Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00481372/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez: KPP Kołobrzeg, KPP Łobez, KPP Police
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 477811475
1.5.8.) Numer faksu: 477811477
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez: KPP Kołobrzeg, KPP Łobez, KPP Police2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cda18b1-760b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00098651/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Badanie osób zatrzymanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-2380-147/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3055141,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206354,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Policji z KPP Kołobrzeg4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 71100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Policji z KPP Łobez4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Policji z KPP Police4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 112804,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22450,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu wyjazdu studyjnego członków Zachodniopomorskiego KRES w ramach projektu "Ekonomia społeczna kluczem do sukcesu"
- Wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie na terenie woj. zachodniopomorskiego
- Dostawa artykułów biurowych dla SPWSZ w Szczecinie
- Zakup depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem dla jednostek KAS w woj. zachodniopomorskim
- Dostawa artykułów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy
- Dostawa gadżetów promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KMP/KPP garnizonu mazowieckiego
- Konsultacje psychologiczne w ramach projektu "Lepsza przyszłość. Przeciwdziałanie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży" - znak sprawy Adm 10/2023
- Świadczenie opieki zdrowotnej dla pracowników Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (zwane dalej NAWA).
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2023
- Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego oraz wystawienia opinii referencyjnej dla młodzieży bioracej udział w Projekcie ,,Aktywni Górą" CKiw w Tarnowie
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP we Włoszczowie
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.