eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa wnętrza i zmianę aranżacji wejścia głównego w lokalizacji Głogowska 26 w Straży Miejskiej Miasta Poznania



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wnętrza i zmianę aranżacji wejścia głównego w lokalizacji Głogowska 26 w Straży Miejskiej Miasta Poznania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Straż Miejska Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-734

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@smmp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/smmp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wnętrza i zmianę aranżacji wejścia głównego w lokalizacji Głogowska 26 w Straży Miejskiej Miasta Poznania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba116b93-507a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046396/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa wnętrza i zmiana aranżacji wejścia głównego w budynku Straży Miejskiej Miasta Poznania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SMMP.V/3300-5/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu polegającego na przebudowie wnętrza i zmianie aranżacji wejścia głównego w lokalizacji Głogowska 26 w Straży Miejskiej Miasta Poznania.
2) Główny zakres prac:
a) wykonanie nowej ścianki do zejścia do piwnicy – należy wykonać w niej drzwi prawe i okno otwieralne nad drzwiami z otwieraczem naświetli (kpl). Drzwi winny być wyposażone w:
- hydrauliczny samozamykacz w zawiasie,
- zamek wpuszczany do współpracy z wkładką Airkey (wkładką dysponuje Zamawiający),
- pochwyt od strony wejścia głównego i klamka od strony schodów;
b) demontaż boazerii i wykonanie okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych;
c) demontaż i ponowny montaż gniazd i istniejących instalacji teletechnicznych;
d) wykonanie przyłącza trójfazowego w miejscu projektowanej windy dla osób niepełnosprawnych (dostawa i montaż windy nie jest w zakresie przedmiotu zamówienia);
e) malowanie ścian i sufitów wraz ze szpachlowaniem nierówności;
f) malowanie kraty wewnętrznej;
g) dostawa i montaż dwóch dodatkowych gablot informacyjnych;
h) wymiana grzejnika wraz z jego przesunięciem bliżej drzwi wejściowych;
i) wywóz odpadów.
3) Szczegółowy opis prac remontowych i wymagania stawiane wobec Wykonawcy określone są w załącznikach do umowy:
a) Przedmiar robót,
b) STWIOR,
c) Koncepcja projektowa (UWAGA! Załączony projekt aranżacji, zawiera docelowy zakres prac, przy czym bieżący zakres prac określony został w przedmiarze robót)
d) Inwentaryzacja budowlana.
4) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace oraz na dostarczony materiał na okres minimum 24 miesięcy (zgodnie ze złożona ofertą).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87945,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107994,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87945,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane ARTBUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7811932089

7.3.3) Ulica: Samuela Lindego 6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-573

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87945,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia, o którym mowa w SEKCJA VIII UMOWA pkt 8.3.) podany jest w dniach roboczych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.