Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471238/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopa z systemem operacyjnym oraz zestawu komputerowego z systemem operacyjnym i edytorem tekstu dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 744 50 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipanlublin.ezamawiajacy.pl/pn/ipanlublin/demand/93929/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa laptopa z systemem operacyjnym oraz zestawu komputerowego z systemem operacyjnym i edytorem tekstu dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93e318ad-7166-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041231/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Komputery, laptopy, sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471238/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-2401-66/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa z systemem operacyjnym - 1 sztuka.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 3312,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego z systemem operacyjnym i edytorem tekstu - 1 sztuka.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 5668,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu „Dostawa laptopa z systemem operacyjnym oraz zestawu komputerowego z systemem operacyjnym i edytorem tekstu dla Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 2 części” do terminu składania ofert tj. do dnia 09.12.2022 r. do godz. 12.00 wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy. Po jej odszyfrowaniu Zamawiający stwierdził, że oferta złożona przez Wykonawcę dotyczy innego postępowania Zamawiającego, którego termin składania ofert upłynął 02.12.2022 r.
Oferta Wykonawcy TEWA IT S.C. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 218 ust. 2 i art. 226 ust. 1 pkt 5. Zgodnie z ustawą Pzp treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, a Zamawiający jest zobligowany odrzucić ofertę jeśli jest ona niezgodna z przepisami ustawy oraz warunkami zamówienia. Zamawiający stwierdza, że zarówno formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2, Kosztorysy ofertowe stanowiące Załączniki nr 1.1 i 1.2 oraz oświadczenie dot. podstaw wykluczenia stanowiące Załącznik nr 3 nie są dokumentami z tego postępowania, ich treść nie odpowiada SWZ przedmiotowego postępowania, a co za tym idzie są niezgodne z warunkami zamówienia.
Z uwagi na ten fakt Zamawiający jest zobligowany odrzucić niniejszą ofertę.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Wobec okoliczności opisanych powyżej, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu „Dostawa laptopa z systemem operacyjnym oraz zestawu komputerowego z systemem operacyjnym i edytorem tekstu dla Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 2 części” do terminu składania ofert tj. do dnia 09.12.2022 r. do godz. 12.00 wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy. Po jej odszyfrowaniu Zamawiający stwierdził, że oferta złożona przez Wykonawcę dotyczy innego postępowania Zamawiającego, którego termin składania ofert upłynął 02.12.2022 r.
Oferta Wykonawcy TEWA IT S.C. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 218 ust. 2 i art. 226 ust. 1 pkt 5. Zgodnie z ustawą Pzp treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, a Zamawiający jest zobligowany odrzucić ofertę jeśli jest ona niezgodna z przepisami ustawy oraz warunkami zamówienia. Zamawiający stwierdza, że zarówno formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2, Kosztorysy ofertowe stanowiące Załączniki nr 1.1 i 1.2 oraz oświadczenie dot. podstaw wykluczenia stanowiące Załącznik nr 3 nie są dokumentami z tego postępowania, ich treść nie odpowiada SWZ przedmiotowego postępowania, a co za tym idzie są niezgodne z warunkami zamówienia.
Z uwagi na ten fakt Zamawiający jest zobligowany odrzucić niniejszą ofertę.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Wobec okoliczności opisanych powyżej, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
na podstawie umowy nr 6/HPK/2022 finansowanej przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.