eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Strefa zabaw i sportu przy PSP 2 w Żaganiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Strefa zabaw i sportu przy PSP 2 w Żaganiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b13ecd35-611e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Strefa zabaw i sportu przy PSP 2 w Żaganiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b13ecd35-611e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053060/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Strefa zabaw i sportu przy PSP 2 w Żaganiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424618

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz ze strefą relaksu (siłownia plenerowa) na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Żaganiu., działka ewidencyjna nr 911/2 , obręb 0002. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Utwardzenie terenu placu zabaw i terenu strefy relaksu matą bezpieczną.
2) Montaż elementów placu zabaw:
a) zestaw zabawowy- duża forteca
b) huśtawka podwoja
c) huśtawka ważka
d) buhaj motocykl
e) bujak kucyk pony
f) bujak piesek
3) Montaż urządzeń strefy relaksu:
a) biegacz i orbitek
b) prasa nożna i steper
c) wyciąg górny i krzesło
d) poręcze i drążek
e) jeździec i prostownik
f) rower
4) Montaż ławek z oparciem , koszy na śmieci i tablicy regulaminowej.
Wszystkie prace powinny być wykonane z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i p.poż.

4.3. Szczegółowy zakres inwestycji przedstawia załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez : Projektowanie i Nadzory Budowlane Krzysztof Jasiński ul. Staszica 9F/28 Zielona Góra.
Jeżeli w dokumentacji projektowej podana jest nazwa własna produktu lub jego pochodzenie to oznacza, że została użyta przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej oraz na wynagrodzenie. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidziane w projekcie na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dostępną dokumentacją i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń co do jej kompletności, zupełności, poprawności sporządzenia oraz oświadcza, że jest ona wystarczająca do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i z dochowaniem najwyższej staranności wymaganej od profesjonalnego przedsiębiorcy budowlanego. Wykonawca nie może wykorzystywać wad w dokumentacji, a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

4.4. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Teren na którym przewidziano realizację inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej w związku z tym należy uzyskać zgodę właściwego konserwatora zabytków objętych niniejszym projektem.

4.5. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczna, zawartą z Zamawiającym umową oraz wytycznymi inspektora nadzoru;
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców.
4) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający, po przeprowadzeniu analizy przedmiotu zamówienia pod kątem technologii oraz wzajemnego oddziaływania poszczególnych robót budowlanych uznał, że nie ma możliwości podziału zamówienia na części – zarówno na zasadzie ilościowej, jak i jakościowej. Wszystkie roboty budowlane wzajemnie na siebie oddziałują, wpływając na trwałość elementów konstrukcyjnych oraz wrażliwość na działanie czynników zewnętrznych. Realizacja prac przez jednego wykonawcę pozwoli objąć całość zadania rękojmią/ gwarancją na jednakowych zasadach, przez jeden podmiot. Jest to o tyle istotne, że elementy robót będą ze sobą funkcjonalnie powiązane, co mogłoby być źródłem konfliktów dotyczących zakresu odpowiedzialności za ewentualne wady ujawnione w okresie rękojmi/ gwarancji. W ocenie zamawiającego podział zamówienia na części może spowodować naruszenie dyscypliny finansów publicznych poprzez wydatkowanie środków w sposób nie gwarantujący uzyskania lepszych efektów w stosunku do poniesionych nakładów. W przypadku tego zamówienia, optymalnym rozwiązaniem, służącym osiągnięciu zamierzonego celu jest udzielenie jednego zamówienia obejmującego cały zakres roboty budowlanej. W związku z powyższym Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części.
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233075,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233075,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241003861

7.3.3) Ulica: Nowogródzka 2

7.3.4) Miejscowość: Żagań

7.3.5) Kod pocztowy: 68-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233075,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.