eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień Kujawski › "Wymiana kompletnego systemu zasilania i sterowania automatyką oczyszczalni ścieków w Lubieniu Kujawskim"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wymiana kompletnego systemu zasilania i sterowania automatyką oczyszczalni ścieków w Lubieniu Kujawskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Lubień Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-840

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@lubienkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubienkujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-886494d1-54ff-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana kompletnego systemu zasilania i sterowania automatyką oczyszczalni ścieków w Lubieniu Kujawskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-886494d1-54ff-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410834/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia wymiana kompletnego systemu zasilania i sterowania automatyką oczyszczalni ścieków w Lubieniu Kujawskim, polegającego na dostawie i montażu 1 szafy zasilającej, 1 szafy zasilania falownikowego, 1 szafy sterownikowej oraz szafek przyłączeniowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa szafy zasilającej z przyłączem licznikowym dostawcy energii elektrycznej. Wszelkie ustalenia związane z kontaktami z dostawcą energii elektrycznej po stronie Wykonawcy:
a) Obudowa metalowa,
b) Licznik energii elektrycznej,
c) Wszelkie niezbędne elementy wyposażenia szafy zasilającej,
d) Ułożenie wszystkich nowych kabli zasilających do nowej lokalizacji szafy zasilającej.
2) Dostawa szafy zasilania falownikowego do urządzeń oczyszczalni ścieków:
a) Obudowa metalowa,
b) Możliwość komunikacji pomiędzy urządzeniami za pomocą protokołu Profinet,
c) Możliwość rozbudowy funkcjonalności alarmowania o moduł GPRS,
d) Przemienniki częstotliwości z minimalną 30 miesięczną gwarancją producenta:
- metody sterowania silnikiem: wektorowe bez sprzężenia zwrotnego (SVC-Sensorless Vector Control); skalarne U/f,
- funkcja bezpiecznego wyłączenia momentu (STO),
- wbudowane I/O: 4xDI, 1xHDI, 2xAI, 1xDOY, 2xDOR, 2xAO,
- wejścia w logice dodatniej/ujemnej,
- interfejs RS-485 z Modbus RTU
e) dobór pozostałych urządzeń wyposażenia szafy zgodnie z urządzeniami aktualnie zamontowanymi w oczyszczalni ścieków,
f) ułożenie wszystkich nowych kabli do nowej lokalizacji szafy zasilania falownikowego.
3) Dostawa szafy sterownikowej do sterowania procesem technologicznym:
a) Obudowa metalowa,
b) Sterownik PLC z możliwością komunikacji po OPC Server z zewnętrznymi aplikacjami zbierającymi dane produkcyjne,
c) Dotykowy panel HMI z możliwością zbierania danych historycznych,
d) Komunikacja pomiędzy PLC a HMI po Profinet,
e) Komunikacja pomiędzy PLC/HMI a stacją operatorską typu SCADA po Profinet,
f) Raporty dzienne generowane po protokole OPC Server do zewnętrznej aplikacji dostępne w pliku pdf na stacji operatorskiej,
g) Funkcjonalność zdalnego sterowania procesem produkcyjnym za pomocą urządzeń mobilnych lub komputerów poza oczyszczalnią ścieków,
h) Wszelkie niezbędne elementy wyposażenia szafy,
i) Ułożenie wszystkich nowych kabli do nowej lokalizacji szafy sterownikowej,.
4) Szafki przyłączeniowe:
a) Obudowa metalowa,
b) Szafki w wykonaniu hermetycznym o odporności na zalanie wodą,
c) Wszelkie niezbędne elementy wyposażenia szafek,
d) Ułożenie nowych kabli od lokalizacji szafek do szaf systemu sterowania.
5) Stacja operatorska do wyposażenia w wizualizację pozwalającą na sterowanie procesem produkcyjnym. Raporty dzienne generowane po protokole OPC Server do zewnętrznej aplikacji dostępne w pliku pdf na stacji operatorskiej. Możliwość podglądu raportów zdalnie z urządzeń mobilnych i komputerów spoza instalacji oczyszczalni ścieków.
6) Aplikacja sterowania:
a) Stworzenie od nowa opisu technologicznego do sterowania instalacją oczyszczalni ścieków,
b) Możliwość sterowania całym procesem produkcyjnym w trybie automatycznym i ręcznym,
c) Podgląd alarmów bieżących,
d) Podgląd alarmów historycznych,
e) Komunikacja z przemiennikami częstotliwości,
f) Komunikacja ze wszystkimi urządzeniami pomiarowymi i wykonawczymi,
g) Komunikacja po OPC Server z zewnętrznymi aplikacjami,
h) Regulacja PID sterowania wybranymi urządzeniami oczyszczalni ścieków.
7) Warunki realizacji: Ze względu na strategiczny charakter instalacji oczyszczalni ścieków w okresie gwarancyjnym czas realizacji reakcji w przypadku awarii wynosi 60 minut od zgłoszenia awarii w dni robocze i wolne od pracy.
8) Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert, z wyłączeniem pkt. 2d.
9) Termin realizacji jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert:
Najdłuższy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego –od dnia zawarcia umowy – 42 dni.
Najkrótszy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia –od dnia zawarcia umowy – 28 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204118,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204118,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204118,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910135106

7.3.3) Ulica: Toruńska 224

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-805

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204118,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.