eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocin › Poprawa efektywności energetycznej na terenie Gminy Ciechocin poprzez instalację jednostek wytwarzania odnawialnych źródeł energii



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa efektywności energetycznej na terenie Gminy Ciechocin poprzez instalację jednostek wytwarzania odnawialnych źródeł energii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566837781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechocin.ol

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ciechocin.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej na terenie Gminy Ciechocin poprzez instalację jednostek wytwarzania odnawialnych źródeł energii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb8d8a1b-6486-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025390/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Poprawa efektywności energetycznej na terenie Gminy Ciechocin poprzez instalację jednostek wytwarzania odnawialnych źródeł energii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego nalata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433646

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205934,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej na terenie Gminy Ciechocin poprzez instalację jednostek wytwarzania odnawialnych źró-deł energii”.
2. Przedmiotem projektu objęte są następujące obiekty:
a) Garaż OSP Elgiszewo 244C – mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 12,30 kWp
b) Stacja uzdatniania wody w miejscowości Nowa Wieś 75 - mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 49,20 kWp
c) Świetlica Elgiszewo 115 - mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 11,89 kWp
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
-organizację i zabezpieczenie terenu budowy,
-uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
-dostawę i montaż kompletnych mikroinstalacji fotowoltaicznych,
-wykonanie połączenia z siecią elektroenergetyczną obiektów,
-wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków
-wykonanie izolacji oraz prac zabezpieczających,
-zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania,
-wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, armatury regulującej, odcinającej i sterującej niezbędnej do obsługi wykonanej instalacji,
-przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
-dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem prac oraz dokonanie regulacji i rozruchu poszczególnych instalacji,
-wykonanie tzw. wizualizacji efektów ekologicznych umożliwiających czytelne przeglądanie i analizę bieżących oraz archiwalnych danych o uzyskiwanych osiągach elektrycznych.
-przygotowanie zgłoszenia wykonanej mikroinstalacji do Komendy PSP
-przygotowanie dokumentacji i zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do sieci operatora energetycznego
-wykonanie projektów powykonawczych w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową,
-skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu – odrębnie dla każdej instalacji
-dokumentacji odbiorowej z wykonanej instalacji zawierającej projekt powykonawczy, do-kumenty pozwalające na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szcze-gólności protokoły badań i sprawdzeń oraz protokoły odbiorów technicznych,
-przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji i obsługi,
-opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i użytkowania instalacji sporządzonych w języku polskim.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
-dokumentacja projektowa,
-wzór umowy,
-przedmiar robót – dokument pomocniczy.
5. Instalacja powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz spełniać wymogi techniczne i eksploatacyjne zawarte w art. 7a ustawy Prawo energetyczne, Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warków funkcjonowania systemu elek-troenergetycznego i Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
6. Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z do-kumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbęd-nych do osiągnięcia rezultatu.
7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowa-nia.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, sta-nowiących jego własność. Zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane przepi-sami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeń-stwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji tech-nicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale obowiązujących norm i przepi-sów.
9. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić przedstawicielowi zamawiającego do akcep-tacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia. Za-mawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania na terytorium Polski oraz protokoły z przepro-wadzonych badań typu wyrobu. Materiały nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopusz-czone do użycia w ramach zamówienia.
10. Po zakończeniu montażu należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na użyte materiały.
11. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 48 miesięcy, a maksymalny na 96 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”. Gwarancja obejmuje wszelkie materiały i urządzenia oraz wykonane prace montażowe przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków
12. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Pra-wo budowlane (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.) i ustawie z dnia 11 stycznia 2004 r. Prawo zamó-wień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyro-bów, materiałów stosowanych w budownictwie.
13. W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji przetargowej użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącz-nie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wyko-nawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne z tym, że oferowane pro-dukty równoważne powinny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wska-zane w dokumentacji postępowania.
14. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepi-sów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
15. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizo-wany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o któ-rych mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2240).
16. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1360 z późn. zm.) i ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczą-cymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z ob-owiązującym prawem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205934,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205934,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205934,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systemy Fotowoltaiczne SolarRo Roman Klugiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781140182

7.3.3) Ulica: Węgiersk 94A

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.