eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podgórzyn › Budowa sieci wodociągowych na terenie Gminy Podgórzyn



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowych na terenie Gminy Podgórzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podgórzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska 14

1.5.2.) Miejscowość: Podgórzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-562

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757548101

1.5.8.) Numer faksu: 757548101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podgorzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://podgorzyn.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowych na terenie Gminy Podgórzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c961282-1dfc-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028866/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci wodociągowych na terenie Gminy Podgórzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307545/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1788617,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części:
Cześć 1: „Budowa sieci wodociągowej na ul. Ducha Gór w Ścięgnach”, wybudowanie zgodnie z Dokumentacją projektową, która stanowi Załącznik nr 2 do Tomu III SWZ.
Część 2: „Budowa sieci wodociągowej w Zachełmiu”, wybudowanie zgodnie z Dokumentacją projektową, która stanowi Załącznik nr 3 do Tomu III SWZ. Zakres prac obejmuje tylko prace dla sieci wodociągowej.
Część 3: „Budowa sieci wodociągowej do posterunku Policji w Podgórzynie”, zaprojektowanie i wybudowanie sieci zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi Załącznik nr 4 do Tomu III SWZ.
Część 4: „Budowa sieci wodociągowej na ulicy Wiśniowej w Staniszowie”, zaprojektowanie i wybudowanie sieci zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi Załącznik nr 5 do Tomu III SWZ.
Część 5: „Budowa sieci wodociągowej przy granicy miejscowości Marczyce i Sosnówka”, zaprojektowanie i wybudowanie sieci zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi Załącznik nr 7 do Tomu III SWZ.
Część 6: „Budowa sieci wodociągowej w obszarze ulicy Świerkowej w Sosnówce”, zaprojektowanie i wybudowanie sieci zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi Załącznik nr 8 do Tomu III SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia (po zmianie) oraz w Dokumentacjach Projektowych i Programach Funkcjonalno-Użytkowych, stanowiących Załączniki nr od 1 do 6 (po zmianie) do Tomu III SWZ (po zmianie).

W zakresie przedmiotu zamówienia jest uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie dla wybudowanych sieci lub pozytywnych Zaświadczeń o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia do użytkowania po wykonanych robotach budowlanych.

Zamówienie jest dofinansowane z programu: Rządowy Fundusz Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1938111 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2054100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1938111 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma BUdowlana SANET Bartosz Kaszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111433171

7.3.4) Miejscowość: Łomnica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1938111 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.