Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00463047/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00472940/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU
BANKOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO
DEFICYTU BUDŻETU 2023 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 142
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446165169
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f52c6a1c-7315-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTUBANKOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO
DEFICYTU BUDŻETU 2023 ROKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f52c6a1c-7315-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052979/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu 2023 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2023 roku..
2. Sposób uruchomienia kredytu: kredyt uruchamiany na wniosek Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 roku.
Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej w banku, w dniu robo-czym. Wykonawca uruchomi środki z kredytu w dniu złożenia dyspozycji pod warunkiem, że dyspozycja zostanie złożona przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 1000 tego dnia, lub w terminie wskazanym w dniu dyspozycji. Dyspozycja będzie składana w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Wykonawcę w umowie.
Kredyt będzie uruchamiany w jednej transzy: grudzień 2023 rok.
3. Okres spłaty kredytu:
1) 2024r.: 31.03.– 12.500,00 zł, 30.06. – 12.500,00 zł, 30.09. – 12.500,00 zł, 31.12. – 12.500,00 zł
2) 2025r.: 31.03.– 12.500,00 zł, 30.06. – 12.500,00 zł, 30.09. – 12.500,00 zł, 31.12. – 12.500,00 zł
3) 2026r.: 31.03.– 12.500,00 zł, 30.06. – 12.500,00 zł, 30.09. – 12.500,00 zł, 31.12. – 12.500,00 zł
4) 2027r.: 31.03.– 12.500,00 zł, 30.06. – 12.500,00 zł, 30.09. – 12.500,00 zł, 31.12. – 12.500,00 zł
5) 2028r.: 31.03.– 50.000,00 zł, 30.06. – 50.000,00 zł, 30.09. – 50.000,00 zł, 31.12. – 50.000,00 zł
6) 2029r.: 31.03.– 50.000,00 zł, 30.06. – 50.000,00 zł, 30.09. – 50.000,00 zł, 31.12. – 50.000,00 zł
7) 2030r.: 31.03.– 50.000,00 zł, 30.06. – 50.000,00 zł, 30.09. – 50.000,00 zł, 31.12. – 50.000,00 zł
8) 2031r.: 31.03.– 50.000,00 zł, 30.06. – 50.000,00 zł, 30.09. – 50.000,00 zł, 31.12. – 50.000,00 zł
9) 2032r.: 31.03.– 50.000,00 zł, 30.06. – 50.000,00 zł, 30.09. – 50.000,00 zł, 31.12. – 50.000,00 zł
10) 2033r.: 31.03.– 50.000,00 zł, 30.06. – 50.000,00 zł, 30.09. – 50.000,00 zł, 31.12. – 50.000,00 zł
11) 2034r.: 31.03.– 25.000,00 zł, 30.06. – 25.000,00 zł, 30.09. – 25.000,00 zł, 31.12. – 25.000,00 zł
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608949,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631199,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608949,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łódzki Bank Spółdzielczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000123953
7.3.3) Ulica: ul. STEFANA ŻEROMSKIEGO 68
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-502
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2034-12-31INNE PRZETARGI CZARNOCIN
- "Remont drogi gminnej G7 w Kalskiej Woli"
- "Przebudowa drogi gminnej G21 w Grabinej Woli oraz G37 w Zamościu - Kolonii
więcej: przetargi CZARNOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Pyzdry
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.