eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Wykonanie modernizacji w budynku Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego przy ul. Niskiej 14 w Tomaszowie Mazowieckim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji w budynku Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego przy ul. Niskiej 14 w Tomaszowie Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adac13@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalwtomaszowie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający Publiczny Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji w budynku Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego przy ul. Niskiej 14 w Tomaszowie Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78718499-5b75-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/65/Sp/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej zawartej w załączniku Nr 1 do SWZ.
Opis Przedmiotu Zamówienia obejmuje następującą dokumentację:
- projekt techniczny i budowlany,
- STWiORB,
- przedmiar,
- plan BIOZ,
- kosztorys nakładczy.

W ramach zakresu prac należy wykonać:
1. Roboty rozbiórkowe (wykucie starych ościeżnic, poszerzenie otworów drzwiowych wraz ze wstawieniem nadproży, demontaż ościeżnic drzwiowych, skucie posadzek do uzyskania jednakowego poziomu, skucie płytek na ścianach i podłogach , demontaż starych sufitów podwieszanych, wywóz gruzu)
2. Roboty budowlane (uzupełnienie nadproży, wykonanie sufitu podwieszonego, zabudowa rur z płyt gipsowo- kartonowych, położenie okładziny z płyt gipsowo- kartonowych na ścianach, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie, licowanie ścian płytkami glazury, ułożenie podłogi z płytek, ułożenie podłogi z tworzyw sztucznych, montaż ościeżnic drzwiowych, demontaż istniejącej balustrady i montaż nowej, położenie na schodach płytek gres, wykonanie i montaż schodów stalowych na poddasze, montaż instalacji sanitarnych wodno-. kan) )
W przypadku kolizji wysokości posadzki z istniejącymi drzwiami p.poż. na korytarzach należy rozważyć demontaż i podniesienie drzwi.

1) Szczegółowy opis zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu j.w. na wybór wykonawcy przedmiotowego zamówienia (dalej: SWZ).
2) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z całą SWZ wraz z jej załącznikami.
3) Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w SWZ, OPZ, w tym także niezbędne demontaże oraz odtworzenia, związane także z utylizacją materiałów z demontaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SWZ, OPZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
5) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej lub późniejszej realizacji niniejszego zamówienia.
6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
7) Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: SWZ, OPZ, obowiązującymi przepisami, w tym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej

Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie., normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy).
Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej w tym także rozbiórkowych, związanych z utylizacją materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie z zakładanym efektem uwzględnionym w dokumentacji technicznej lub przystąpić do użytkowania.
Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz z jej załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1571919,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1571919,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FACIT Usługi Budowlano-Remontowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991341354

7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 171

7.3.4) Miejscowość: Wieniawa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-432

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1571919,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.