Ogłoszenie z dnia 2023-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448224/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakładanie i utrzymywanie terenów zieleni na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326260100
1.5.8.) Numer faksu: 326260217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakładanie i utrzymywanie terenów zieleni na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a35326-6cd4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024945/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakładanie i utrzymywanie terenów zieleni na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zakładania i utrzymywania terenów zieleni na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2024 r. a mianowicie:1) bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenach zieleni,
2) utrzymanie porządku i czystości raz w tygodniu na terenach zieleni,
3) interwencyjne utrzymanie porządku i czystości na terenach zieleni,
4) pielęgnacja trawników (koszenie trawników, zakładanie nowych trawników),
5) pielęgnacja żywopłotów formowanych,
6) pielęgnacja drzew i krzewów (cięcia w koronach drzew, usuwanie odrostów na pniach, odchwaszczanie mis przy drzewach, cięcia krzewów, usuwanie drzew i krzewów wraz z frezowaniem lub karczowaniem pniaków oraz wywozem powstałych odpadów i drewna, wykaszanie chwastów i samosiewów, podlewanie drzew lub skupin krzewów),
7) sadzenie drzew i krzewów,
8) usuwanie złomów i wywrotów,
9) usuwanie gniazd ptasich z drzew.
Czas realizacji zlecenia jednokrotnego koszenia (do 13 ha a w razie większej ilości każdy dodatkowy 1 ha będzie wydłużał czas realizacji zlecenia o 1 dzień lecz nie dłużej niż do 30 dni roboczych) wyniesie od 10 do 20 dni roboczych ( zgodnie ze złożoną ofertą) licząc od dnia otrzymania zlecenia.
W przypadkach pilnych (tj. takich w których zagrożone jest bezpieczeństwo dla ludzi i mienia) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zlecenia w terminie natychmiastowym – nie później niż w ciągu 3 godzin licząc od godziny otrzymania zlecenia.
Biorąc pod konieczność wymaganą dyspozycyjność Wykonawcy, Zamawiający zaleca, aby baza Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, w okresie realizacji umowy, była zlokalizowana na terenie miasta Olkusza lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta.
Przewidywana do wykonania ilość i krotność usług została określona w załącznikach A i A1 stanowiących integralną część umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia powierzchni lub ilości usług w trakcie realizacji umowy maksymalnie do 20% powierzchni lub ilości określonych w kolumnie 3 Załącznika A oraz kolumnie 4 Załącznika A1. W przypadku zmniejszenia zakresu usług Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń finansowych z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 698066,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zakładania i utrzymywania terenów zieleni na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2024 r. a mianowicie:1) bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenach zieleni,
2) interwencyjne utrzymanie porządku i czystości na terenach zieleni,
3) pielęgnacja trawników (koszenie trawników),
4) pielęgnacja żywopłotów formowanych,
5) pielęgnacja drzew i krzewów (cięcia w koronach drzew, usuwanie odrostów na pniach, odchwaszczanie mis przy drzewach, cięcia krzewów, usuwanie drzew i krzewów wraz z frezowaniem lub karczowaniem pniaków oraz wywozem powstałych odpadów i drewna, wykaszanie chwastów i samosiewów, podlewanie drzew lub skupin krzewów),
6) sadzenie drzew i krzewów,
7) usuwanie złomów i wywrotów,
Czas realizacji zlecenia jednokrotnego koszenia (do 13 ha a w razie większej ilości każdy dodatkowy 1 ha będzie wydłużał czas realizacji zlecenia o 1 dzień lecz nie dłużej niż do 30 dni roboczych) wyniesie od 10 do 20 dni roboczych ( zgodnie ze złożoną ofertą) licząc od dnia otrzymania zlecenia.
W przypadkach pilnych (tj. takich w których zagrożone jest bezpieczeństwo dla ludzi i mienia) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zlecenia w terminie natychmiastowym – nie później niż w ciągu 3 godzin licząc od godziny otrzymania zlecenia.
Biorąc pod konieczność wymaganą dyspozycyjność Wykonawcy, Zamawiający zaleca, aby baza Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, w okresie realizacji umowy, była zlokalizowana na terenie miasta Olkusza lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta.
Przewidywana do wykonania ilość i krotność usług została określona w załącznikach B i B1 stanowiących integralną część umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia powierzchni lub ilości usług w trakcie realizacji umowy maksymalnie do 20% powierzchni lub ilości określonych w kolumnie 3 Załącznika B oraz kolumnie 4 Załącznika B1. W przypadku zmniejszenia zakresu usług Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń finansowych z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 241600,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 742479,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742479,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 742479,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ogrodnicze S.C. R. Kafel, A. Kafel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371506754
7.3.3) Ulica: Staszica
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM OGRODNICZE SPÓŁKA CYWILNA RYSZARD KAFEL, ANNA KAFEL
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM OGRODNICZE SPÓŁKA CYWILNA RYSZARD KAFEL, ANNA KAFEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 742479,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215472,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215472,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215472,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102256
7.3.3) Ulica: Kluczewska
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215472,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa parkingu przy skrzyżowaniu ulic Jarochowskiego i Górczyńskiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Wycinka, cięcie pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.