eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › "Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych mające na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania, na obszarze Powiatu Opatowskiego".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych mające na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania, na obszarze Powiatu Opatowskiego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami publicznymi. Utrzymanie i budowa dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych mające na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania, na obszarze Powiatu Opatowskiego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04e9c70d-6cc9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092640/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Budowa i przebudowa 10-ciu przejść dla pieszych na drogach powiatowych mające na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania, na obszarze Powiatu Opatowskiego”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.26.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Przebudowa przejść dla pieszych wraz z budową chodników w obrębie oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych nr 1549T (0720T) i 1551T (0722T) w m. Mydłów.

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 574 m2
- budowa chodnika, zjazdów z kostki brukowej - ok. 574,80 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 155,88 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 765838,6 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przejścia dla pieszych wraz z budową chodników w obrębie oddziaływania przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1519T (0685T) w m. Jakubowice na odcinku o długości 0,200 km.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 614,50m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 503,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1004 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 26,88 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
- balustrada stalowa zabezpieczająca ruch pieszych U-11a – ok. 16m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 390143,9 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przejścia dla pieszych wraz z budową chodników w obrębie oddziaływania przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1519T (0685T) w m. Jakubowice na odcinku o długości 0,119 km.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok.311,25 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 259,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 669 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 40,13 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 275634,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 1533T w m. Sadowie na odcinku o długości 0,200 km polegająca na budowie przejścia dla pieszych na wysokości szkoły podstawowej oraz budowie chodnika w obrębie oddziaływania przejścia dla pieszych.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 452 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 447,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1309 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 38,56 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
- balustrada stalowa zabezpieczająca ruch pieszych U-11a – 22m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 388510,6 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 1533T w m. Sadowie na odcinku o długości 0,200 km polegająca na budowie przejścia dla pieszych na wysokości ośrodka zdrowia NFZ oraz budowie chodnika w obrębie oddziaływania przejścia dla pieszych.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 446 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 441,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1242,0m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 33,6 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 379552 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przebudowa przejść dla pieszych wraz z budową chodników w obrębie oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych nr 1549T (0720T) i 1554T (0725T) w m. Włostów
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 77 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 96,20 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe,
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 116,03 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 448138,3 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych wraz z budową chodnika w obrębie oddziaływania przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1545T (0716T) w m. Baćkowice na odcinku o długości 0,079 km.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 146 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 141,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 457 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 32,25 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
- balustrada stalowa zabezpieczająca ruch pieszych U-11a – ok. 40m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 216864,9 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przejścia dla pieszych wraz z budową chodników w obrębie oddziaływania przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1587T (0776T) w m. Ujazd na odcinku o długości 0,146 km.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 471,25 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 440,20 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 888 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe,
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 42,66 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 341799,65 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przejścia dla pieszych wraz z budową chodników w obrębie oddziaływania przejścia dla pieszych w ciągu dróg powiatowych nr 1520T (0686T) i 1576T (0763T) w m. Ciszyca Górna na odcinku o łącznej długości 0,332 km.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 1134,75 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 967,80 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1706 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 113,67 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
- balustrada stalowa zabezpieczająca ruch pieszych U-11a – ok. 45m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 928164,85 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przejścia dla pieszych wraz z budową chodników w obrębie oddziaływania przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1520T (0686T) w m. Ciszyca Górna na odcinku o długości 0,200 km.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 628 m2
- budowa chodnika z kostki brukowej - ok. 476 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowożwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – ok. 1025 m2
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie pionowe
i poziome przejścia dla pieszych – ok. 26,88 m2,
- wykonanie dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych zasilanego hybrydowo (zasilanie solarno-wiatrowe), po obu stronach jezdni.
- montaż barier ochronnych stalowych SP-09/4 – ok 16m,
- balustrada stalowa zabezpieczająca ruch pieszych U-11a – ok. 16m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 381392,2 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711966,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1336626,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711966,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611433429

7.3.3) Ulica: ul. Jana Samsonowicza 15,

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711966,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433064,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652669,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433064,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L.BOŻEK,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611034818

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Hedy ps. “Szary” 9A,

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433064,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293039,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469370,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293039,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L.BOŻEK,,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611034818

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Hedy ps. “Szary” 9A

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293039,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455914,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652125,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455914,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L.BOŻEK,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611034818

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Hedy ps. “Szary” 9A,

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455914,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451810,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631260,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451810,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611433429

7.3.3) Ulica: ul. Jana Samsonowicza 15

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski,

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451810,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335196,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 855327,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335196,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611433429

7.3.3) Ulica: ul. Jana Samsonowicza 15

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335196,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263857,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426864,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263857,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611433429

7.3.3) Ulica: ul. Jana Samsonowicza 15

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski,

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263857,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408537,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575321,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408537,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński, , ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611433429

7.3.3) Ulica: ul. Jana Samsonowicza 15

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408537,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 967621,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1560285,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 967621,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L.BOŻEK,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611034818

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Hedy ps. “Szary” 9A,

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 967621,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446573,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638105,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446573,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L.BOŻEK,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611034818

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Hedy ps. “Szary” 9A,

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446573,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.