eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu gastronomicznego (tace jednorazowe biodegradowalne)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu gastronomicznego (tace jednorazowe biodegradowalne)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 261137554

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/3rblog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu gastronomicznego (tace jednorazowe biodegradowalne)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdfcd5a6-73c9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 193/2023/D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tac żołnierskich jednorazowych biodegradowalnych w ilości 60000 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ – Wymagania Taktyczno-Techniczne na zakup sprzętu gastronomicznego powszechnego użytku służby żywnościowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 144600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tac żołnierskich jednorazowych biodegradowalnych w ilości 55000 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ – Wymagania Taktyczno-Techniczne na zakup sprzętu gastronomicznego powszechnego użytku służby żywnościowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 132550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Na realizację zadania nr 1 złożone zostały dwie oferty:
Zadanie nr 1:
1) Packman Sp. z o.o., 05-119 Łajski, ul. Przemysłowa 4 - cena: 88 560,00 zł brutto
2) Wild Bear Rafał Janikowski, 62-002 Suchy Las, ul. Krzemowa 1, Złotniki - cena: 221 400,00 zł brutto.
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi w zakresie zadania nr 1 – 177 858,00 zł.
Oferta Wykonawcy Packman Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 4, 05-119 Łajski została odrzucona z postępowania w zakresie zadań nr 1.
Wobec powyższego ofertą z najniższą ceną w zakresie ww. zadań jest oferta złożona przez Wykonawcę Wild Bear Rafał Janikowski, ul. Krzemowa 1, Złotniki, 62-002 Suchy Las. Cena zaoferowana przez tego Wykonawcę przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z faktem, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. zadania do ceny ww. oferty, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp w zakresie zadania nr 1.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Na realizację zadania nr 2 złożone zostały dwie oferty:
1) Packman Sp. z o.o., 05-119 Łajski, ul. Przemysłowa 4 - cena: 81 180,00 zł brutto
2) Wild Bear Rafał Janikowski, 62-002 Suchy Las, ul. Krzemowa 1, Złotniki - cena: 202 950,00 zł brutto
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi w zakresie zadania nr 2 – 163 036,50 zł.
Oferta Wykonawcy Packman Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 4, 05-119 Łajski została odrzucona z postępowania w zakresie zadania nr 2 z przyczyn opisanych powyżej.
Wobec powyższego ofertą z najniższą ceną w zakresie ww. zadań jest oferta złożona przez Wykonawcę Wild Bear Rafał Janikowski, ul. Krzemowa 1, Złotniki, 62-002 Suchy Las. Cena zaoferowana przez tego Wykonawcę przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z faktem, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. zadania do ceny ww. oferty, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp w zakresie zadania nr 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.