eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › "Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzbwalbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd513759-5d2c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO / 33 /2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę sprzątania pomieszczeń biurowych
i socjalnych przy użyciu własnego sprzętu, materiałów oraz własnych środków czystości i higieny :
1) w siedzibach głównych Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu (Andersa 36a, 40, 48, 48a):
a) biurowych o łącznej powierzchni 1.011m² w tym:
- ul. Gen. Andersa 48 - ok. 530 m²
- ul. Gen. Andersa 48a - ok. 50 m²
- ul. Gen. Andersa 40 - ok. 171 m²
- ul. Gen. Andersa 36a - ok. 260 m²
b) socjalnych o łącznej powierzchni ok. 560 m² (szatnie, korytarze, łazienki, WC) w tym:
- ul. Gen. Andersa 48 - ok. 320 m²
- ul. Gen. Andersa 48a - ok. 15 m²
- ul. Gen. Andersa 40 - ok. 135 m²
- ul. Gen. Andersa 36a - ok. 90 m²
c) okna - ok. 160 szt.
d) kosze na śmieci – ok.109 szt. wew. + 3 szt. zewnętrzne.

2) w Biurach Obsługi Klienta Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:
a) BOK Śródmieście ul. Mickiewicza 35 o powierzchni do sprzątania ok. 330 m², (okna – ok. 50 szt., kosze na śmieci - ok. 20 szt.).
b) BOK Nowe Miasto ul. Sygietyńskiego 19 o powierzchni do sprzątania ok. 430,9 m²,
(okna-ok. 33 szt., kosze na śmieci –ok.13 szt. )
c) BOK Podgórze ul. Jagiellońska 7-9 o powierzchni do sprzątania ok. 201 m² (okna - ok. 26 szt., kosze na śmieci - ok.13 szt. )
d) BOK Stary Zdrój ul. 11-go Listopada 48 o powierzchni do sprzątania ok.268 m²
(okna-ok.17 szt., kosze na śmieci –ok.12 szt.)
e) BOK Sobięcin ul. 1Maja 81A o powierzchni do sprzątania ok.180 m², (okna – ok.23 szt., kosze na śmieci – ok.7 szt.)
f) BOK Biały Kamień ul. Andersa 165 o powierzchni do sprzątania ok.310 m²,
(okna- ok.32 szt., kosze na śmieci – ok.13 szt.)
g) BOK Piaskowa Góra –Szczawienko ul. Topolowa 25B o powierzchni do sprzątania ok. 232,04 m², (okna –ok.10 szt. , kosze na śmieci –ok.15 szt.) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295926,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486165,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295926,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWENEMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812010966

7.3.3) Ulica: Ul. Dąbrowskiego 77a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-529

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240591,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.