eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Namysłów



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Namysłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Namysłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9421971c-6a3a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Namysłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450786/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.103.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest letnie oczyszczanie ulic i chodników na terenie Namysłowa oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów w roku 2023. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
1) letnie oraz zimowe oczyszczanie dróg i chodników (mechaniczne i ręczne), z częstotliwością określoną w Tabeli nr 1 i w terminach określonych w Tabeli nr 2 (dopuszcza się zmianę terminów przy zachowaniu częstotliwości, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym); 2) opróżnianie koszy ulicznych i pojemników, w terminach określonych w Tabeli nr 3 (dopuszcza
się zmianę terminów przy zachowaniu częstotliwości, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym); 3) zimowe oczyszczanie dróg i chodników (mechaniczne i ręczne), wg kolejności określonej w Tabeli nr 4 oraz wg zasad określonych w Tabeli nr 5; 4) letnie zmywanie nawierzchni jezdni, z częstotliwością określoną w Tabeli nr 1; 5) letnie oraz zimowe oczyszczanie przystanków autobusowych na terenie gminy, w lokalizacjach określonych w Tabeli nr 6. Standardy i technologia wykonywania prac.
Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg i chodników w okresie niewystępowania zjawisk atmosferycznych typowych dla okresu zimowego, łącznie z dostępnymi powierzchniami zatok parkingowych i tzw. martwymi polami jezdni obejmuje: 1. Zamiatanie mechaniczne/ręczne jezdni dróg i placów wraz z tzw. martwymi nawierzchniami jezdni i dostępnymi powierzchniami zatok parkingowych (za wyjątkiem nawierzchni kamiennych, które należy zamiatać ręcznie w obrębie ścieków przykrawężnikowych), oraz zamiatanie ręczne/mechaniczne chodników i placów. Zamiatanie musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie zamiecionej jezdni
i chodnika bez śladów w postaci nie zebranych zanieczyszczeń, nie powodując zanieczyszczenia przylegających do jezdni chodników i terenów zieleni oraz bieżące zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Jednorazowe gruntowne oczyszczenie dróg (łącznie z pasami przykrawężnikowymi i rozdzielającymi, powierzchniami dostępnych zatok przystankowych i parkingowych oraz tzw. polami martwymi) uzyskując efekt należytego odcięcia brzegów trawników, dokładnie wyciętych przerostów trawy i chwastów, zamiecionych krawężników oraz pasów przykrawężnikowych jezdni. Czas wywiezienia urobku na odpowiednie składowisko odpadów nie może przekraczać 48 godzin od momentu jego zebrania. W przypadku braku chodnika zebrany urobek należy wywozić na bieżąco. Terminy oczyszczania zostaną uzgodnione przez strony.
3. Utrzymanie w czystości jezdni i chodników oraz pasa przykrawężnikowego gwarantujące utrzymanie tych powierzchni w stanie bez przerostów trawy i chwastów, zalegania piasku oraz innych zanieczyszczeń.
4. Opróżnianie koszy ulicznych z sortowaniem odpadów oraz ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Demontaż uszkodzonych koszy ulicznych lub indywidualna zmiana lokalizacji koszy. 6. Mycie koszy ulicznych oraz znaków drogowych pionowych wg potrzeb. 7. Uporządkowanie terenów miejskich po imprezach miejskich – 5 razy w ciągu roku. 8. Usuwanie martwych i potrąconych zwierząt.
9. Sprzątanie i usuwanie zanieczyszczeń, w tym neutralizacja, powstałych w trakcie awarii pojazdów samochodowych, wypadków i kolizji drogowych.
9. Patrolowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni obsługiwanych dróg i chodników oraz przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu.
Zimowe oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg i chodników obejmuje:
1. Posypywanie nawierzchni środkami chemicznymi oraz płużenie śniegu, celem zapobiegania gołoledzi, mieszanką chlorku sodu i piasku w proporcji 1:3 w stosunku wagowym. Zabrania się używania żużli i szlak paleniskowych jako materiałów szorstkich. 2. Oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie śniegu i lodu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia.
3. Posypanie min. 80% rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni, liczonej od osi jezdni do prawego krawężnika oraz od krawężnika do krawężnika w przypadku jezdni jednokierunkowej, a także min. 80% rzeczywistej szerokości chodnika. Posypanie jezdni należy wykonywać przy prędkości max 30 km/godz. 4. Płużenie min. 80% szerokości jezdni, tj. od osi jezdni jednokierunkowych, łącznie z zatokami przystankowymi. Szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy wpustach ulicznych,
aby odkryć studzienki odwadniające. Płużenie należy wykonywać przy prędkości jazdy zespołu pługów max 15 km/godz.
5. Zgarnianie śniegu z jezdni, wg dróg płużenia z jednoczesnym asymetrycznym posypywaniem jezdni przez pługopiaskarkę będącą na końcu zespołu pługów w celu posypania min. 80% jezdni oraz ręczne/mechaniczne posypywanie chodników (min. 80% powierzchni). 6. Opróżnianie koszy ulicznych z sortowaniem odpadów oraz ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Demontaż uszkodzonych koszy ulicznych lub indywidualna zmiana lokalizacji koszy. 8. Mycie koszy ulicznych oraz znaków drogowych pionowych wg potrzeb. 9. Usuwanie martwych i potrąconych zwierząt. 10. Sprzątanie i usuwanie zanieczyszczeń powstałych w trakcie wypadków i kolizji drogowych. 11. Patrolowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni obsługiwanych dróg i chodników oraz przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu. Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych obejmuje: 1. Sprzątanie przystanków oraz terenu wokół przystanku w miarę potrzeb (przewiduje się sprzątanie 1 raz w miesiącu każdego przystanku). Posprzątać należy teren z wszelkich odpadów, w tym piasku, trawy, chwastów, liści. 2. Usuwanie odpadów z przystanków autobusowych oraz terenu przyległego po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego, Policję, bądź Straż Miejską, nie później jednak niż w ciągu 72 godz. od zgłoszenia. Za teren przyległy do przystanku autobusowego należy rozumieć teren pomiędzy wiatą przystankową, a krawędzią jezdni oraz teren wokół wiaty 1,0 m od ścian bocznych i ściany tylnej wiaty. Przystanki autobusowe powinny być sprzątane w sposób gwarantujący ich czystość.
3. W okresie zimowym należy usuwać śnieg i śliskość wokół przystanków w sposób zapewniający bezpieczne dojście i korzystanie z przystanków przez ludzi. 4. Regularne opróżnianie koszy na odpady – min. 1 raz w tygodniu na terenie miejskim i min. 2 raz w miesiącu na terenach wiejskich. 5. Zgłaszanie na bieżąco Zamawiającemu wszelkich dewastacji i szkód dot. przystanków autobusowych (wybite szyby, zniszczone ławki, uszkodzone poszycia dachowe, kosze na odpady itp.). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykorzystywanie do celów realizacji przedmiotu zamówienia jednostki taborowo-sprzętowe z zastosowaniem się do przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988, z późn. zm.). Wykonawca musi zapewnić do realizacji przedmiotu zamówienia jednostki sprzętowe do oczyszczania w warunkach zimowych w postaci piaskarek i pługów oraz w warunkach letnich w postaci zamiatarek i polewarek. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca prowadzi działania interwencyjne. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne materiały i urządzenia we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatami technicznymi.
Wykonawca zobowiązany jest przez okres obowiązywania zamówienia do prowadzenia rejestru temperatur, ilości i rozmiarów opadów w okresie zimowym, w szczególności w terminie od dnia 1 stycznia do dnia 30 kwietnia oraz od dnia 1 listopada do dnia 31 grudnia, trzykrotnie w ciągu każdego dnia w następujących godzinach: 6.00, 14.00 i 20.00, z przekazywaniem danych o stanie przejezdności dróg do sztabu kryzysowego przy staroście namysłowskim (na każde zapytanie sztabu kryzysowego).
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników Wykonawcy, innych osób, z pomocą których Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, oraz osób trzecich, w tym także wynikające
z ruchu pojazdów i sprzętów mechanicznych, powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350399,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350399,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350399,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych "EKOWOD" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 531622986 NIP:7521328416

7.3.3) Ulica: Mariańska 2

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350399,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.