eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeleśnia › Remonty dróg leśnych - usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Jeleśnia.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Jeleśnia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne LP Nadleśnictwo Jeleśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suska 5

1.5.2.) Miejscowość: Jeleśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jelesnia@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jelesnia.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/33834/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Jeleśnia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-370c956f-5a92-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422943/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365295,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część / Zadanie 1 – Naprawa drogi stokowej nr inw. 220/256 w leśnictwie Romanka Dolna (naprawa szkód powodziowych)
na odcinku 1 500 mb, (całkowita długość drogi 2 240 mb), szerokości 3,0 m obejmującego:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu średnio 10 cm - zasypanie kolein i ubytków w drodze, uzupełnienie ubytków: 25% powierzchni drogi,
- naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, zagęszczenie - dogęszczenie istniejącego podłoża na odcinku naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 48204,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część / Zadanie 2 – Naprawa drogi stokowej nr inw. 220/259 w leśnictwie Sopotnia Górna (naprawa szkód powodziowych) na odcinku 1 500 mb, (całkowita długość drogi 4 988 mb), szerokości 3,0 m obejmującego:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu średnio 10 cm - zasypanie kolein i ubytków w drodze, uzupełnienie ubytków: 40% powierzchni drogi,
- naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, zagęszczenie - dogęszczenie istniejącego podłoża na odcinku naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 772179,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część / Zadanie 3 – Naprawa drogi stokowej nr inw. 220/268 w leśnictwie Kocierz Moszczanicki (naprawa szkód powodziowych) na odcinku 1 000 mb, (całkowita długość drogi 2 929 mb), szerokości 3,0 m obejmującego:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu średnio 10 cm - zasypanie kolein i ubytków w drodze, uzupełnienie ubytków: 50% powierzchni drogi,
- naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, zagęszczenie - dogęszczenie istniejącego podłoża na odcinku naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 58775,35 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część / Zadanie 4 - Naprawa drogi leśnej nr inw. 220/659 w leśnictwie Czernichów (naprawa szkód powodziowych)
na odcinku 390 mb, (całkowita długość drogi 390 mb), szerokości 3,0 m obejmującego:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu średnio 10 cm - zasypanie kolein i ubytków w drodze, uzupełnienie ubytków: 80% powierzchni drogi,
- naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, zagęszczenie - dogęszczenie istniejącego podłoża na odcinku naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 35389,28 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część / Zadanie 5 - Naprawa drogi stokowej nr inw. 220/660 w leśnictwie Korbielów (naprawa szkód powodziowych)
na odcinku 725 mb, (całkowita długość drogi 725 mb), szerokości 3,0 m obejmującego:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu średnio 10 cm - zasypanie kolein i ubytków w drodze, uzupełnienie ubytków: 50% powierzchni drogi,
- naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, zagęszczenie - dogęszczenie istniejącego podłoża na odcinku naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 42629,87 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część / Zadanie 6 - Naprawa drogi leśnej nr inw. 220/661 w leśnictwie Koszarawa Bystra (naprawa szkód powodziowych) na odcinku 450 mb, (całkowita długość drogi 630 mb), szerokości 3,0 m obejmującego:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu średnio 10 cm - zasypanie kolein i ubytków w drodze, uzupełnienie ubytków: 60% powierzchni drogi,
- naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, zagęszczenie - dogęszczenie istniejącego podłoża na odcinku naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 31243,89 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część / Zadanie 7 - Naprawa drogi leśnej nr inw. 220/957 w leśnictwie Czernichów (naprawa szkód powodziowych) na odcinku 450 mb, (całkowita długość drogi 694 mb), szerokości 3,0 m obejmującego:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu średnio 10 cm - zasypanie kolein i ubytków w drodze, uzupełnienie ubytków: 80% powierzchni drogi,
- naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, zagęszczenie - dogęszczenie istniejącego podłoża na odcinku naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 40833,83 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część / Zadanie 8 - Naprawa drogi leśnej nr inw. 220/1171 w leśnictwie Sopotnia Potok (naprawa szkód powodziowych) na odcinku 450 mb, (całkowita długość drogi 556 mb), szerokości 3,0 m obejmującego:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu średnio 10 cm - zasypanie kolein i ubytków w drodze, uzupełnienie ubytków: 70% powierzchni drogi,
- naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, zagęszczenie - dogęszczenie istniejącego podłoża na odcinku naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 36038,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41549,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178503,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41549,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-TRANS Stanisław Jasica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5521016041, REGON: 070744967

7.3.3) Ulica: Stryszawa 313b

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41549,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59046,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85535,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59047,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59047,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50835,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164205,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50835,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-TRANS Stanisław Jasica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5521016041, REGON: 070744967

7.3.3) Ulica: Stryszawa 313b

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50835,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49986,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49986,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49986,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stopka Bartłomiej Firma Usługowo-Handlowa "BATEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532285709, REGON: 240898481

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 12

7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49986,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36776,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36776,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36776,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-TRANS Stanisław Jasica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5521016041, REGON: 070744967

7.3.3) Ulica: Stryszawa 313b

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36776,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27630,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82028,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27630,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27630,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50956,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50956,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50956,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stopka Bartłomiej Firma Usługowo-Handlowa "BATEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532285709, REGON: 240898481

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 12

7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50956,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31043,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51997,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31043,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Montażowy PROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532281456, REGON: 072886097

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31043,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.