eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej do miejscowości Jadamowo



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej do miejscowości Jadamowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratusz 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895195453

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,142390,640943171db964ec388c11cb73e17b45.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej do miejscowości Jadamowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7b3756c-6354-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa o przyznanie pomocy nr 00255-65151-UM1400446/22 z dnia 31 lipca 2023 r. w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2022 dla działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”; Operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429889

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3194924,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej do miejscowości Jadamowo”.
2. W związku z inwestycją pn. „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej do miejscowości Jadamowo” zawarto umowę o przyznanie pomocy nr 00255-65151-UM1400446/22 z dnia 31 lipca 2023 r. w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2022 dla działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” na operację typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej wewnętrznej do msc. Jadamowo dz. nr 58, obr. Waplewo, gm. Olsztynek dz. nr 439 i 437, obr. Witramowo, gm. Olsztynek. Długość przebudowywanego odcinka ok. 1984 mb.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wraz z załączonymi do niego i stanowiącymi jego część: koncepcją i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wymaganych prawem decyzji w tym pozwolenia na budowę.
6. Zadanie dzieli się na dwa etapy:
1) Etap I – opracowanie Dokumentacji Projektowej, na którą składać się będą w szczególności:
a) Projekt zagospodarowania terenu,
b) Projekt architektoniczno - budowlany,
c) Projekt techniczny / wykonawczy,
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ,
1 egz. w wersji elektronicznej),
e) Przedmiar robót,
f) Kosztorys inwestorski,
g) Plan Bezpieczeństwa I Ochrony Zdrowia,
h) Uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wszelkich uzgodnień, pozwoleń, opinii oraz innych dokumentów, jakie okażą się niezbędne w celu właściwej realizacji przedmiotu zamówienia w tym warunków zabudowy oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jeśli okażą się niezbędne ;
i) Przekazanie Zamawiającemu praw autorskich osobistych i pokrewnych.
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji Projektowej i wykonawczej wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi zgodnie z opracowaną Dokumentacją Projektową.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnienia od zarządcy drogi oraz zatwierdzenie jej w Starostwie Powiatowym w Olsztynie. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do jej wprowadzenia poprzez montaż znaków pionowych oraz poziomych, a także urządzeń bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W ramach prac należy wymienić wszystkie znaki, a zdemontowane oznakowanie należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu.
8. Zamawiający wymaga, aby pas drogowy został oznakowany słupkami betonowymi tzw. „świadkami punktu granicznego”; w części nadziemnej z każdej strony pomalowany na żółto farbą chlorokauczukową z wytłoczonym napisem „pas drogowy”. Słupki wykonane z betonu B-25 zbrojony 4 prętami Ø 10. Rozstaw słupków nie rzadziej niż 200 m, na wszystkich przełajach i punktach charakterystycznych.
9. Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień z Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, a także uzyska wszelkie uzgodnienia, pozwolenia i decyzje od Konserwatora Zabytków, jeżeli takowe będą wymagane. W takim przypadku koszty opracowania niezbędnej dokumentacji oraz prowadzenia ewentualnego nadzoru konserwatorskiego lub archeologicznego przez uprawnioną osobę ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000548,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000548,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000548,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022

7.3.3) Ulica: Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane z wyjątkiem robót bitumicznych. Przybliżony procentowy udział Podwykonawców wynosi 40% wartości zamówienia.
Podwykonawcy nie są znani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000548,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.