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach wraz z wyposażeniem "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach wraz z wyposażeniem „

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pińczów

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Pińczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pińczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 412345100

1.5.8.) Numer faksu: 412345101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinczow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov,pl/wps/portal http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach wraz z wyposażeniem „

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d069eafa-696c-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000614/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach wraz z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie Samorządu Województwa Świętokrzyskiego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447894/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.162.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 496747,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I roboty budowlano- montażowe:
a) dostawę i montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych – podstawa pod platformę jest wykonana;
b) budowę zadaszeń nad dwoma wejściami z poziomu parteru od strony północnej;
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z wymaganiami p.poż.;
d) wykonanie elewacji ściany południowej budynku - zgodnie z wymaganiami p.poż;
e) wykonanie inst. odgromowej;
f) wykonanie paneli FV o mocy 7,40 kWp - 20 paneli – 370kWp, na dachu budynku od strony południowej z dok. techniczną i koniecznymi z uzgodnieniami;
g) docieplenie stropu nad pierwszym piętrem wełną mineralną, dokończenie wentylacji grawitacyjnej;
h) remont schodów od strony południowej budynku;

i) roboty do wykonania na parterze:
- przebudowa pomieszczenia na kotłownie (GO1)
- wydzielenie pomieszczenia na sanitariat i pom. gospodarcze (GO2, GO3,GO4)
- wykonanie nowych posadzek (GO1, GO2, GO3,GO4, G07, G08, G09, G010)
- rozprowadzenie instalacji wod-kan, c.o. oraz elektrycznej
- wykonanie częściowo nowych tynków, szpachlowanie, malowanie ułożenie posadzek
g) roboty do wykonania na piętrze:
- roboty wykończeniowe w pomieszczeniach G102, G110, G111
- rozprowadzenie instalacji elektrycznej
II wyposażenie w skład którego wchodzi :

1. zabudowa meblowa - szafki dolne i górne - długość 4,5 m , półki górne otwierane do góry, nad kuchenką okap;
2. kuchenka wolnostojąca, płyta grzewcza indukcyjną, piekarnik elektryczny, inox
3. chłodziarko-zamrażarka – wolnostojąca , wysokość 186 cm, pojemność netto chłodziarki 234 l, pojemność netto zamrażarki 107 l, inox
4. zmywarka – wolnostojąca , klasa energetyczna E, szerokość 59,8 cm, pojemność 12 kpl.
5. laptop (2 szt.) - laptop 15,6” , 8GM RAM system oprogramowania Windows 10 Home Edition, wersja językowa polska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 567776,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567776,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566776,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD DEC Krzysztof Badurak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6620060258

7.3.3) Ulica: Kopernia 74

7.3.4) Miejscowość: Kopernia

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 567776,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.