Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00442147/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00448332/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzozów””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 133061061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee9cac33-5ddb-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzozów””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee9cac33-5ddb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028729/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi nadzoru inwestorskiego na na zadaniu "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzozów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego. Zamawiający powierzy Inspektorowi nadzoru nadzór inwestorski nad realizacją umowy, w celu m.in. prowadzenia i rozliczenia kosztów związanych z robotami, skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy, wymaganej jakości wbudowanych materiałów, wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji zadania i w okresie gwarancji, rękojmi oraz wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót oraz zmianę wartości całkowitej robót, uwzględniając procentową wartość pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacja zadania zgodnie z zakresem robót.
Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem:
Zadanie 1. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej nr 2 w Przysietnicy
- wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysietnicy
- wymiana źródeł światła oraz montażu ogniw fotowoltaicznych 40 kW w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysietnicy
- przebudowa kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysietnicy
Zadanie 2. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej nr 1 w Humniskach
- wymiana części stolarki okiennej, docieplenia części elewacji, docieplenia stropu ostatniej kondygnacji, izolacja fundamentów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1
w Humniskach
- przebudowa / remont instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Humniskach
- montaż ogniw fotowoltaicznych 20 kW
Zadanie 3. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej nr 2 w Humniskach
- docieplenie elewacji, izolacji fundamentów, docieplenia stropu w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Humniskach
- wymiana źródeł światła w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Humniskach
- montaż ogniw fotowoltaicznych 20 kW
- przebudowa instalacji co i kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Humniskach
Zadanie 4. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej w Górkach
- przebudowa instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej w Górkach
- przebudowa kotłowni i instalacji gazowej
- montaż ogniw fotowoltaicznych 20 kW
Zadanie 5. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej w Grabownicy Starzeńskiej
- wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Grabownicy Starzeńskiej
- montaż ogniw fotowoltaicznych 20 kW
Szczegółowy opis w/w zadań zawiera: dokumentacja techniczna, STWiORB, Program Funkcjonalno Użytkowy, przedmiary, załączone do niniejszego wniosku.
W ramach przedmiotu zamówienia obejmować będzie nadzór nad robotami budowlanymi o łącznej wartości 7 610 468,63 zł brutto (6 187 372,87 zł netto).
Zadanie 1 1 588 760,66 zł netto
Zadanie 2 2 008 116,90 zł netto
Zadanie 3 1 442 412,23 zł netto
Zadanie 4 576 191,60 zł netto
Zadanie 5 571 891,48 zł netto
Wynagrodzenie będzie prowizyjne stanowiące procent liczony od wartości netto nadzorowanych (wykonanych i odebranych) robót, wynikające z umowy z Wykonawcą robót.
Dopuszczona jest płatność częściowa za wykonane i odebrane zadanie.
Zakres świadczonych usług obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994r. prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) a ponadto:
a) bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą,
b) egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy,
c) udział w radach budowy,
d) prowadzenie i kontrola prawidłowości rozliczeń wykonanych robót,
e) udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym inwestycji.
f) monitorowanie zaawansowania realizacji poszczególnych projektów,
g) skompletowanie od wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą:
- dokumentacja budowy,
- komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych w języku polskim,
- protokoły z prób i sprawdzeń,
- dokumenty odbiorowe,
- instrukcja użytkowania obiektu,
- komplet instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno-ruchowych i gwarancji urządzeń w języku polskim.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na zasadzie zapewnienie najwyżej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru inwestorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania,
Pobyty na budowie mają miejsce minimum:
• na wezwanie Zamawiającego,
• koordynacyjne rady budowy – co najmniej raz na dwa tygodnie,
Wykonawca zobowiązany jest dysponować zespołem inspektorów posiadających uprawnienia budowlane:
1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wraz z zawarciem umowy wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia osób sprawujących nadzór nad przedmiotowym projektem.
Dla całości projektu wykonawca będzie sprawował funkcję koordynatora zespołu inspektorów (inżyniera projektu). Zamawiający będzie mógł wydawać polecenia bezpośrednio inspektorowi danej branży lub inżynierowi projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55686,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162102,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55686,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJEKTOWANIE I WYKONAWSTWO mgr inż. Grzegorz Szabelski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861006579
7.3.3) Ulica: Izdebki 555
7.3.4) Miejscowość: Izdebki
7.3.5) Kod pocztowy: 36-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55686,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa warzyw i owoców (36)
- Usługa serwisu sprzętu diagnostycznego (35)
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2028R w miejscowości Jasienica Rosielna oraz budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2005R w miejscowości Haczów
- Zakup samochodu do przewozu osób z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Starej Wsi.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie"
- Nadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.