eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 430

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-414

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Swietokrzyski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f1770d4-db52-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174685/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR13.2616.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 932200,0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca w każdym Obiekcie zapewni ochronę osób i mienia, realizowaną w formie:
1) bezpośredniej ochrony:
a) polegającej na stałym (całodobowym) dozorze i weryfikacji sygnałów przesyłanych przez LSA, gromadzonych i przetwarzanych w CMSA, jak również przez inne źródła informacji, w tym na skutek uzasadnionego okolicznościami ustnego zgłoszenia stanu zagrożenia;
b) doraźnej, realizowanej przez Grupy Interwencyjne w przypadkach określonych w Umowie,
2) zabezpieczenia technicznego polegającego na eksploatacji, konserwacji i naprawach LSA oraz SKD;
2. Niezależnie od postanowień ust. 1 pkt 1, Wykonawca zapewni w Obiekcie „A” Oddziału Regionalnego w Kielcach ochronę osób i mienia, realizowaną w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do Umowy. Każdy z pracowników może pełnić maksymalnie 24-godzinną służbę. Niedopuszczalne jest wykonywanie czynności ochronnych przez jednego pracownika na kolejno następujących po sobie 24-godzinnych zmianach.
3. Wykonawca zobowiązuje się również do:
1) rejestracji wszystkich informacji o zdarzeniach w Obiektach oraz ich przechowywania w formie elektronicznej przez okres zgodny z zapisami ustawy o ochronie osób i mienia oraz ich nieodpłatnego przekazywania Zamawiającemu w formie elektronicznej w terminie 5 dni od daty złożenia przez Zamawiającego wniosku o przesłanie na wskazany adres poczty elektronicznej lub umożliwienia Zamawiającemu wglądu do bieżących stanów LSA poprzez podgląd zdarzeń bezpośrednio w systemie CMSA przez Internet,
2) przestrzegania zarządzeń Prezesa ARiMR określających Politykę Bezpieczeństwa ARiMR,
3) monitorowania przez Pracownika Ochrony w czasie rzeczywistym obrazu z kamer systemu telewizji przemysłowej w Obiekcie A Oddziału Regionalnego w Kielcach,
4) objęcia gwarancją obowiązująca przez cały czas trwania umowy wszystkich elementów LSA i SKD,
5) świadczenia usług ochrony osób i mienia w formie doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej realizowanych na podstawie odrębnych zleceń,
6) rekonfiguracji programowych central LSA realizowanych na podstawie odrębnych zleceń
4. Wykonawca zobowiązuje się, po wygaśnięciu umowy do przekazania monitoringu nad systemami zabezpieczeń Zamawiającego przyszłemu wykonawcy, zgodnie z harmonogramem zawartym w Załączniku 12 do Umowy Przekazanie systemów w w/w obiektach nastąpi w godzinach pracy biur powiatowych ARiMR.
5. Zamawiający powierza Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje utrzymanie w pełnej sprawności LSA i SKD.
6. Wykonawca zobowiązany jest, by bezpośrednia stała ochrona fizyczna w Obiekcie „A” Oddziału Regionalnego w Kielcach była realizowana przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.
7. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia - okres ubezpieczenia zgodny z terminem obowiązywania umowy.
8. Szczegółowy zakres, zasady realizacji zamówienia oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi na warunkach i zasadach określonych projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: „SWZ”).
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 807547,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 807547,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 807547,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670010269

7.3.3) Ulica: Sokola 14

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

usługi grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 807547,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.