eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Obsługa urządzeń i instalacji oraz napraw awaryjnych w kotłowni na paliwo stałe zlokalizowanej na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy (GZ Koszalin).



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa urządzeń i instalacji oraz napraw awaryjnych w kotłowni na paliwo stałe zlokalizowanej na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy (GZ Koszalin).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.4.2.) Miejscowość: Koszalin

1.4.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: 261456024

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 17WOG.PRZETARGI@RON.MIL.PL

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505361

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00502181

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.8. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa urządzeń i instalacji oraz napraw awaryjnych w kotłowni na paliwo stałe, zlokalizowanej na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie ( Grupa Zabezpieczenia Koszalin).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) Czynności codzienne:
a) Załadunek opału z placu rozładunkowego przy kotłowni i przewiezienie do magazynu a następnie do kotłów grzewczych,
b) Utrzymanie wymaganych temperatur oraz poziomu wody,
c) Bieżąca konserwacja urządzeń technologicznych kotłowni – kotłów, pomp, urządzeń zabezpieczających, regulacyjnych, armatury odcinającej (zawory, zasuwy), aparatury kontrolno-pomiarowej,
d) Bieżące usuwanie popiołu i sadzy,
e) Bieżące czyszczenie kotłów grzewczych,
f) Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym połączeń armatury
i rurociągów,
g) Utrzymywanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej, pomieszczeń kotłowni
i zaplecza kotłowni,
h) Przestrzeganie instrukcji eksploatacji /obsługi urządzeń technologicznych,
i) Przestrzeganie przepisów bhp, p.poż, ochrony środowiska,
j) Rozliczenie zużycia ilościowego opału na ostatni dzień każdego miesiąca,
k) Zgłaszanie na bieżąco awarii (nie później niż w ciągu 2-3 godz.).
2) Czynności okresowe ( minimum raz w tygodniu):
a) Sprawdzenie i inspekcja kotłów – ocena stanu technicznego,
b) Sprawdzenie armatury regulacyjnej i pomiarowej,
c) Konserwacja kotłów zgodnie z DTR (w tym odżużlanie i odmulanie),
d) Konserwacja pomp,
e) Sprawdzenie stanu techn. instalacji elektrycznej i sterowniczej,
f) Sprawdzenie wizualne stanu technicznego przewodów dymowych, izolacji termicznej przewodów,
g) Uzupełnienie wody w zładzie do poziomu wg instrukcji,
h) Zgłaszanie Zamawiającemu dysfunkcji w pracy urządzeń,
i) Wykonywanie odczytów kontrolnych urządzeń pomiarowych.
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy.
2. Wszelkie zmiany umowy, o których mowa w projekcie umowy – załącznik nr 2 do SWZ, mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego i są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa urządzeń i instalacji oraz napraw awaryjnych w kotłowni na paliwo stałe, zlokalizowanej na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie ( Grupa Zabezpieczenia Koszalin).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) Czynności codzienne:
a) Załadunek opału z placu rozładunkowego przy kotłowni i przewiezienie do magazynu a następnie do kotłów grzewczych,
b) Utrzymanie wymaganych temperatur oraz poziomu wody,
c) Bieżąca konserwacja urządzeń technologicznych kotłowni – kotłów, pomp, urządzeń zabezpieczających, regulacyjnych, armatury odcinającej (zawory, zasuwy), aparatury kontrolno-pomiarowej,
d) Bieżące usuwanie popiołu i sadzy,
e) Bieżące czyszczenie kotłów grzewczych,
f) Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym połączeń armatury
i rurociągów,
g) Utrzymywanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej, pomieszczeń kotłowni
i zaplecza kotłowni,
h) Przestrzeganie instrukcji eksploatacji /obsługi urządzeń technologicznych,
i) Przestrzeganie przepisów bhp, p.poż, ochrony środowiska,
j) Rozliczenie zużycia ilościowego opału na ostatni dzień każdego miesiąca,
k) Zgłaszanie na bieżąco awarii (nie później niż w ciągu 2-3 godz.).
2) Czynności okresowe ( minimum raz w tygodniu):
a) Sprawdzenie i inspekcja kotłów – ocena stanu technicznego,
b) Sprawdzenie armatury regulacyjnej i pomiarowej,
c) Konserwacja kotłów zgodnie z DTR (w tym odżużlanie i odmulanie),
d) Konserwacja pomp,
e) Sprawdzenie stanu techn. instalacji elektrycznej i sterowniczej,
f) Sprawdzenie wizualne stanu technicznego przewodów dymowych, izolacji termicznej przewodów,
g) Uzupełnienie wody w zładzie do poziomu wg instrukcji,
h) Zgłaszanie Zamawiającemu dysfunkcji w pracy urządzeń,
i) Wykonywanie odczytów kontrolnych urządzeń pomiarowych.
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy.
2. Wszelkie zmiany umowy, o których mowa w projekcie umowy – załącznik nr 2 do SWZ, mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego i są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia

Przed zmianą:
Art. 109 ust. 1 pkt 1,Art. 109 ust. 1 pkt 4,Art. 109 ust. 1 pkt 5,Art. 109 ust. 1 pkt 7

Po zmianie:
Art. 109 ust. 1 pkt 4,Art. 109 ust. 1 pkt 5,Art. 109 ust. 1 pkt 7

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-11-29 10:00

Po zmianie:
2023-11-30 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-11-29 10:15

Po zmianie:
2023-11-30 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-12-28

Po zmianie:
2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.