eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Wykonanie, dostawa oraz kasacja tablic rejestracyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa oraz kasacja tablic rejestracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48243574111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee82e04f-62ae-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, dostawa oraz kasacja tablic rejestracyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee82e04f-62ae-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045440/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.35.2023.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163955,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz kasacja tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych, a także profesjonalnych tablic oraz tablic z zielonym tłem.
2. Wykaz rodzajów tablic, ich ilości i wersji wykonania objętych przedmiotem zamówienia:
1) tablice samochodowe jednorzędowe w każdej wersji – ogółem 12 394 szt.
2) tablice samochodowe jedno – i dwurzędowe – 78 szt.
3) tablice zmniejszone – 51 szt.
4) tablice indywidualne - 96 szt.
5) tablice na przyczepy jedno- i dwurzędowe - 900 szt.
6) tablice motocyklowo – ciągnikowe - 844 szt.
7) tablice motorowerowe – 333 szt.
8) wtórniki tablic – 206 szt.
9) tablice na bagażnik – 204 szt.
10) tablice profesjonalne rodzaj długa w każdej wersji - 20 szt.
11) tablice z zielonym tłem w każdej wersji: 70 szt.
12) tablice zabytkowe w każdej wersji – 77 szt.
3. Podane ilości dla poszczególnych rodzajów tablic są ilościami szacunkowymi i mają umożliwić Zamawiającemu porównanie otrzymanych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości dla poszczególnych rodzajów tablic niż wskazano w pkt 2, a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń. Rzeczywiste ilości dostarczanych tablic, zlecane przez Zamawiającego będą odpowiadać rzeczywistym potrzebom Zamawiającego, przy czym łączna wartość brutto tych zleceń nie przekroczy kwoty zarezerwowanej w budżecie Zamawiającego na realizację niniejszego zamówienia.
4. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami:
1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 ze zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 ze zm.).
5. Dostawa poszczególnych rodzajów tablic następować będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, do siedziby Zamawiającego (Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Królowej Jadwigi 7, 99-300 Kutno), w terminie nie później niż do 10 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Koszt transportu tablic do siedziby Zamawiającego oraz ich wniesienia należy uwzględnić w cenach ofertowych i nie podlega odrębnej zapłacie.
(Ostateczny termin dostawy tablic wynikał będzie z oferty Wykonawcy)
6. Zamawiający będzie składał zamówienia za pomocą poczty elektronicznej (e-mailem) lub w formie papierowej (na piśmie) zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi przez Wykonawcę w umowie.
7. Kasacja tablic rejestracyjnych – odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przez Wykonawcę na własny koszt uwzględniony w ofercie, własnym transportem w terminach określonych przez Zamawiającego według sporządzonego wykazu (nie rzadziej niż raz w miesiącu), kasacja tablic ma nastąpić w sposób uniemożliwiający ich ponowne wykorzystanie przez dwukrotne przecięcie każdej tablicy we własnym zakładzie produkcji tablic, utylizacja tablic plastikowych.
8. Gwarancja i rękojmia za wady:
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący 36 miesięcy od daty odbioru partii zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

34928472-7 - Oznakowanie

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego upłynął w dniu 13 października 2023 r. o godz. 10:00.
Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 201 665,47 zł brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do 13 października 2023 r. do godz. 10:00, oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty - Nazwa (firma) i siedziba/miejsce prowadzenia działalności gospodarczej/miejsce zamieszkania - Cena brutto oferty (w zł) - Termin dostawy tablic (w dniach) - Termin płatności faktury (w dniach):
1 - UTAL sp. z o.o. Gruszczyn, 62-006 Kobylnica - 331179,30 zł - 10 dni - 14 dni;
2 - Konsorcjum firm: OLMAR JANUSZ OLSZEWSKI sp. j. Cekanowo, 09-472 Cekanowo oraz TABLIX sp. z o.o. Zielonka, 05-220 Zielonka - 323 789,00 zł - 5 dni - 30 dni;
3 - EUROTAB sp. z o.o. Skarbimierzyce, 72-002 Dołuje - 332340,48 zł - 10 dni - 14 dni

Cena brutto oferty z najniższą ceną, tj. oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum firm: OLMAR JANUSZ OLSZEWSKI sp. j., Cekanowo, 09-472 Cekanowo oraz TABLIX sp. z o.o., Zielonka, 05-220 Zielonka na kwotę 323789,00 zł brutto przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 201 665,47 zł brutto. Zamawiający nie zwiększył kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323789,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332340,48 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.