eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16 w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16 w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Górniczej KOMAG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000022473

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pszczyńska 37

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-101

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@komag.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.komag.eu/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16 w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-547d2a3d-6f02-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461820/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16 w 2023 roku. Obiekt nie podlega obowiązkowej obronie.

Usługa w zakresie ochrony obejmuje:
1. Ochrona fizyczna obiektów, mienia, zorganizowana będzie w ramach jednego, posterunku w obsadzie jednoosobowej we wszystkie dni tygodnia w godz. 6.00 – 22.00.
2. Zapewnienie ochrony mienia na terenie ochranianego obiektu oraz całodobowe monitorowanie prawidłowości jego funkcjonowania.
3. Skuteczne przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi, dewastacji i innym zakłóceniom spokoju i porządku na terenie ochranianego obiektu.
4. Kontrolę i nadzór nad ruchem interesantów w Zakładzie.
5. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej / wyjazdowej na / z teren/u Zakładu, podnoszenie i zamykanie zapory - szlabanu sterowanego pilotem w przypadku potrzeby.
6. Sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym.
7. Dokonywanie patroli wewnątrz budynku oraz bieżące sprawdzanie stanu bezpieczeństwa, porządku i mienia.
8. Egzekwowanie przestrzegania obowiązujących w siedzibie zakładu, instrukcji przeciwpożarowych oraz Regulaminu pełnienia służby dostarczonego przez Wykonawcę.
9. Udzielanie niezbędnych informacji będących w kompetencji osoby ochraniającej obiekt osobom przybywającym do Zakładu w celu załatwienia spraw.
10. W przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z zatrzymaniem sprawcy powiadomieniem właściwych służb (policji, straży pożarnej i innych), swoich przełożonych, osób funkcyjnych Zamawiającego.
11. Obsługę urządzeń systemu monitoringu znajdującego się w budynku po uprzednim przeszkoleniu.
12. Przechowywanie, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych dla pracowników.
13. Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do obiektu w godzinach od 6.00 do 22.00.
14. Sprawdzanie i ewentualne zamykanie okien pomieszczeń publicznie dostępnych (ubikacje, korytarze itp.).
15. Kontrolę i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
16. Informowanie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie w książce awarii i usterek.
17. Wypełnianie każdorazowo po skończonej służbie książki raportów i odnotowanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru.
18. Udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli po zawiadomieniu zamawiającego.
19. Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, gazu, zaworów wodnych i instalacji ppoż. oraz telefonów alarmowych.
20. Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli pracownika ochrony i sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług ochrony.
21. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo żądać wymiany pracownika ochrony.
22. Wykonawca zobowiąże swoich pracowników ochrony do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu.
23. Wykonawca przyjmuje, że nie ma prawa do udzielania informacji osobom postronnym poza zakresem określonym w pkt.9.
24. Wykonawca oznakuje obiekt, w którym wykonuje usługę ochrony w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego.
25. Pomieszczenie wyznaczone przez Zamawiającego dla pracowników ochrony jest przeznaczone wyłącznie dla pracowników ochrony. Nie mają prawa przebywać w tym pomieszczeniu inne osoby lub osoby obce.
26. Pracownicy wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się w terminie 2 dni od dnia objęcia stanowiska z topografią chronionego obiektu rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, lokalizacją poszczególnych pomieszczeń służbowych Zamawiającego, instrukcją bezpieczeństwa pożarowego.
27. Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony posiadali jednolite umundurowanie służbowe wraz z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem imiennym. Pracowników obowiązuje schludny i czysty wygląd.
28. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Regulamin pełnienia służby w obiekcie i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania usługi oraz prowadzić książkę raportów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105564 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115473,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105564 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum Wolf Służba Ochrony Sp. z o. o. oraz Wolf II Służba Ochrony Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-229-24-48

7.3.3) Ulica: Romana Dmowskiego 15C lok. 204

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-203

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129843,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.