eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Odbiór odpadów sta³ych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2023-11-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór odpadów sta³ych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CMENTARZ MIEJSKI W BIA£YMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050037731

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: W£ADYS£AWA WYSOCKIEGO 63

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-168

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cmentarzmiejski@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bialystok.grobonet.com

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów sta³ych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0d006a59-84b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00503036

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00009876/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 odbiór odpadów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d006a59-84b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma eZamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do
oferty) za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: cmentarzmiejski@onet.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Adres strony internetowej
prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia)wskazano w
poprzednich sekcjach og³oszenia.
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-0d006a59-84b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów, zasady i warunki
korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych (oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w
tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym
mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty , o których mowa w art. 94 ust. 2
ustawy Pzp), sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.
2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Wykonawca, wraz z przekazaniem informacji zastrze¿onych, zgodnie z art. 18 ust. 3
ustawy Pzp, zobowi±zany jest wykazaæ (np. poprzez za³±czenie uzasadnienia, ewentualnie dowodów), ¿e zastrze¿one informacje
stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o
sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie innym uczestnikom postêpowania. Zastrze¿enie przez Wykonawcê
tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne, ze wzglêdu na
zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji.
Ci±g dalszy informacji w Sekcji IX - Pozosta³e informacje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016, 119,
str. 1, Dz. Urz. UE L 2018, 127, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 2021, 74, str. 35), dalej: „rozporz±dzenie 2016/679”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych Kierownik Cmentarza Miejskiego w Bia³ymstoku; 15-168 Bia³ystok; ul.
W³adys³awa Wysockiego 63; tel/fax 85 6750912; e-mail: cmentarzmiejski@onet.eu.
2. W placówce zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ za po¶rednictwem email: inspekor@kancelaria-explico.pl .
3. Pani/ Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³aniem
przez administratora w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 rozporz±dzenia 2016/679.
4. Pani/ Pana dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym zawarciem oraz realizacj± umowy na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 Kodeks cywilny zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679.
5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa
lub umowy, w tym na podstawie umowy: podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê serwisow±.
6. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych mog± byæ
wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych
przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê
przedsiêbiorstwa.
7. Podanie przez Pani±/ Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, wymagane przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych – konieczne do wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przepisami
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny w celu zawarcia i realizacji umowy, a ich niepodanie uniemo¿liwi wziêcie udzia³u z
postêpowaniu, zawarcie umowy.
8. Posiada Pani/ Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9. Administrator informuje, ¿e przepisy Prawa zamówieñ publicznych ograniczaj± prawo do skorzystania:
1) ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 rozporz±dzenia 2016/679), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresie niezgodnym z Prawem zamówieñ publicznych;
2) z ograniczenia przetwarzania (art. 18 rozporz±dzenia 2016/679), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego
postêpowania.
10. Posiada Pani/ Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl) gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych Pani/ Pana dotycz±cych, narusza przepisy prawa.
11. Podane przez Pani±/ Pana dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres
obowi±zywania tej umowy oraz do zakoñczenia okresu obejmuj±cego przedawnienie roszczeñ; przez okres realizacji sprawy oraz
prawnie ustalony okres archiwizacji, tj. przez 10 lat od przekazania do archiwum zak³adowego a po tym okresie zostan± poddane
ocenie przydatno¶ci przez Archiwum Pañstwowe.
12. Pani/ Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2023/CM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi zwi±zane z odbiorem, wywozem i utylizacj± odpadów, o kodzie 20 02 zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Klimatu z dn. 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 r. poz. 10), z cmentarzy bêd±cych w administrowaniu Zamawiaj±cego, znajduj±cych siê na terenie Gminy Bia³ystok i Gminy Supra¶l.
2. Do obowi±zków wykonawcy nale¿y równie¿ wyposa¿enie cmentarzy w metalowe odkryte kontenery na odpady sta³e, wyposa¿one z ty³u w rolki, w jednolitej kolorystyce, w ilo¶ciach:
1) Cmentarz Miejski, Bia³ystok, ul. W³adys³awa Wysockiego 63: 18 kontenerów typu KP-7 lub równowa¿ne, o pojemno¶ci 7 m3 (kontener otwarty, zabezpieczony antykorozyjnie, jednolita kolorystyka);
2) Cmentarz Miejski, wie¶ Karakule, Gmina Supra¶l: 5 kontenerów typu KP-7 lub równowa¿ne, o pojemno¶ci 7 m3 (kontener otwarty, zabezpieczony antykorozyjnie, jednolita kolorystyka).
3. Kontenery ustawione bêd± na terenie obydwu cmentarzy, w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego. Przewidywan± lokalizacjê kontenerów okre¶la Za³±cznik nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje do odbioru w okresie trwania umowy oko³o 2 100 m3 odpadów w przewidywanej ilo¶ci 300 wywozów ( ok. 250 wywozów Bia³ystok ul. Wysockiego 63, ok. 50 wywozów cmentarz Karakule). Zamawiaj±cy nie wyklucza faktycznego odbioru mniejszej lub wiêkszej ilo¶ci odpadów, co nie stanowi istotnej zmiany umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi
kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem, gdzie 1 % = 1 pkt:
1) cena oferty (C) – 60 %,
2) Czas reakcji (R) - 40 %.
2. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± sumê punktów w ww.
kryteriach.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert
bêdzie przedstawia³o taki sam bilans ceny oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy
spo¶ród tych ofert wybierze ofertê która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze
ofertê z najni¿sz± cen±, a w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w taki sposób,
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych
zawieraj±cych now± cenê.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych
tre¶ci z³o¿onych ofert.
6. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych
z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w
jej tre¶ci.
7. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie
zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

wpis do Rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO) w zakresie odpadów bêd±cych przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 49 ust. 1 oraz art. 52 ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r. poz. 1587 ze zm.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualny
wpis o gospodarowaniu odpadami (BDO) w zakresie odpadów bêd±cych przedmiotem zamówienia

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum),
w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w
postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 3 do
SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty;
2) wymaganymi zezwoleniami bêdzie legitymowa³ siê ten z cz³onków konsorcjum, który
faktycznie bêdzie wykonywa³ czynno¶ci do prowadzenia których niezbêdny jest powy¿szy wpis i
uprawnienia.
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego
rejestru.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny byæ
wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3,
je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o
ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy
pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy.
6. Przepis pkt 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w pkt
2, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych
samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty;
2) wymaganymi zezwoleniami bêdzie legitymowa³ siê ten z cz³onków konsorcjum, który faktycznie bêdzie wykonywa³ czynno¶ci do prowadzenia których niezbêdny jest powy¿szy wpis i uprawnienia.
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6. Przepis pkt 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w pkt 2, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ (w za³±czeniu)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-29 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zak³adki "Oferta/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-29 16:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2023 r. poz. 1497 ze zm.), zwanej dalej: ustaw± sankcyjn±, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê równie¿:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.